Novotel Belo Horizonte Savassi

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, berhampiran Alfonso Pena Avenue

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Novotel Belo Horizonte Savassi

Bahagian luar
Bar mini, peti besi dalam bilik, Wi-fi percuma, cadar katil
Sarapan bufet setiap hari (BRL 75 seorang)
Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa | Bar mini, peti besi dalam bilik, Wi-fi percuma, cadar katil
Kemudahan hartanah

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Gim
Harga semasa ialah RM375
RM394 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Sep - 22 Sep

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double), Accessible (Accessible)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double)

9.0 daripada 10
Hebat
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Room, 1 Katil Kelamin (Double) dengan Katil Sofa

8.4 daripada 10
Sangat baik
(7 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Katil sofa
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(2 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
Peti besi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen), Accessible (Adapted)

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen)

8.6 daripada 10
Cemerlang
(14 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Superior Room, 1 Katil Ratu (Queen) dengan Katil Sofa

8.0 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Katil sofa
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Executive Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
Peti besi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Superior Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
TV skrin rata
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Bar mini
Bekalan mencuci mesra alam
Pengemasan harian
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Santo Antonio, sebuah kawasan kejiranan di Belo Horizonte, menempatkan Novotel Belo Horizonte Savassi. Pengembara yang ingin membeli-belah boleh mengunjungi Alfonso Pena Avenue dan Pasar Seni. Ruang Pengetahuan Tim UFMG dan Muzium Sejarah Semula Jadi UFMG juga disarankan untuk dikunjungi.
Peta
AV DO CONTORNO 6583, SAVASSI, Belo Horizonte, MG, 30110043

Tempat berdekatan

  • Dataran Savassi - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Dataran Liberty - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Alfonso Pena Avenue - 13 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pasar Seni - 2 min memandu - 2.2 km
  • BH Shopping - 5 min memandu - 4.7 km

Bergerak

  • Stesen Lagoinha - 4 minit memandu
  • General Carneiro Station - 16 minit memandu
  • Belo Horizonte (PLU) - 25 minit memandu

Restoran

  • ‪John John Bar - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tudo no Espeto - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Restaurante Caçarolinha - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Santissimo Pão - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Vila Árabe - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Novotel Belo Horizonte Savassi

Mewah bagi hotel berdekatan Alfonso Pena Avenue
Taman, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Novotel Belo Horizonte Savassi. Nikmatilah urut di Novotel Savassi Spa, tapak spa. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan pusat perniagaan, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan letak kenderaan sendiri (surcaj)
  • Hartanah bebas asap rokok, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Stesen komputer, porter/tukang angkut dan dispenser air
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 188 bilik disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam, pancuran mandi dan pengering rambut

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Sekatan ketinggian dikenakan untuk tempat letak kenderaan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan berbumbung selamat di tapak hartanah (BRL 45 semalam)
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:00 dengan bayaran: BRL 75 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • Sewaan basikal
  • Spa perkhidmatan penuh

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Kebun sayur
  • Taman

Spa perkhidmatan penuh

  • Sauna
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 100% tenaga boleh diperbaharui
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 49-inci

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 14:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Tetamu yang melancong bersama haiwan kesayangan mesti mengemukakan rekod vaksinasi semasa haiwan kesayangan mereka itu semasa mendaftar masuk.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak BRL 150 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
1 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira BRL 75 seorang
  • Bayaran letak kenderaan sendiri berbumbung: BRL 45 semalam
  • Bayaran haiwan kesayangan: BRL 150 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Sekatan ketinggian parkir dikenakan

Hartanah juga dikenali sebagai

Novotel Belo Horizonte Savassi Hotel
Novotel Belo Horizonte Savassi BELO HORIZONTE
Novotel Belo Horizonte Savassi Hotel BELO HORIZONTE

Soalan lazim

Adakah Novotel Belo Horizonte Savassi mesra haiwan kesayangan?

Ya, Novotel Belo Horizonte Savassi membenarkan kucing dan anjing (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak BRL150 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Novotel Belo Horizonte Savassi?

Setakat 6 Sep 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Novotel Belo Horizonte Savassi pada 21 Sep 2025 bermula serendah RM 374.86, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Novotel Belo Horizonte Savassi?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi sebanyak BRL45 semalam.

Apakah masa daftar masuk di Novotel Belo Horizonte Savassi?

Daftar masuk bermula jam 14:00.

Apakah masa daftar keluar di Novotel Belo Horizonte Savassi?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Novotel Belo Horizonte Savassi?

Terletak di Santo Antonio, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Dataran Savassi dan Alfonso Pena Avenue. Fiat House of Culture dan Pátio Savassi juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.

Novotel Belo Horizonte Savassi Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 266 daripada 375 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 70 daripada 375 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 22 daripada 375 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 375 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 9 daripada 375 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

9.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Randall

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
La locación del hotel es muy buena, el personal y el servicio en todo fue excelente.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Adao, holliston

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Just arrived and try doing my check in hotel over booked !! Bed with foot broken , bathroom no clean , Bedroom floor not clean … I ask for new place they say no rooms available … I call Expedia and Expedia try contacting front desk nobody answers the phone …
Menginap 5 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Hugo

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
the hotel is well located
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Reinaldo, San Francisco

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great hotel but the rooms are not soundproof. Next time I’ll stay at another.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Sukakan: Kebersihan
I love this place; I have booked this hotel many times. The only thing is that they need to upgrade the bathroom shower. Every time after I showered, there was water all over the bathroom. It needs to be fixed.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

rogerio

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gostei da localização, das instalações e dos funcionários. Não gostei, demora de arrumar o quartos no fim de semana.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Alberto

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Perfect hotel
Menginap 3 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Floréal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Bonne localisation de l hôtel. Surpris et déçu par le niveau d entretien général des couloirs et de ma chambre. Les murs de mes wc avaient des taches ….qui se retiraient en frottant .
Menginap 2 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Ricardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ana

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Lucas

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Frederico

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Beata

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall, my stay was great. Good breakfast and relaxing. The only complaint is the shower area had mold that was not possible to be cleaned around the edged where the glass meets the floor.
Menginap 7 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Quezia

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Laercio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Falta de Estacionamento na Diária

Excelente hotel, localização. Porém uma crítica é que um hotel deste nível deveria ter o estacionamento incluído na diária.
Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Paulo Thadeu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
atendimento diferenciado.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

djalma f

Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Otavio

Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Ana Carolina

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Hotel caiu MUITO de qualidade, os móveis estão claramente sem manutenção e com aparência de velhos. Os telefones não atendem… liguei diversas vezes (antes de fechar a reserva) sem sucesso. Outro ponto de atenção: pedi um simples garfo e precisei descer para buscar no restaurante, mediante assinatura de um termo de responsabilidade… era muito mais simples alguém levar até o quarto e eu assinar o tal papel. Os atendentes não tem simpatia ou proatividade… claramente trabalham sem interesse. É um atendimento de hotel zero estrelas, móveis de 2 estrelas e preço de 4 estrelas.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

Maria T

Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ricardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Andressa

Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fernando

Menginap 3 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Michel

Menginap 1 malam pada Mei 2025