Le Bon Repos

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Barbezieux-Saint-Hilaire terdapat restoran dan bar/ruang istirahat

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Bon Repos

Kawasan hartanah
Double Room, Bathtub | Meja, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma, cadar katil
Balkoni
Lobi
Bahagian luar

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Bar
  • Pengemasan
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma
  • Restoran

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Double Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas mudah alih
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 13 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room, Bathtub

Sorotan

Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Saluran kabel
  • 16 meter persegi
  • Pemandangan taman
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
79 Avenue Félix Gaillard, Barbezieux-Saint-Hilaire, 16300

Tempat berdekatan

  • Kastil Barbezieux - 3 min memandu - 2.1 km
  • Gereja St. Mathias - 3 min memandu - 2.1 km
  • Château d'Angoulême - 26 min memandu - 37.3 km
  • Les Antilles de Jonzac - 33 min memandu - 34.9 km
  • Syarikat Cognac Hennessy - 40 min memandu - 41.3 km

Bergerak

  • Stesen Châteauneuf-sur-Charente - 15 minit memandu

Restoran

  • ‪McDonalds - ‬4 min memandu
  • ‪1ere Avenue - ‬19 min berjalan kaki
  • ‪Aux Delices du Terroir - ‬14 min memandu
  • ‪Le Fournil Du Sud - ‬3 min memandu
  • ‪Le Tire-Bouchon - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Le Bon Repos

Sorotan hartanah
Di Le Bon Repos, anda boleh menantikan teres, taman dan bar. Masakan Perancis restoran di tapak, Le bon repas, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), dewan bankuet dan 1 bilik mesyuarat
  • Tempat simpanan bagasi, surat khabar percuma dan hartanah bebas asap rokok
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Le Bon Repos disertakan dengan kemudahan seperti Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Cerek elektrik, sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet tersedia dengan bayaran 7:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 8:00 hingga 10:00 pada hujung minggu; EUR 8 untuk orang dewasa dan EUR 8 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Le bon repas

Kemudahan

  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Perkhidmatan perniagaan

  • 1 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Meja
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:30
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka Isnin - Jumaat (7:00 - 22:00)
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.80 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 8.00 untuk dewasa dan EUR 8.00 untuk kanak-kanak

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
bon repos BarbezieuxSaintHila
le bon repos Hotel
le bon repos Barbezieux-Saint-Hilaire
le bon repos Hotel Barbezieux-Saint-Hilaire

Soalan lazim

Adakah Le Bon Repos mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Le Bon Repos?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Bon Repos?

Masa mula daftar masuk: 15:30; Masa tamat daftar masuk: 20:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Le Bon Repos?

Daftar keluar adalah jam 10:30.

Di manakah terletaknya Le Bon Repos?

Terletak di Barbezieux-Saint-Hilaire, hotel ini sejauh 1.2 mi (1.9 km) from Gereja St. Mathias dan 1.4 mi (2.2 km) from Kastil Barbezieux. Taman Chaigne dan Tonnellerie Allary juga dalam jarak 12 bt (20 km).

Le Bon Repos Ulasan

Ulasan

9.2

Hebat

Penilaian 10 - Cemerlang. 18 daripada 30 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 12 daripada 30 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 30 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 30 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 30 ulasan

9.2/10

Kebersihan

9.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

9.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Jérôme

Menginap 1 malam pada Okt 2022

8/10 Baik

Sandra

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2022

10/10 Cemerlang

lucette

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super sejour

Séjour très agréable. Restaurant supérieur et hôtel très bien et surtout calme. Ne pas hesiter à faire cette déviation lors d'un prochain passage dans cette region.
Menginap 1 malam pada Apr 2022

10/10 Cemerlang

JEAN PHILIPPE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
.
Menginap 1 malam pada Feb 2022

10/10 Cemerlang

Jean_Jacques

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Satisfaction

Menginap 1 malam pada Jul 2021

8/10 Baik

Fabrice

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2021

10/10 Cemerlang

frederic

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Barbezieux

Super hôtel avec un super accueil
Menginap 1 malam pada Apr 2021

10/10 Cemerlang

Carine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2021

8/10 Baik

Arnaud

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hôtel très Agréable

Menginap 1 malam pada Mac 2021

8/10 Baik

Yoann

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2020

10/10 Cemerlang

Nicolas

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil excellent
Menginap 2 malam pada Okt 2020

10/10 Cemerlang

jean marie

Menginap 1 malam pada Sep 2020

10/10 Cemerlang

Michel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Que du bonheur !!

Nous avons passé un très bon séjour, dans le calme souhaité. Les patrons sont adorables et sérieux, toujours un petit sourire ou un moment d'écoute. Le restaurant est excellent également
Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

eric

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Excellent

Très bon accueil, calme et confortable. La restauration familiale est excellente. Je recommande et j’y retournerai !
Menginap 1 malam pada Jul 2020

10/10 Cemerlang

Marc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

J'y retournerai

Accueil sympathique, bon lit, bonne table.
Menginap 1 malam pada Okt 2019

10/10 Cemerlang

Dominique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

une bonne adresse

invitée à un mariage cet hôtel était très proche du lieux de réception ,hôtel bien situé à l’entrėe de la ville. accueil très chaleureux, mise à disposition des chambres pour nous reposer et nous changer,chambres très propres,petit déjeuner copieux , facilité de parking pour la voiture
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

DIDIER

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Jean Louis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hôtel bien situé et propre calme Parking, tres bien pour une alte
Menginap 1 malam pada Ogo 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Warm friendly reception. Excellent food and service.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Marie, Nantes

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Propriétaire très gentille, lit confortable et bon petit déjeuner
Menginap 1 malam pada Apr 2019

10/10 Cemerlang

Frederic

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Très bon rapport qualité prix.

Court séjour professionnel. Très bon accueil. Excellent rapport qualité prix Je reviendrai.
Menginap 2 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Je recommande cette hôtel à 100%. Rapport qualité prix excellent.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Daniel, Boutersem

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vriendelijk onthaal. Behoorlijk ontbijt. Beetje afwerkingsdetails in de kamer maar al bij al een eerlijke prijs.
Menginap 1 malam pada Okt 2018

10/10 Cemerlang

Janet

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Super stop over in every way

Really nice this is a small hotel but so friendly. Had a small dog with us that was made very welcome.
Menginap 1 malam pada Sep 2018