I-Hotel, Piracicaba
Hotel terdapat restoran, berhampiran Stadium XV of November
Galeri foto untuk I-Hotel, Piracicaba





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik
Lihat semua foto untuk Superior Triple Room

Superior Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Luxury Quadruple Room

Luxury Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Quadruple Room

Deluxe Quadruple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Room

Deluxe Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Economy Twin Room

Economy Twin Room
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Moraes Barros, 1140, Piracicaba, Sao Paulo, 13419-281
Tentang hartanah ini
I-Hotel, Piracicaba
Hartanah serupa

Hotel Nacional Inn Piracicaba
Hotel Nacional Inn Piracicaba
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
7.4 daripada 10, Baik, 1,004 ulasan
Harga ialah RM156
RM164 jumlah
termasuk cukai & fi
23 Nov - 24 Nov
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran letak kenderaan sendiri: BRL 15 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
I Hotel PIRACICABA
I PIRACICABA
Soalan lazim
I-Hotel, Piracicaba Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
7.8/10
Mesra alam
Ulasan
14 Sep 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Renato
Pengembara perniagaan
18 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Renato
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Ney Pinto França
Mengembara bersama keluarga
16 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ney Pinto França
Menginap 1 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
WAGNER
Mengembara bersama keluarga
7 Ogo 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
WAGNER
Menginap 1 malam pada Ogo 2025
6/10 Boleh diterima
Ellen
Mengembara bersama keluarga
27 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ellen
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Roberto
21 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hospedagem em Piracicaba
Roberto
Menginap 2 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Aparecida Cindy
20 Jul 2025
Aparecida Cindy
Menginap 3 malam pada Jul 2025
8/10 Baik
Leandro
19 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Leandro
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Diogo
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ótimo atendimento
Diogo
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Ricardo
13 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Sérgio Luis Peretta
Pengembara perniagaan
12 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sérgio Luis Peretta
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Josefina
11 Jul 2025
Josefina
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Milena de Paula
Mengembara bersama keluarga
11 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Milena de Paula
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Elizabeth
7 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito boa
Elizabeth
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
LUCIANO
6 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
LUCIANO
Menginap 2 malam pada Jul 2025
6/10 Boleh diterima
Patrícia Pedroso pessoa
Pengembara perniagaan
4 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Patrícia Pedroso pessoa
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
RENATA
Mengembara bersama keluarga
29 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
RENATA
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Rickson
27 Jun 2025
Rickson
Menginap 6 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
MARCUS VINICIUS BECKER
24 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Informações faltantes na hora da reserva
MARCUS VINICIUS BECKER
Menginap 3 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
VITOR
Pengembara perniagaan
20 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
VITOR
Menginap 2 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Rogério
19 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rogério
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
PEDRO H
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
PEDRO H
Menginap 2 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Simone Dantas
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simone Dantas
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Antenor
Pengembara perniagaan
11 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Antenor
Menginap 1 malam pada Jun 2025








