The Cube Hotel Birmingham

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan teres atas bumbung, beberapa langkah dari The Mailbox

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Cube Hotel Birmingham

Bahagian luar
Standard Room, Accessible | Peralatan tempat tidur premium, katil Select Comfort, bar mini
Sarapan pesanan masak setiap hari (GBP 18.95 seorang)
Teres/patio
Pemandangan bandar

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM440
RM529 jumlah
termasuk cukai & fi
26 Okt - 27 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Pengering pakaian
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double or Twin Room

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Pengering pakaian
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, Accessible

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Pengering pakaian
Peralatan tempat tidur premium
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Superior Double Room

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Pengering pakaian
Kipas mudah alih
Langsir/tirai gelap terus
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Double Room, Balcony

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Sistem pemanasan
Peti sejuk
TV definisi tinggi
Pengering pakaian
Kipas mudah alih
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di Pusat Bandar Birmingham, sebauh kawasan kejiranan di Birmingham, The Cube Hotel Birmingham di kawasan beli-belah dan berhampiran stesen metro. O2 Academy Birmingham dan Cadbury World merupakan tarikan utama kebudayaan dan pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi The Mailbox dan Broad Street. Ingin menikmati acara atau perlawanan? Lihat acara atau perlawanan yang berlangsung di Utilita Arena Birmingham atau Taman Villa.
Peta
196 Wharfside Street, Birmingham, England, B1 1PR

Tempat berdekatan

  • The Mailbox - 2 min berjalan kaki - 0.2 km
  • Pusat Konvensyen Antarabangsa - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Broad Street - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Utilita Arena Birmingham - 11 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Bullring & Grand Central - 12 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Hentian Trem Brindley Place - 7 minit berjalan kaki
  • Stesen Birmingham Five Ways - 9 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Birmingham (BHX) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Black Sheep Coffee - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Medicine Bakery And Kitchen - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Zizzi - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Miller & Carter - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Elio Cafe - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

The Cube Hotel Birmingham

Mewah bagi hotel berdekatan Utilita Arena Birmingham
Berdekatan The Mailbox dan O2 Academy Birmingham, The Cube Hotel Birmingham menyediakan teres atas bumbung, pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe. Restoran di tapak, Marco Pierre White, menawarkan makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pencucian kering/dobi dan bar.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), perkhidmatan ATM/perbankan dan dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok, tempat simpanan bagasi dan kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan perkahwinan, porter/tukang angkut dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 52 bilik dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan keselesaan seperti peralatan tempat tidur premium dan peti besi muat komputer riba, sebagai tambahan kepada manfaat seperti ruang kerja komputer riba dan jubah mandi. Ulasan tetamu memberikan kata-kata positif tentang kebersihan bilik di hartanah.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri berjenama dan pancuran mandi
  • 32-inci televisyen definisi tinggi dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, cerek elektrik dan sistem pemanasan

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah tersedia (GBP 22 sehari)

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 7:00 hingga 9:30 dengan bayaran: GBP 18.95 untuk orang dewasa dan GBP 12.95 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Restoran di tapak hartanah

  • Marco Pierre White

Aktiviti menarik

  • Kedai barangan berjenama
  • Pusat beli-belah

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Ruang persidangan seluas 60 meter persegi

Kawasan luar

  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Tiada lif

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium
  • Tilam Select Comfort

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri berjenama
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Dok iPod
  • Filem berbayar
  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik lewat malam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Meja
  • Mesin pengering
  • Perabot berasingan
  • Peti besi muat komputer riba
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk lewat: GBP15 untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 8:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira GBP 18.95 untuk dewasa dan GBP 12.95 untuk kanak-kanak
  • Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: GBP 22 sehari (sejauh 500 meter)
  • Yuran daftar masuk lewat: GBP 15 untuk daftar masuk antara 12:00 tengah hari dan 14:00

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi, katil lipat simpan/tambahan dan katil sofa
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Clean Promise (IHG)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Sekatan ketinggian parkir dikenakan
Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Hartanah juga dikenali sebagai

Birmingham Hotel Indigo
Hotel Indigo Birmingham
Indigo Birmingham

Soalan lazim

Adakah The Cube Hotel Birmingham mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Cube Hotel Birmingham?

Setakat 19 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Cube Hotel Birmingham pada 26 Okt 2025 bermula serendah RM 440.42, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Apakah masa daftar masuk di The Cube Hotel Birmingham?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia dari 12:00 tengah hari– 14:00 dengan fi sebanyak GBP15.

Apakah masa daftar keluar di The Cube Hotel Birmingham?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya The Cube Hotel Birmingham?

Terletak di Pusat Bandar Birmingham, hotel ini sejauh beberapa langkah dari Daerah Beli-belah dan The Mailbox. O2 Academy Birmingham dan Pusat Konvensyen Antarabangsa juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki. Hentian Trem Brindley Place sejauh 7 minit berjalan kaki dan Perhentian Trem Five Ways sejauh 9 minit berjalan kaki.

Ulasan

The Cube Hotel Birmingham Ulasan

7.4

Baik

8.2

Kebersihan

9.0

Lokasi

8.0

Kakitangan & perkhidmatan

7.0

Mesra alam

7.6

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 338 daripada 882 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 222 daripada 882 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 133 daripada 882 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 82 daripada 882 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 107 daripada 882 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Avril

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Needs a refurbishment
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Aisha

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice but parking was horrible to work with
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

darren

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, well provisioned excellent views.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Mark

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nette kamers, mooi onderhouden. Vriendelijke mensen bij de receptie. Op loopafstand van het centrum van Birmingham
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Ronald

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Molly

Menginap 2 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Daniel

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
The air conditioning was faulty
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Arun

Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Arun

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
Balcony room looks tired now needs some upgrades, sheets were dirty and overall cleanliness isn’t great but doesn’t take much to rectify these mistakes and bring the hotel back to a good standing
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Stephen

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Hotel is set in the perfect place but air conditioning in bedroom does not work and with no windows that open this means the heat is unbearable
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Andrew

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Could not stay in this hotel as the AC had broken and room was way too hot.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Zac

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

D

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
No air conditioning and the rooms are too hot, everyone complaining. The hotel knows this, but don't plan on fixing it. No windows to open, only a fan if you request it, which is loud and just blows hot air around. Rooms are showing signs of neglect, like worn out fixtures and TV remote broke, tarnished bathroom fittings etc Will we return to this hotel in the future - "Not a Chance"
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

HANNAH

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

FURNACE!!!!!

Absolutely awful . The whole building was like a furnace, i was given a fan for my room and it didn't make a slight bit of positive difference. The bed two poor quality singles pushed together with a huge dip in the middle. Overall the worst stay in a hotel i have had for a long time and i stay in hotels weekly
Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ulrik

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible experience!

I personally expressed deep dissatisfaction with my recent booking. After a canceled flight and lost luggage, I arrived exhausted at the hotel, only to be met by a cold and shockingly unprofessional front desk staff member. Apple Pay wasn’t accepted—unexpected, but manageable. I was then asked to pay a £50 deposit, with no receipt provided. As my employer strictly requires receipts, I politely questioned this. When I suggested that perhaps I should cancel the booking, the receptionist abruptly snapped: “THAT’S OK! Take your stuff and never come back!” I initially walked out in shock, but returned after 30 seconds to ask if this was really necessary—she repeated the demand I leave. I was treated with zero empathy, and the hostility from this staff member was deeply unsettling. With few options left that evening, I had to book into the Hyatt at a much higher price. It’s been a week with no refund or contact. I understand policies vary, but no guest—especially one already in distress—should be treated with such cruelty and dismissal. This was not just poor service—it was a total collapse of professional and human decency. I felt humiliated, abandoned, and frankly shocked that a Hotels.com partner would allow such behavior. I expect a full investigation, accountability, and fair compensation for one of the most degrading travel experiences I’ve ever endured. Please let me know if I can provide any further details.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Robert

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Vusi

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Sue

Menginap 1 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kemudahan
Rude reception staff. Non communicative when there was mix up with my reservation. Had to call Expedia myself (who were brilliant). Also had no aircon in ALL the rooms (their answer was "we don't state we have aircon"). Not great when the windows don't open! Left and found somewhere with the most basic amenities.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ron

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Menginap 2 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Ian

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Reception staff on arrival rude and sarcastic esp Reception Manager. No air conditioning. Had two rooms one had average air con the other none. Lack of air con not highlighted by staff. Could have been managed so much better. Room phone not working. Took 2 hours for second fan to arrive. Cold water tap regularly issued hot water. So, a number of HSE issues. Left after 1 of 3 nights. Reception staff on second day much more helpful. Went to Hotel du Vin which was first class.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Michael

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Night stay

It was not good when we first arrived, the hotel room was so hot… told air on don’t work & it got even worse after dinner :( we had to leave & go home as it wasn’t good to sleep, very disappointing
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Darran

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Issues with hotel

Air con not working and shower was only red hot all the time. Manager didn’t care which was very frustrating
Menginap 3 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Graham

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Terrible - stay away

Air conditioning in the room (any rooms) not working, complained and got appalling service at reception, no offering compensation. Terrible sleep. Next morning shower and sink taps were red hot so could only just manage a shower.
Menginap 2 malam pada Jun 2025