House 227

Hartanah 3.0 bintang
Inap-sarapan terdapat sarapan percuma, berhampiran Taman Villa

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

2.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Economy Single Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Double Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Twin Room

Sorotan

Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
227 Church Hill Rd, Birmingham, England, B20 3PH

Tempat berdekatan

  • Taman Villa - 19 min berjalan kaki - 1.7 km
  • Birmingham Greyhound Stadium Perry Barr - 2 min memandu - 1.7 km
  • Universiti Aston - 3 min memandu - 3.1 km
  • Dewan Aston - 4 min memandu - 3.4 km
  • New Bingley Hall - 4 min memandu - 2.3 km

Bergerak

  • Stesen Soho Benson - 3 minit memandu
  • Stesen Birmingham Perry Barr - 13 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Birmingham (BHX) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Subway - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪The Arthur Robertson (Wetherspoon) - ‬15 min berjalan kaki
  • ‪Saqib Kebab House - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Red Onion - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Azims Balti - ‬10 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

House 227

Inap-sarapan berdekatan Taman Villa
Pertimbangkan penginapan di House 227 dan manfaatkan sarapan segera percuma, kawah api dan taman. Sebagai tambahan kepada kemudahan dobi dan kawasan hiburan luar, tetamu boleh menyambung kepada Wi-Fi percuma dalam bilik dengan 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti).
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Gril arang, meja/kaunter hadapan 24 jam dan perabot luar
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di House 227 menawarkan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Panduan makan di restoran, buku panduan dan pengesyoran dan peta tempatan
  • Setiap hari dan adapter/pengecas elektrik

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 500+ Mbps (sesuai untuk 6+ orang atau 10+ peranti)
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan segera percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 8:00

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Kawasan hiburan terbuka
  • Lubang bakar
  • Perabot luar
  • Taman

Kebolehcapaian

  • Tiada lif

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran

Lain-lain

  • Penyesuai elektrik

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kod akses, kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak GBP20.0 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak GBP20.0 sehari

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit kerosakan sebanyak GBP 100 perlu dibayar sebelum daftar masuk.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: GBP 20.0 sehari
  • Bayaran katil lipat simpan: GBP 20.0 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

House 227 Birmingham
House 227 Bed & breakfast
House 227 Bed & breakfast Birmingham

Soalan lazim

Adakah House 227 mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di House 227?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di House 227?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di House 227?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya House 227?

Terletak di Birmingham, inap-sarapan ini sejauh 1 bt (2 km) dari Taman Villa, Birmingham Greyhound Stadium Perry Barr dan Dewan Aston. New Bingley Hall dan Chamberlain Clock juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Birmingham Perry Barr sejauh 13 minit berjalan kaki dan Stesen Birmingham Witton sejauh 23 minit berjalan kaki.

House 227 Ulasan

Ulasan

2.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 15 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 0 daripada 15 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 15 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 15 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 14 daripada 15 ulasan

2.0/10

Kebersihan

2.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

2.0/10

Kemudahan

2.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Paul

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Do not book this property. Has not been a hotel since the beginning of 2005. Bad show Expedia, I expected better.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Hayley

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Scam lost money
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Ethan

Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Konsta

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ursus

Mengembara bersama pasangan
I booked this property some months ago when there were no reviews, but the property seemed fine and suited to our purposes. When I went to look for the check in instructions a couple of days before the stay, I noticed that there were numerous reviews stating that other customers had not been able to stay there because the property no longer existed as a rental place. It was too late for me to cancel, so I sent a message to the property asking if everything was okay for our stay. I have still not heard back from them (4 days later). I also contacted Expedia to explain the situation and they attempted to contact the landlord but could not, they said they would continue to try. The stay should have been last night but I received no check in instructions from Expedia or the property so did not go to the address as the stay clearly wasn’t happening. In short, if you have already booked this, CANCEL while you still can!!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

MAURO

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Chloe Louise

Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This place doesn’t exist as a hotel anymore we got there and instantly got turned away with no where to stay no refudn and not a care in the world from them ! Not one of them cared it was a joke we had no where to stay and struggled finding something and when we did we ended up paying a hell of a lot!!!!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Melissa

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Stranded

Arrived and through the ring doorbell a man told me the company I booked with had gone bust and left me and my 13 year old stranded in Birmingham
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Jonathan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Victoria

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrived at the property, having tried to contact owner for access code, with no answer. On arrival it was found to be a residential property! COMPLETE SCAM!!!! Which left us having to find other accommodation with parking. Completely messed up our plans.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

FRASER, Kincardine

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
SCAM ALERT!!!!!!! I spent 1 hour knocking on the door, ringing the ring door bell, and phoning the number connected with the place. I was told this is the wrong phone number (it was on Expedia). I contacted them through the messaging service on Expedia, no reply. Absolute SCAM, and I’m looking into getting my money back
Menginap 2 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Brian

Mengembara bersama pasangan
When we go there we were told that it was no longer an Air B&B but a private house so we couldn't stay, despite the fact id received confirmation of booking and an email on the day of our stay, giving us details of the booking
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Helen

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Arrived at the property just before check in time to find the property had been rented out. The guy living there checked my booking details and told us they had other people turning up thinking they had a room for the night. Ruined our plans.. we couldn't find anywhere else to stay and had trouble finding somewhere to park the car - due to the concert happening at Villa Park..
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Danielle

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

DO NOT BOOK SCAM

Arrived at the property just before check in time to find other people had also booked and that the property was being rented out. The person living in the property told us that people had been turning up for a few days thinking they had booked a room. They also told us that the property had been let for several weeks now and was no longer a hotel. This completely ruined our plans as we had no where to stay and couldn’t find anywhere else last minute.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Mark

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arrived at property and the room was not available due to over booking despite have a conformation of booking. Hotels.com are completely usless as trying to get a refund and no customer service to speek to about it, apart from an automated respone which was more than usless. DO NOT BOOK THROUGH THIS WESITE.
Menginap 1 malam pada Jun 2025