Le Fenix Sukhumvit

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Hospital Bumrungrad

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Le Fenix Sukhumvit

Bufet
Dewan sambutan
Bahagian luar
Kawasan tempat duduk lobi
1 bilik tidur, bar mini, peti besi dalam bilik, meja

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Bar
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk parkir
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Deluxe Double Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Triple Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)

Family Room, 2 Bedrooms

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bidet
2 bilik mandi
  • 50 meter persegi
  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Ratu (Queen) dan 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Jubah mandi
Bidet
Bilik mandi persendirian
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Bar mini
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
33/33 Sukhumvit Soi 11, Klong Toey Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok, 10110

Tempat berdekatan

  • Hospital Bumrungrad - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Dataran Nana - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Gedung Membeli-belah Terminal 21 - 12 min berjalan kaki - 1.1 km
  • Pusat Beli-belah Siam Paragon - 3 min memandu - 2.7 km
  • Pusat MBK - 3 min memandu - 3.1 km

Bergerak

  • Stesen BTS Nana - 8 minit berjalan kaki
  • Stesen Kereta Api Asok - 16 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Suvarnabhumi (BKK) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪The Coffee Club - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Havana Social - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Tony's Sukhumvit 11 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Above Eleven - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Oskar - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Le Fenix Sukhumvit

Hotel berdekatan Hospital Bumrungrad
Terletak berdekatan Dataran Nana dan Gedung Membeli-belah Terminal 21, Le Fenix Sukhumvit menyediakan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Restoran di tapak, Flow Bar, menawarkan makan tengah hari dan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan gimnasium tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj) dan lif
  • Bantuan pelancongan/tiket, stesen komputer dan perkhidmatan rencam
Ciri-ciri bilik
Kesemua 147 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, serta manfaat seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi, bidet dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Thai

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:00 hingga 10:30 dengan bayaran: THB 250 untuk orang dewasa dan THB 125 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Flow Bar
  • L3 Eatery
  • L3 Eatery
  • Nest

Aktiviti menarik

  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Stesen komputer

Kebolehcapaian

  • Lif (kelebaran pintu 120 sentimeter)

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 8 tingkat
  • Dewan sambutan
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 32-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak THB500 sehari
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: THB 1000 sepenginapan

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira THB 250 untuk dewasa dan THB 125 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: THB 1200 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: THB 500 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas

Perkara yang kami harus menyebut

Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Sebuah kereta disyorkan untuk pergi balik ke hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Fenix Sukhumvit Hotel
Fenix Hotel Sukhumvit
Fenix Sukhumvit
Le Fenix Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix 11 Compass Hospitality Hotel
Fenix Sukhumvit 11 Compass Hospitality
Fenix 11 Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit 11 by Compass Hospitality
Le Fenix Sukhumvit Hotel
Le Fenix Sukhumvit Bangkok
Le Fenix Sukhumvit Hotel Bangkok

Soalan lazim

Adakah Le Fenix Sukhumvit mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Le Fenix Sukhumvit?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Le Fenix Sukhumvit?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 23:30. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di Le Fenix Sukhumvit?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Le Fenix Sukhumvit memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak THB1200 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Le Fenix Sukhumvit?

Terletak di Sukhumvit, hotel ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Hospital Bumrungrad dan Dataran Nana. Gedung Membeli-belah Terminal 21 dan Pusat Beli-belah Siam Paragon juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen BTS Nana sejauh 8 minit berjalan kaki dan Stesen BTS Asoke sejauh 14 minit berjalan kaki.

Le Fenix Sukhumvit Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 85 daripada 529 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 188 daripada 529 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 142 daripada 529 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 64 daripada 529 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 50 daripada 529 ulasan

6.8/10

Kebersihan

7.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.0/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

4.8/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

ali

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Arpita

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

suman

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama pasangan, Mengembara bersama keluarga, Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was very good
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

suman

Very good
Menginap 2 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Marco Antonio

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
It's not a highly rated hotel so I knew what I was getting into but there was mold in the room. Curtain were old and stiff. They don't change the bedding. Cleaning crew was friendly. Easy to get transportation at an hour of the day.
Menginap 26 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Michael

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrible; worse budget hotel ever experienced

Worse budget hotel I have stayed in Thailand in over a decade. My mistake was not reading reviews before I booked. I have stayed in old hotels that are clean. This hotel is old and filthy from the corridor and into the room. Room stunk of cigarette smoke. Sheets in places were transparent. Pillows were lumpy. Writing bench sticky Chair filty and had no seat support (springs broken) Cockroach seen scurrying across the carpet at night. Carpet dirty Blackout curtains didn't fully cover either end of window so got full morning light Shower hose was leaking at head so less effective shower Shower glass clearly not cleaned Air conditioning (AC) panel damaged so could only turn AC on and off. AC noisy. The positives;, the AC actually worked. The receptionist was helpful. I strongly recommend you find alternative accommodation.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Richard

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Crap hotel

This would have to be the most deceiving hotel i have ever booked through hotel club. It was dirty,mouldy and the towels and linen were throw away at best, There was no spoons for coffee or anything and the overall condition was terrible....Breakfast wasn't too bad ..Your window to see out was filthy and about 450mm wide by 1m high ....should send prisoners here when the jails are full
Menginap 3 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Carlos

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location but property really needs proper cleaning, stains all over beds and floors, cockroaches everywhere, one night stay is fine but would not recommend for anyone into cleanliness.
Menginap 2 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

Werner

Günstig mit belebter Umgebung
Menginap 1 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

MAKOTO

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2025

4/10 Lemah

MD FUAD

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Amir

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 12 malam pada Jan 2025

6/10 Boleh diterima

mark

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
I am presuming certain floors are in better condition than others. The pictures provided did not reflect what I saw for my room or floor. I am presuming they are still in the process of renovating. My hallway on the 6th floor was dark and needed color. Some lights were not working and the ceiling looks like it suffered from water damage. The main floor and floor 4 looked bright and clean from what I seen. New sheets and linens would be appreciated. The bathroom also needs some work.
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Muzahid

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property is located at Nana, popular sex tousism destination in Bangkok. This a run down hotel, an old property, located in a location crowded with prostitute and other sex workers. That's why environment is unsafe, uncomfortable and lousy. The hotel has no room service or other services. They only do the housekeeping limitedly. Rooms are old, dirty, bathrooms are very moldy and stinky. You will have a comfortable feeling while in the property. Rooms have very limited amenities. I don't recommend it. If you are a sex tourist it may be worthy for you. হতাশ। ব্যাংককের খারাপ লোকেশনে হোটেলটি। পরিবার নিয়ে থাকার জন্য নয়। সেক্স ট্যুরিজমের জন্য উত্তম।
Menginap 4 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Leanne

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was a disgusting, moldy, smelled, full of weird people.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

YARITZA

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The rooms are very dirty and the hotel looks nothing like the pictures
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Werner

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2024

2/10 Teruk

Morten

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel Tragedy!! Stay away!!

I just say: stay away from this hotel. there was old blood from a fight on the carpet in the hallway. There is mold everywhere in the shower and otherwise the cleanliness was very poor, it was not properly cleaned when we got to the room and the breakfast was absolutely miserable. there were eggs there was ham there was cheese and some vegetables and that was it. Electric cables hang down in locker. So I get an electric shock when i tried to move it away. And all furnitures around in hotel had some damages… Air conditioning did not work properly. this hotel is dangerous to live in.
Menginap 4 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

?

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
清潔
Menginap 6 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

YAKOV

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really dirty rooms & bad serivce
Menginap 1 malam pada Sep 2024

4/10 Lemah

Alessandro, Birch Vale

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Disgustingly dirty. Staff were good contrary to most reviews, I guess they’ve fixed that. But the hotels needs a lot of attention Breakfast choice was minimal.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

MAUNG

Menginap 1 malam pada Mei 2024

2/10 Teruk

A

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Dirty everywhere you look, floor to ceiling. Booked the room with 'no smoking', as soon as got out of the lift you can smell someone has been smoking and smell gets stronger as you enter the room.............not so 'no smoking' at all!!!. All old and worn deco, carpet so dirty, Never going back there no matter how low the price is.
Menginap 1 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Robbert

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Afwull, The worst. Avoid at all costs

Terrible Hotel. I stayed here before many years ago and bavk then it was a excellent hotel. Now it's Dumb. First I had to change the room, because the toilet didn't flush properly and couldn't change any settings on the aircon. Everything and I mean Everything is really dirty, worn out or in disrepair. There was a Hole in the Ceiling and also a huge mold spot. Dirty floors. Dirty walls. Dirty Paintings. Towels Worn out. Also the bedframe was worn out. In the new room the Aircon made such a loud noise, It feels like you're in a airplane right next to the engine. Only a table on 1 side of the bed and you geussed it, it was dirty. Also if feel like it would break down if you would put on something slighy heavy. Even the hallways looked very dirty with worn out carpet. The front door also had dirty stains. The only thing that was clean, was the reception area and the rooftop bar. I Booked 3 nights and left after 2 night. I should have left after the 1st night, but I was thight on money. If you're travelling on a budget. Please, this hotel is not worth it. Avoid this hotel at any cost! Close down this hotel and do some major renovations!
Menginap 3 malam pada Mac 2024

2/10 Teruk

Said

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fake photos

The photos in the website shows clean modern room, in reality the room is dirty, bathroom needs complete makeover, they changed the bed sheets twice in the whole 10 days. Towels are dirty and have cuts in it
Menginap 10 malam pada Feb 2024