Batam 1 Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat spa perkhidmatan penuh, dengan jarak berjalan kaki ke Gedung Beli-belah Bukit Nagoya

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Batam 1 Hotel

Restoran
Kemudahan mesyuarat
Kafe
Lif
Lobi

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

Pilihan bilik

Superior Double Room

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Gabungan pancuran/tab mandi
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Komp. Sarana Wisata Batamia, Blk. A-B, Nagoya Hill, Batam, Batam, 29432

Tempat berdekatan

  • Gedung Beli-belah Bukit Nagoya - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Grand Batam Mall - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Pusat Beli-belah BCS - 17 min berjalan kaki - 1.4 km
  • Terminal Feri Harbor Bay - 3 min memandu - 2.6 km
  • Terminal Feri Pusat Batam - 7 min memandu - 7.8 km

Bergerak

  • Batam Batu Besar (BTH-Hang Nadim) - 26 minit memandu

Restoran

  • ‪Warung Guling Pak Made - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Yong Kee Istimewa Soup Seafood - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Yi Jia Qin Family Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Citra Pempek - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Baba Street - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Batam 1 Hotel

Hotel berdekatan Gedung Beli-belah Bukit Nagoya
Terminal Feri Harbor Bay terletak berdekatan Batam 1 Hotel, yang menyediakan majlis makan percuma setiap hari, pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe. Manjakan diri anda dengan rawatan muka, Refleksologi atau urut tuaman batu di tapak spa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan bar dan restoran.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Sarapan bufet (surcaj), daftar masuk ekspres dan perkhidmatan ATM/perbankan
  • Ruang kerja berkongsi, 4 bilik mesyuarat dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, lif dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 66 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Percuma uncang teh/kopi segera dan cerek elektrik
  • 42-inci TV LED dengan saluran kabel
  • Setiap hari, adapter/pengecas elektrik dan telefon

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma
  • Perkelahan peribadi
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Pusat beli-belah
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi

Kemudahan

  • ATM
  • Buku panduan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • 4 bilik mesyuarat
  • Ruang kerja bersama

Spa perkhidmatan penuh

  • Aromaterapi
  • Lulur badan
  • Perkhidmatan urut dalam bilik
  • Rawatan muka
  • Refleksologi
  • Spa dibuka setiap hari
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Penggera kebakaran visual
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED 42-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Uncang teh/kopi segera

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 15

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu akan menerima e-mel dalam masa 24 jam sebelum ketibaan yang mengandungi arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 19 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 24 jam sebelum daftar masuk

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit tunai: IDR 250000 setiap penginapan, sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Nombor Pendaftaran Hartanah 71658310

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Batam 1 Hotel Hotel
Batam 1 Hotel Batam
Batam 1 Hotel Hotel Batam

Soalan lazim

Adakah Batam 1 Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Batam 1 Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.

Apakah masa daftar keluar di Batam 1 Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Batam 1 Hotel?

Terletak di tengah-tengah Pulau Batam, hotel spa ini sejauh 1 bt (2 km) dari Gedung Beli-belah Bukit Nagoya, Grand Batam Mall dan Pusat Beli-belah BCS. Terminal Feri Harbor Bay dan Kuil Buddha Maha Vihara Duta Maitreya juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Batam 1 Hotel Ulasan

Ulasan

8.8

Cemerlang

Penilaian 10 - Cemerlang. 10 daripada 20 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 20 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 20 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 20 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 20 ulasan

9.0/10

Kebersihan

9.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.8/10

Kemudahan

8.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

ABDUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Semuanya sesuai dgn rating nya
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Garrett

Menginap 1 malam pada Feb 2025

8/10 Baik

Yeo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The check in is smooth. Staff are fluent in English which makes the whole communication very clear. The room is clean and tidy. Toilet is clean too. The only problem is the basin is a bit too small.
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Jackson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Jackson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Wan Cheng

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room without Safe; Fridge; Wardrobe But for such $, we can’t expect much. At least hotel room are clean, the staff are helpful, walking distance to shopping, eateries, massage, karaoke. What more to expect?!?!
Menginap 2 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Naoto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good pressure for hot shower, facilities are enough with the reasonable rate. Walking distance from the major touristic places in Nagoya.
Menginap 2 malam pada Mei 2024

8/10 Baik

Chia Ching

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff and amenities are thoughtful.
Menginap 2 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Jackson

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 3 malam pada Mac 2024

10/10 Cemerlang

Jackson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Jackson

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 2 malam pada Feb 2024

4/10 Lemah

ryoji

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Nov 2023

8/10 Baik

Kok Leong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2023

10/10 Cemerlang

TSAN SHAN

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Near to Nagoya Food Centre but not too near to malls
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent hotel for budget travellers

Hotel staff were really great and went out of their way to provide good service. Overall for the price, i would stay here again if i want to shop at Nagoya. Went for massage and also restaurant/bar at hotel and both were very satisfactory. However, bed is a little hard and can feel the spring. The window overlooks a small river/drain which smelled like the sewer but luckily we didn't smell anything in the room, only at the rooftop bar.
Menginap 2 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

Thomas

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Overall okay lah!

Overall it's comfortable, nice staying, and the front desk is friendly too. But the breakfast has not many choices, only A, B, and C 3 types for choosing, besides maybe due to cost saving, the air-con is not turned on in full at the lunching area, feeling quite hot these days.
Menginap 2 malam pada Mei 2023

8/10 Baik

Kelvin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The stay was amazing and it’s value for money.There is no breakfast buffet as the occupancy rate is not of desired standard, which is understandable.It’s only a 5 min short to nagoya hill shopping so it’s still considered accessible
Menginap 1 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Ram

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean hotel

10/10 Cemerlang

Hassan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff excellent customer service. The restaurant good food and service. The location nearby to everywhere.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Ravindran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
So far no comment. Every things is fine
Menginap 1 malam pada Ogo 2022