Galeri foto untuk Le Bon Repos





Ulasan
9.2 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas mudah alih
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Lihat semua foto untuk Double Room, Bathtub

Double Room, Bathtub
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

79 Avenue Félix Gaillard, Barbezieux-Saint-Hilaire, 16300
Tentang hartanah ini
Le Bon Repos
Hartanah serupa

La Boule d'Or
La Boule d'Or
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.6 daripada 10, Terbaik, 86 ulasan
Harga ialah RM377
RM423 jumlah
termasuk cukai & fi
3 Okt - 4 Okt
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.80 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8.00 untuk dewasa dan EUR 8.00 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.
Hartanah juga dikenali sebagai
bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos BarbezieuxSaintHila
le bon repos Hotel
le bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
le bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire
Soalan lazim
Le Bon Repos Ulasan
Ulasan
9.2
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
16 Okt 2022
Menginap 1 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Sandra
Pengembara perniagaan
11 Jun 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sandra
Menginap 2 malam pada Jun 2022
10/10 Cemerlang
lucette
16 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super sejour
lucette
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
JEAN PHILIPPE
Pengembara perniagaan
4 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
JEAN PHILIPPE
Menginap 1 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Jean_Jacques
11 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfaction
Jean_Jacques
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Fabrice
24 Jun 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fabrice
Menginap 2 malam pada Jun 2021
10/10 Cemerlang
frederic
Pengembara perniagaan
3 Mei 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Barbezieux
frederic
Menginap 1 malam pada Apr 2021
10/10 Cemerlang
Carine
Pengembara perniagaan
22 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carine
Menginap 1 malam pada Mac 2021
8/10 Baik
Arnaud
Pengembara perniagaan
4 Mac 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel très Agréable
Arnaud
Menginap 1 malam pada Mac 2021
8/10 Baik
Yoann
Pengembara perniagaan
5 Nov 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Yoann
Menginap 1 malam pada Nov 2020
10/10 Cemerlang
Nicolas
Pengembara perniagaan
19 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nicolas
Menginap 2 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
jean marie
10 Sep 2020
jean marie
Menginap 1 malam pada Sep 2020
10/10 Cemerlang
Michel
3 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Que du bonheur !!
Michel
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
eric
28 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent
eric
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Marc
17 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
J'y retournerai
Marc
Menginap 1 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Dominique
2 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
une bonne adresse
Dominique
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
DIDIER
13 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
DIDIER
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Jean Louis
10 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jean Louis
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
4 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
7 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Marie, Nantes
Pengembara perniagaan
15 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Marie
Menginap 1 malam pada Apr 2019
10/10 Cemerlang
Frederic
8 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Très bon rapport qualité prix.
Frederic
Menginap 2 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
6 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Daniel, Boutersem
28 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Daniel
Menginap 1 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
Janet
25 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Super stop over in every way
Janet
Menginap 1 malam pada Sep 2018