Mercure Bristol Grand Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat restoran, dengan jarak berjalan kaki ke Teater Bristol Hippodrome

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mercure Bristol Grand Hotel

Kemudahan mesyuarat
Bahagian luar
Kemudahan mesyuarat
Kemudahan mesyuarat
Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Penyaman udara
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Parkir tersedia
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Sarapan tersedia
Harga semasa ialah RM347
RM417 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Ogo - 11 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 6 daripada 6 bilik

Family Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Katil sofa
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Standard Room, 1 Katil Kelamin (Double)

7.0 daripada 10
Baik
(39 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

7.6 daripada 10
Baik
(15 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Privilege, Room, 1 Katil Kelamin (Double)

8.2 daripada 10
Sangat baik
(10 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Room, 1 Katil Kelamin (Double) (Compact)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(26 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Pengering rambut
  • 14 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Suite, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bekalan mencuci mesra alam
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Broad Street, Bristol, England, BS1 2EL

Tempat berdekatan

  • Teater Bristol Hippodrome - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Universiti Bristol - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Beli-Belah Cabot Circus - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Akademi O2 - 7 min berjalan kaki - 0.7 km
  • SS Great Britain - 16 min berjalan kaki - 1.4 km

Bergerak

  • Stesen Bristol Temple Meads - 15 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Bristol (BRS) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪The Commercial Rooms - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Full Court Press - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Matina - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Froth & Fries - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪San Carlo - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mercure Bristol Grand Hotel

Mewah bagi hotel berdekatan Teater Bristol Hippodrome
Pusat Beli-Belah Cabot Circus dan Universiti Bristol terletak berdekatan Mercure Bristol Grand Hotel, yang menyediakan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan pusat perniagaan. Restoran masakan British di tapak, Keepers Kitchen & Bar, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan Inggeris (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, dispenser air dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Perkhidmatan perkahwinan, dewan bankuet dan perkhidmatan dobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra dan lokasi
Ciri-ciri bilik
Kesemua 182 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Bulgaria, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Itali, Bahasa Poland, Bahasa Rusia, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan berbumbung di tapak hartanah (GBP 19 sehari)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Inggeris tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:30 pada hujung minggu; GBP 17.95 untuk seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Keepers Kitchen & Bar

Aktiviti menarik

  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau di tab mandi
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tab mandi mudah akses
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Berus gigi dan ubat gigi (atas permintaan)
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan Inggeris: kira-kira GBP 17.95 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: GBP 19.00 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Mercure Bristol Grand Hotel Opening November 2015
Mercure Grand Hotel Opening November 2015
Mercure Bristol Grand Opening November 2015
Mercure Grand Opening November 2015
Mercure Bristol Grand Hotel Newly Refurbished
Mercure Bristol Grand
The Grand, Bristol Hotel Bristol
Thistle Hotel Bristol
Mercure Bristol Grand Newly Refurbished
Mercure Bristol Hotel Bristol
Mercure Bristol Grand Hotel Hotel
Mercure Bristol Grand Hotel Bristol
Mercure Bristol Grand Hotel Hotel Bristol

Soalan lazim

Adakah Mercure Bristol Grand Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mercure Bristol Grand Hotel?

Setakat 21 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mercure Bristol Grand Hotel pada 10 Ogo 2025 bermula serendah RM 347.24, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Mercure Bristol Grand Hotel?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak GBP19.00 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Mercure Bristol Grand Hotel?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Mercure Bristol Grand Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Mercure Bristol Grand Hotel?

Terletak di Pusat Bandar Bristol, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Pasar St Nicholas, Teater Bristol Hippodrome dan Universiti Bristol. Taman Kastil Bristol dan Castle Park berada dalam jarak beberapa langkah. Stesen Bristol Temple Meads sejauh 15 minit berjalan kaki dan Bristol (TPB-Stesen Kereta Api Bristol Temple Meads) sejauh 15 minit berjalan kaki.

Mercure Bristol Grand Hotel Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 366 daripada 1006 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 283 daripada 1006 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 189 daripada 1006 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 113 daripada 1006 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 55 daripada 1006 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.6/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.6/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

James

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Really good location and a large, beautiful building, although our bathroom was rather tired.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Lyn

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Beautiful hotel. Air conditioning in the room was lovely in the heatwave. Room seemed to lack finishing touches as though decor incomplete. Damp/peeling patch on ceiling right above the bed.inaccessible ‘Balcony’outside window had lots of cigarette butts to unpleasant to look out
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Emma

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I think the hotel was a little run down... needed a refresh for sure. No hair conditioner in the hotel, we swapped rooms twice as we were in a room next to a door that kept banging all night. Also the first room we could feel the springs.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Simon

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Adequate facilities for my needs. No frills, just perfectly fine. No plan to stay long in room. As travelling for leisure, at a local music venue. Satisfied.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Lorraine

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a lovely stay at the Mecure Grand Hotel, staff were friendly and everything we needed was on the doorstep. The room was spacious for a twin room, bathroom was massive, definitely stay again
Menginap 1 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Heather

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Marc

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Noisy rooms / slamming doors / noisy air-con which kept coming on / below average bed / unfinished maintenance
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Tracy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Rod

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast was mediocre at best. Very bad value for money and ingredients were poor quality.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Gareth

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is nicely decorated and rooms have comfortable beds with nice modern bedrooms. I found the location to be great, convenient for all parts of Bristol. Second time I have stayed there … highly recommend.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Darren, Bristol

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Troy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A nice place to stay for one night.
Menginap 1 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Sonia Maria

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 6 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Julia

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The location is great. However the room didn't really make you feel 4 star luxury. There's a shower curtain rather than a screen, the ceiling paint is peeling off in the bathroom - probably due to there not being a working extractor fan and they hadn't bothered to nove the furniture out when they painted the walls leaving the old colour where the brushes couldn't reach. Overall it feels like a hotel doing the bare minimum it can. Ok for an overnight stay but not recommended for a treat or if you're staying in the city longer
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Robert

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Make sure they don’t try to double charge
Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Carl, Neath

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The bathroom was terrible. Peeling paint the the bath, shower door was dirty. Very noisy and dirty walls throughout the room. The bed was hard and very uncomfortable!
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Andrew

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Had a lovely stay, hotel was in perfect location and the on-site parking was an added bonus (you have to pay extra but worth it) everything you need is either walkable or Uber's arrived in minutes. The room door card was a bit temperamental and didn't work first time EVER, and I did have to get it sorted in reception once as it completely gave up, a fridge would have been handy but not a game changer. Overall a lovely visit and will definitely stay here again if we come back to Bristol.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jane

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location for the city centre. I would stay here again.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Alberto

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing staff, lovely room
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Christopher

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Could be a lovely hotel, but our room had no working air con and as a result was difficult to sleep in. Reported issue but staff were not supportive and actually despite complaining several times, the member of staff we initially complained to denied later he knew of the issue. All weekend lift had an error and said was in evac mode or maintenance mode and kept saying it was on floors that did not exist. I’m sure it was probably safe, but a note from management saying they were aware of the issue and were waiting for engineers to reset it wouldn’t have hurt and would have been re-assuring. But, other than reception staff, the staff in the restaurant and bar were lovely. As say could be/should be a lovely hotel, just needs better maintenance and both our original room, which did get changed for 2nd night, and first room were tired, and needed a bit of tlc.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Joshua

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was great, parking is in a fairly tight car park right next door but the lift wasn’t working so had to carry our bags down the stairs which wasn’t ideal, other than that everything else was great
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Andrew

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Paul

Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Chris

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
We liked that it was close to everything and the parking was also convenient. However, we were incredibly disappointed with the room(412). It wasn't clean (hairs in the bath, dirt on floor, stains on walls for example), the carpet was stained, the door handle to the toilet was broken and the shower fixture was wobbly. There was also a trolly of dirty towels left outside the lift which was still there hours after we arrived as well as an empty bottle of vodka down the stairwell. It was clear that there had been an attempt to update the room but it was far from the expectation we had from looking at the photos. Gaps around fixtures, rips in hotel guides/adverts showed a lack of attention to detail, the mirror in the bathroom looked to be deteriorating towards the bottom, and the bed was easily the most uncomfortable mattress we have ever had the misfortune to sleep on - could feel the springs and offered no support. We both slept very badly on top of the fact that the walls are made of paper and could hear the man next door on the phone as well as everyone passing the door along the heavily creaking floor. We appreciate that there is noise at a hotel but this was another level. We also messaged the front desk and asked for toothpaste - this took almost an hour to be delivered with no further updates from staff. It was supposed to be a trip to celebrate our anniversary, we paid almost £200 for one night. Sadly, the hotel, and particularly the room, completely missed the mark.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Howard

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The cheeriness and friendliness of the hotel's emails was not backed up by the rather dismissive way we were treated when we arrived. The guy hardly even made eye contact with me.
Menginap 1 malam pada Mei 2025