Simpan

Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel 4 yang terdapat pusat perniagaan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

bulan semasa anda ialah June, 2024 dan July, 2024.
Jun 2024
Julai 2024

Galeri foto untuk Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single) | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Bar (di hartanah)
Bar (di hartanah)
Kios daftar masuk/daftar keluar
Ulasan
7.8

Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
    Sarapan tersediaSarapan tersedia
  • Termasuk parkir
    Termasuk parkirTermasuk parkir
  • Wi-fi percuma
    Wi-fi percumaWi-fi percuma
  • Penyaman udara
    Penyaman udaraPenyaman udara
  • Pengemasan
    PengemasanPengemasan
  • Perkhidmatan bilik
    Perkhidmatan bilikPerkhidmatan bilik

Waktu daftar masuk

2:00 PM

Waktu daftar keluar

12:00 PM

Terokai kawasan

Peta
Orbita Plaza, Bridge Street, Cannock, England, WS11 0DQ
  • Lokasi PopularPusat Membeli-belah Cannock3 min memandu
  • Lokasi PopularMcArthurGlen Designer Outlet4 min memandu
  • Lokasi PopularPadang Lumba Wolverhampton14 min memandu
  • Lapangan TerbangBirmingham (BHX)31 min memandu

Ulasan paling relevan

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Pilihan bilik

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 2 Katil Bujang (Single)

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Hartanah serupa

Tentang kawasan sekitar

Cannock

Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel terletak di Cannock. Pusat Membeli-belah Cannock dan McArthurGlen Designer Outlet disarankan untuk dikunjungi jika anda ingin membeli-belah, sementara mereka yang ingin menikmati keindahan semula jadi kawasan ini boleh menerokai Cannock Chase dan Chasewater Country Park. Go Ape Cannock Chase dan Staffordshire County Showground juga disarankan untuk dikunjungi.

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah Cannock - 3 min memandu
  • McArthurGlen Designer Outlet - 4 min memandu
  • Cannock Chase - 5 min memandu
  • Padang Lumba Wolverhampton - 14 min memandu
  • Universiti Wolverhampton - 14 min memandu

Bergerak

  • Stesen Cannock - 3 minit memandu
  • Lapangan Terbang Birmingham (BHX) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Costa Coffee - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Old Wyrley Hall - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪The White Horse - ‬4 min memandu
  • ‪Burger King - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Miller & Carter - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel

Mewah bagi hotel
Pertimbangkan penginapan di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel dan manfaatkan pencucian kering/dobi, sewaan kereta di tapak dan bar. Masakan tempatan restoran di tapak, The Brasserie, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Sebagai tambahan kepada pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), perkhidmatan perkahwinan dan surat khabar percuma
  • Stesen komputer, perkhidmatan rencam dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 95 bilik disertakan dengan keselesaan seperti menu bantal dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 6:30 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; GBP 12 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • The Brasserie

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan harian
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 280 meter persegi
  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 12 tingkat
  • Kawasan merokok yang dikhaskan (boleh dikenakan denda)

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Menu bantal

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut atas permintaan
  • Tuala

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan
Tetamu yang menempah pelan kadar termasuk sarapan menerima sarapan untuk 2 orang dewasa yang berkongsi bilik tamu. Bayaran sarapan dikenakan untuk tetamu tambahan.
Tetamu yang menempah pelan kadar termasuk makan malam menerima makan malam untuk 2 orang dewasa yang berkongsi bilik tamu. Fi makan malam dikenakan untuk tetamu tambahan.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 15 Oktober dan 15 Januari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan kesayangan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah:

  • Deposit kerosakan sebanyak GBP 50 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira GBP 12 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas dan pengadang tingkap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Clean Promise (IHG)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Ramada Birmingham Hotel Cannock North
Holiday Inn Birmingham North Cannock Hotel
Cannock Ramada
Ramada Birmingham North Cannock Hotel Cannock
Ramada Cannock
Holiday Inn Birmingham North Cannock
Birmingham Cannock, An Ihg
Holiday Inn Birmingham North Cannock
Holiday Inn Birmingham North Cannock an IHG Hotel
Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel Hotel
Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel Cannock

Soalan lazim

Adakah Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel?

Setakat 17 Jun 2024, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel pada 30 Jun 2024 bermula serendah RM 203.63, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel?

Terletak di Cannock, hotel ini sejauh 2 bt (3 km) dari Pusat Membeli-belah Cannock, Freda's Grave dan Kelab Golf Cannock Park. McArthurGlen Designer Outlet dan Cannock Chase juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen Cannock sejauh 22 minit berjalan kaki.

Holiday Inn Birmingham North - Cannock, an IHG Hotel Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 197 daripada 587 ulasan" "
Penilaian 8 - Baik. 217 daripada 587 ulasan" "
Penilaian 6 - Boleh diterima. 95 daripada 587 ulasan" "
Penilaian 4 - Lemah. 44 daripada 587 ulasan" "
Penilaian 2 - Teruk. 34 daripada 587 ulasan" "

8.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

5.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

kathryn

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
No mirror in room apart from bathroom. Bed very uncomfortable Tiling edges unfinished in bathroom
Menginap 1 malam pada Apr 2024

2/10 Teruk

Aillie

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fault air-con and no windows that would open.
Faulty air-con that the reception knew about but made no effort to fix meaning we had a very uncomfortable night and left early.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

martin

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2021

4/10 Lemah

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tatty and in need of repair.
The hotel was very dated and tatty. The mattress felt like it was in need of replacement and the shower door had broken requiring two hands to open and close. The light fittings by the side of the had been bent and were hanging off the wall. Certainly not what I’d expect at the price I paid.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Where to even start …. This hotel has so much potential yet excision was so poor ! Staff not well trained, bathroom smelled like smoke, shower head no good, and the sliding door to get into the shower didn’t work ( I had to pick the whole door up to slide it across the tracks ) air conditioning didn’t work ( I was one adult with two kids , 3 people’s body heat!). When I complained I was told the air con on the third floor is not that good and they would bring me a fan, but when I checked in I was told the room was hot because a previous occupier had left the heat on, I was there for two nights ( we had booked for 3 nights I left early !) the room never cooled down. Breakfast was not nice either, tast was bad, options poor but worse than all that was the service of the staff in the breakfast hall. Customers had to constantly ask for simple things such as plates and food which was not being replenished. The last straw was on the second night, I called down to reception for toilet roll as I had one child on the toilet and the other had just been and used the last of the roll, 10 mins later and 100 unanswered calls to reception I had no choice but to bother a random stranger in the room next door for loo roll!!! In a pandemic this is so unacceptable! When I finally did get a hold of reception I was told they where short staffed and she couldn’t find anyone to bring me the roll of toilet paper. We checked out an hour later, ending our trip early. Never again.
Menginap 3 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
on registering front desk were kind and friendly. On checkout the receptionist was new and very anxious. I found it hard to communicate with the receptionist. I tried to explain 1) the lift was not working 2)some tv channels were missing (the remote was not working properly),3) The air conditioning was not working properly. I apologise to the property, I should have realised that she was new to the job and made allowances for this. I did not and left the property frustrated and disappointed. I checked in with trepidation but was relieved by the welcome the staff gave me .This impression was destroyed on checkout. On Saturday night I was willing to tolerate imperfections due to Covid. On sunday at checkout I was an unhappy and frustrated guest who is unlikely to return.
Menginap 2 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Nice spacious room. No windows and aircon not throwing out cold air.
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

2/10 Teruk

Marc

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst night sleep ever
States in the hotel for one night as we were travelling from London to Lake District. So glad it was only 1 night! The overall experience was terrible. Parked to the rear of the hotel with overflowing rubbish bins and rats scurrying around. On check-in our details of payment couldn't be found by the reception guy and was refusing to let us in (despite my email and evidence showing from my bank account stating I'd paid). We weren't the only guest having this problem, as this was discussed with another lady in the lobby. The worst was yet to come. The room was stiffling and we couldn't breath. I told the reception that the ac wasn't working properly and they put a couple of fans in our room. The room didn't improve and by now it was late in the night, so struggled on thinking it would improve. It didn't! We had to open our door to let some cool air in the room! Clearly the ac wasn't working and they had been experiencing issues which they didn't tell us! Overall, a really bad experience and won't be booking again! So happy when we left.
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

2/10 Teruk

Kevin

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Worst stay
Dirty room on arrival not COVID safe No air con Had to change rooms Rude waiting staff in dining room Inedible breakfast offering Breakfast room not COVID safe On the morning of check out a maid entered the room at 9.15 still in bed, lack of privacy considering check out was 12pm
Menginap 2 malam pada Jul 2021

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I will not come back here
I will not come back here. The air conditioning was not working and they didnt really try to fix it. Breakfast was less than average with no real coffee. The only good thing is the view from the windows and the nice afternoon receptionist
Menginap 1 malam pada Jul 2021