Ryokan Sensyoen
Ryokan di Asahikawa terdapat sauna dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Ryokan Sensyoen





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 1 daripada 1 bilik
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Non Smoking (12 Tatami mats)

Traditional Room, Non Smoking (12 Tatami mats)
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Peti sejuk/penyejuk beku saiz penuh
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Pengering rambut
Bidet
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

3-8-3 Takasagodai, Asahikawa, Hokkaido, 070-8061
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Premier Hotel Cabin Asahikawa
Premier Hotel Cabin Asahikawa
- Spa
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.2 daripada 10, Sangat Baik, 1,004 ulasan
Harga ialah RM564
RM629 jumlah
20 Jul - 21 Jul
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Ryokan Sensyoen ASAHIKAWA
Ryokan Sensyoen
Sensyoen ASAHIKAWA
Sensyoen
Ryokan Sensyoen Ryokan
Ryokan Sensyoen Asahikawa
Ryokan Sensyoen Ryokan Asahikawa
Soalan lazim
Ryokan Sensyoen Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.4/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Sooh
Mengembara bersama keluarga
13 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sooh
Menginap 3 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jirod
7 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jirod
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Jerry
Mengembara bersama pasangan
2 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Jerry
Menginap 2 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
kam ping anita
29 Okt 2024
kam ping anita
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
H IROM I
Mengembara bersama keluarga
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
また行きたいです
H IROM I
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Birger
3 Sep 2024
Birger
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
chiharu
Mengembara bersama keluarga
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
chiharu
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Yin Hung Doris
22 Jun 2024
Yin Hung Doris
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Tony
Mengembara bersama keluarga
2 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tony
10/10 Cemerlang
chinghui
3 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
chinghui
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Hong Wang Howard
25 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hong Wang Howard
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
Lihong
18 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Lihong
Menginap 1 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Mai
30 Nov 2023
Mai
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Pei Lin
Mengembara bersama keluarga
13 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pei Lin
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
せん
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
10 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
せん
Menginap 1 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
MARIKO
24 Sep 2022
MARIKO
Menginap 1 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Noriko
6 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Noriko
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
24 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
家族での滞在
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
8 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Vincent, Binnaway Australia
22 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vincent
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
KYUWAN
11 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
일본전통 료칸
KYUWAN
Menginap 1 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
8 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Feb 2019
10/10 Cemerlang
Kei Yee
7 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Kei Yee
Menginap 5 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
TAEJOONG
21 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
괜찮은 료칸...
TAEJOONG
Menginap 2 malam pada Dis 2018