Hotel zur Post

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Brilon terdapat sarapan percuma dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel zur Post

Sauna
Sauna
Restoran
Depan hartanah
Premium Double Room Single Use | 1 bilik tidur, meja, langsir/tirai gelap terus, kalis bunyi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Wi-fi percuma
  • Termasuk parkir
  • Restoran

Pilihan bilik

Comfort Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Double Room Single Use

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Raja (King)

Comfort Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Premium Double Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Single Room

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
  • 13 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
  • 17 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Königstraße 7, Brilon, 59929

Tempat berdekatan

  • Hospital Maria Hilf - 17 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Kelab Golf Brilon - 4 min memandu - 2.6 km
  • Tasik Diemelsee - 15 min memandu - 18.2 km
  • Sommerrodelbahn & Sesselbahn / Skilifte Willingen - 16 min memandu - 15.3 km
  • Keseronokan Kubu - 22 min memandu - 21.8 km

Bergerak

  • Stesen Brilon City - 9 minit berjalan kaki
  • Paderborn (PAD-Paderborn - Lippstadt) - 41 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonald's - ‬3 min memandu
  • ‪Bistro Pizzeria Capri - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Jägerhof - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Alte Post - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Hotel Starke - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel zur Post

Hotel di pusat bandar raya
Anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, teres dan restoran di Hotel zur Post. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Meja biliard atau pool, hartanah bebas asap rokok dan lif
  • Kakitangan berbilang bahasa dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel zur Post disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma, dinding kalis bunyi dan air botol percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sistem pemanasan, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman, Bahasa Turki

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 7:00 hingga 10:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Restaurant

Aktiviti menarik

  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Sabtu (7:00 - 22:00) dan Ahad - Ahad (7:00 - 15:00)
Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk dan maklumat peti kunci; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 48 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan, peti kunci

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Jerman. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel zur Post Brilon
zur Post Brilon
Hotel zur Post Hotel
Hotel zur Post Brilon
Hotel zur Post Hotel Brilon

Soalan lazim

Adakah Hotel zur Post mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel zur Post?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel zur Post?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00.

Apakah masa daftar keluar di Hotel zur Post?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hotel zur Post?

Terletak di tengah-tengah Brilon, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Alam Semula Jadi Pergunungan Rothaar dan Hospital Maria Hilf. Kelab Golf Brilon adalah 1.4 bt (2.3 km) jauhnya. Stesen Brilon City sejauh 9 minit berjalan kaki.

Hotel zur Post Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 15 daripada 28 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 11 daripada 28 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 1 daripada 28 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 28 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 28 ulasan

9.4/10

Kebersihan

9.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

9.2/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.2/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Andreas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr nettes Personal. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Xiaofeng, mount laurel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is alway my selection when I am in Brilon
Menginap 1 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir waren wirklich begeistert. Ein richtig schönes kleines Hotel, alles sehr sauber und das Personal gibt sich sehr viel Mühe und ist mit Leidenschaft dabei. Das Essen ist ebenfalls hervorragend! Wir können es nur weiterempfehlen/
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Niklas, Bocholt

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Ekkehard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Gutes Hotel, zentral gelegen,freundliches Personal

Wir haben das Hotel nur für eine Nacht genutzt, aber können nur Gutes berichten. Sehr netter Check-in, freundliches Personal. Wir hatten ein Zimmer mit Balkon, großzügig, geschmackvoll und gut ausgestattet. Das Bad ist etwas in die Jahre gekommen, aber sehr sauber. Das Frühstück war reichhaltig, sehr nett angerichtet und für jeden etwas dabei. Das Servicepersonal beim Frühstück war absolut zuvorkommend und gut organisiert.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Kotaro

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
静かなで洒落たホテルでした。スタッフの対応はよかったです
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Iris

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Hanns-Jörg

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wegen Wetterwechsel (kalt) war das Bad zu kalt. Hier wäre eine Wärmemöglichkeit in den frühen Morgenstunden angenehm gewesen...
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Karl

Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

D P M

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Jutta

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Für eine Nacht, alles war prima :)
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Hans-Joachim

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles bestens kommen wieder.
Menginap 1 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Bente Lund

Menginap 2 malam pada Sep 2023

10/10 Cemerlang

Thorsten

Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Freundliches Personal, schöne Zimmer, reichhaltiges Frühstück. Was will man mehr?
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

6/10 Boleh diterima

Jacques, Saint-Denis-De La Bouteil

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
No wifi in our building
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

Sonja

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Sehr schöne Zimmer und reichliche Auswahl beim Frühstück. Das Restaurant serviert leckere Speisen.
Menginap 1 malam pada Feb 2023

2/10 Teruk

lily

Menginap 1 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Henning, Köln

Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

Roland

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
War alles in Ordnung.
Menginap 1 malam pada Nov 2022

8/10 Baik

Hans-Rainer

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Zimmer befand sich im Gästehaus des Hotels in unmittelbarer Nähe zum Haupthaus. Das Gästehaus war augenscheinlich frisch renoviert, hell und sauber. Dies gilt auch für das Zimmer, das freundlich eingerichtet und geräumig war.
Menginap 1 malam pada Sep 2022

10/10 Cemerlang

Karl

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alles war zur vollsten Zufriedenheit
Menginap 1 malam pada Jun 2022

8/10 Baik

Mario

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Empfehlenswert

Menginap 1 malam pada Nov 2020

10/10 Cemerlang

Tim

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sauberes Zimmer, nettes Personal, reichhaltiges Frühstücksbuffet
Menginap 1 malam pada Okt 2020

8/10 Baik

Francesco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2020