An Mor Hotel

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Bude terdapat bar/ruang istirahat dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk An Mor Hotel

Gazebo
Pemandangan dari hartanah
Bahagian dalam
Restoran
Pintu masuk hartanah

Ulasan

8.6 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Perkhidmatan perniagaan
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Hartland Terrace, Bude, England, EX23 8JY

Tempat berdekatan

  • Pantai Bude - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Summerleaze Beach - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Kolam Bude Sea - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Pantai Crooklets - 9 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Pantai Widemouth Bay - 5 min memandu - 4.8 km

Bergerak

  • Newquay (NQY-Newquay Cornwall) - 65 minit memandu

Restoran

  • ‪The Barrel - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Carriers Inn Bude - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Life's a Beach - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪The Brendon Arms - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Bencoolen Inn - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

An Mor Hotel

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan teres, taman dan pencucian kering/dobi di An Mor Hotel. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti 2 bar dan pusat perniagaan.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, 1 bilik mesyuarat dan hartanah bebas asap rokok
  • Tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di An Mor Hotel menawarkan keselesaan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri tidak berbumbung percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 2 bar/ruang istirahat

Mesra keluarga

  • Bilik tidur berasingan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak GBP25 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: GBP 25 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Mor Hotel Bude
Mor Bude
An Mor Hotel Bude
An Mor Hotel Hotel
An Mor Hotel Hotel Bude

Soalan lazim

Adakah An Mor Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di An Mor Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di An Mor Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di An Mor Hotel?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya An Mor Hotel?

Terletak berhampiran pantai, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Pantai Bude, Summerleaze Beach dan South West Coast Path Section 10 Trailhead. South West Coast Path Section 11 Trailhead dan Kolam Bude Sea juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

An Mor Hotel Ulasan

Ulasan

8.6

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 47 daripada 86 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 25 daripada 86 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 86 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 86 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 4 daripada 86 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.4/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

k

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Jennifer

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2021

10/10 Cemerlang

Mrs

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Lovely stay

Super clean and comfy. Breakfast was delicious. Staff were lovely. The complimentary gifts were very thoughtful. View from room was nice.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

10/10 Cemerlang

Freddie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
One of the best hotel experiences I’ve had. I can’t thank the staff at An Mor enough, from arrival to leaving the service was outstanding.
Menginap 1 malam pada Sep 2021

6/10 Boleh diterima

Alan

Menginap 2 malam pada Sep 2021

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very good

Hotel is much better inside than it appears from the outside. Service was excellent, our original room smelt of smoke and the staff dealt with it straight away. They provided us with complimentary drinks and moved us to another room.
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

2/10 Teruk

Christopher

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

An Mor? No, much less!

No staff visible at any time. If you needed anything you had to find the staff. Lift out of order. No servicing of rooms, restaurant closed, bar deserted (no staff). Breakfast was buffet with awful scrambled egg substitute with undercooked everything! Just unwelcoming and no effort made to create a welcoming atmosphere. Blamed everything on COVID. Charged as if it was a full service hotel but no service at all. Very disappointing.
Menginap 3 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
A bit noisy
Menginap 2 malam pada Jul 2021

10/10 Cemerlang

Caroline

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel, great location

We only stayed here for 1 night. The room was very clean and a good size. The staff members were very helpful and went out of their way to help. We would stay here again.
Menginap 1 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

Henry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great stay at great hotel

Very good stay. Room was up to date, well presented and faultlessly clean. Location is fantastic for access to Summerleaze beach; less than five minutes walk.
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

Robert

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

reat place

Had a lovely stay, really nice staff, always felt safe with our lovely Covid restrictions, lovely room, very clean...awesome shower. Kieran served an amazing breakfast in the morning and was an absolute legend.
Menginap 1 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

JasonandFamily, Stratford Upon Avon

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Super friendly staff. Clean rooms and great location. What more could you want. Breakfast was great, after which we took the 5 minute stroll to the beach and explored the rock pools etc with the Children. It was a real break away from the daily grind, very relaxing.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Elia, London, UK

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We just stayed there over August Bank Holiday Weekend. The service was exceptional. Rooms were clean and comfortable. All staff went out of their way to be helpful and accommodating. Hotel restaurant was closed because of Corona. Staff allowed us to bring take away to eat at restaurant, providing us with plates and cutlery. Excellent location for beach access and walks around town. Highly recommended Hotel
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Janet, Coventry

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, excellent location. Especially appreciated the opportunity to have a takeaway at the hotel if we wanted
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Gary

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Really good
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Bradley

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Sarah, B799bu

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel was lovely. A great location and a lovely clean hotel. A lovely start to our family holiday.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

Andrew

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Robert

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great hotel - so convenient for town and beach

We just stayed one night but had a warm welcome and a great room with a view over the river and old church. The Decor is fun and being able to walk (150 yards) into town was great. Tasty breakfast with good service. We will definitely return
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ude

Nice hotel,the tv did’nt work until the staff member re tuned it,then it was no problem.the ceiling fan did not work until the staff fitted a new battery in the remote control.both of these defects should have been checked before guests arrive.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Paul

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Brian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Top Hotel.

Excellent hotel, excellent staff, excellent food, it shows when a hotel is run by a family. Most enjoyable stay.
Menginap 2 malam pada Sep 2019