Hotel Kindermann
Hotel di Cacador terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Kindermann





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM345
RM362 jumlah
termasuk cukai & fi
30 Jun - 1 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Luxury Triple Room

Luxury Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Lihat semua foto untuk Luxury Room

Luxury Room
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Jose Bonifacio, 13, Paraiso, Cacador, Meio Oeste, 89500000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Brivali Hotel Centro
Brivali Hotel Centro
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
8.6 daripada 10, Terbaik, 53 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: BRL 38 setiap haiwan kesayangan, sehari
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Kindermann Cacador
Kindermann Cacador
Hotel Kindermann Hotel
Hotel Kindermann Cacador
Hotel Kindermann Hotel Cacador
Soalan lazim
Hotel Kindermann Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.0/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.2/10
Mesra alam
Ulasan
16 Feb 2025
Menginap 2 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
Ezequiel
13 Jan 2025
Ezequiel
Menginap 3 malam pada Jan 2025
8/10 Baik
Ezequiel
27 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ezequiel
Menginap 5 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Alberto
10 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Alberto
Menginap 3 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
MARINA
Pengembara perniagaan
5 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
MARINA
Menginap 7 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Daniely D
Pengembara perniagaan
10 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniely D
Menginap 3 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
sven
2 Okt 2024
sven
Menginap 2 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Ranieri
Pengembara perniagaan
11 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ranieri
Menginap 3 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
marcos daniel
Pengembara perniagaan
3 Apr 2024
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Problemas de limpeza
marcos daniel
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Edson Mauro
23 Mac 2024
Edson Mauro
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Daniella
26 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Daniella
Menginap 3 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Raja Antônio
31 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Raja Antônio
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
CUSTODIA M
9 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente Hotel
CUSTODIA M
Menginap 3 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
VILIANDRE
Pengembara perniagaan
7 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hospedagem excelente
VILIANDRE
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Eduardo
Pengembara perniagaan
1 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Um hotel tradicional com o toque da família.
Eduardo
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tudo ótimo
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2023
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
15 Apr 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Apr 2023
6/10 Boleh diterima
IVAN F HUDLER
20 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
IVAN F HUDLER
Menginap 1 malam pada Feb 2023
10/10 Cemerlang
Simone
6 Jan 2023
Simone
Menginap 1 malam pada Jan 2023
8/10 Baik
Dener Moraes
31 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Lamentável
Dener Moraes
Menginap 4 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
cleber
23 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
cleber
Menginap 2 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
ABELARDO
23 Mei 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ABELARDO
Menginap 1 malam pada Mei 2022
8/10 Baik
DIEGO
28 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DIEGO
Menginap 1 malam pada Mac 2022
6/10 Boleh diterima
maria ines l
Pengembara perniagaan
8 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
maria ines l
Menginap 1 malam pada Mac 2022
6/10 Boleh diterima
Célio José
29 Jan 2022
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
hotel para negocios/de passagem e não para turismo
Célio José
Menginap 1 malam pada Jan 2022