Hotel Mardaga

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di As terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan kedai kopi atau kafe

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Mardaga

Ruang Istirahat
Lobi
Deluxe Double Room | Pemandangan dari bilik
TV LED, buku-buku
TV LED, buku-buku

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Perkhidmatan bilik
  • Sarapan tersedia
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Junior Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Deluxe Double Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Sistem pemanasan
Televisyen LED
Katil berlapik
Bilik tidur berasingan
Kelengkapan dandanan diri mesra alam
Pengering rambut
  • 24 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Stationsstraat 121, As, 3665

Tempat berdekatan

  • Taman Negara Hoge Kempen - 7 min memandu - 6.8 km
  • Taman Sentower - 9 min memandu - 7.5 km
  • Maasmechelen Village Outlet - 10 min memandu - 11.5 km
  • Market - 27 min memandu - 24.9 km
  • Vrijthof - 27 min memandu - 25.2 km

Bergerak

  • Stesen Genk - 10 minit memandu
  • Lapangan Terbang Brussels (BRU) - 64 minit memandu

Restoran

  • ‪Tuinkaffee Bistro - ‬3 min memandu
  • ‪Bruno Foodcorner - ‬3 min memandu
  • ‪Karting Genk - ‬5 min memandu
  • ‪Pizzeria La Casa - ‬6 min memandu
  • ‪La cavallina - ‬2 min memandu

Tentang hartanah ini

Hotel Mardaga

Mewah bagi hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Anda boleh menantikan majlis makan percuma, teres dan galeri seni di tapak hartanah di Hotel Mardaga. Sebagai tambahan kepada pusat beli-belah di tapak hartanah dan kedai kopi/kafe, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal dan tempat mengecas kenderaan elektrik
  • Lif, 2 bilik mesyuarat dan perkhidmatan dobi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Mardaga disertakan dengan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Tilam berlapik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan pengering rambut
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Mentol lampu LED, sistem pemanasan dan atas dasar terhad

Bahasa

Bahasa Belanda, Bahasa Inggeris, Bahasa Perancis, Bahasa Jerman

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 25 untuk orang dewasa dan EUR 15 untuk kanak-kanak
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus percuma (hari terpilih)
  • Makan malam berhos tersedia pada hari Selasa, Rabu, Khamis, Jumaat dan Sabtu dengan bayaran sebanyak EUR55; tempahan diperlukan
  • Tempat makan pasangan/peribadi

Aktiviti menarik

  • Acara pengeluaran kilang wain
  • Bilik merasa wain
  • Buku
  • Galeri seni
  • Kedai barangan berjenama
  • Pusat beli-belah
  • Pustaka
  • Sewaan basikal

Mesra keluarga

  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pakej lamaran/romantik
  • Pengemasan (ketersediaan terhad)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 100 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Produk pembersihan mesra alam digunakan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Tilam berlapik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Perkhidmatan bilik terhad
  • Perkhidmatan champagne

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Meja
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar masuk awal: EUR25
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat: EUR50

Arahan daftar masuk khas

Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR25.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak EUR20.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Fi pembersihan: EUR2.95 setiap penginapan, semalam
  • Bayaran pentadbiran: EUR 3.25 seorang, semalam

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 25.00 untuk dewasa dan EUR 15.00 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Fi daftar masuk awal: EUR 25 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Fi daftar keluar lewat: EUR50 (tertakluk kepada ketersediaan)
  • Bayaran katil bayi: EUR 20.0 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 semalam
  • Bayaran pentadbiran: EUR 2.95 sehari
  • Makan malam dihoskan: EUR55

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit utama, kad debit, dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan alat pertolongan cemas

Penarafan kebangsaan

Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belgium. Hotel ini diberikan penarafan stars 4.

Hartanah juga dikenali sebagai

Mardaga Different Hotels As
Hotel Mardaga As
Mardaga As
Hotel Mardaga - Different Hotels As
Hotel Mardaga - Different Hotels Hotel
Hotel Mardaga - Different Hotels Hotel As

Soalan lazim

Adakah Hotel Mardaga mesra haiwan kesayangan?

Ya, anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR20 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapakah fi parkir di Hotel Mardaga?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Mardaga?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 7:00. Daftar masuk awal tersedia dengan fi sebanyak EUR25 (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Mardaga?

Daftar keluar adalah jam 11:00. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi sebanyak EUR50.

Di manakah terletaknya Hotel Mardaga?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Taman Negara Hoge Kempen, Kelab Golf Spiegelven dan Taman Sentower. Kawasan Lepas Anjing Opglabbeek dan Gereja Christ the King juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Hotel Mardaga Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 26 daripada 60 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 60 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 60 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 60 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 60 ulasan

9.0/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

8.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.8/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Alexander

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Kamel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Goed

Dienstbare en aardige mensen. Heel lekker andere Italiaans restaurant iets verder op. Enkel de prijs voor een overnachting vind ik aan de hoge kant voor de kamer. Geen bad/minibar/etc.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Rikard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Cindy

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ontgoocheld

Het was een onthoogeling de foto's met de kamers kloppen niet het is bedrog
Menginap 2 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

HAMZAT

Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Conny

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Super locatie
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wonderful hotel with a spectacular restaurant. Best part of attending horse shows!
Menginap 1 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Ankush

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Miguel

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Daniel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Oh I loved this place

Lovely hotel.. extremely lovely staff and the perfect sauna and steam room
Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Véronique

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2024

8/10 Baik

Francesco

Menginap 3 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

Ben

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Proper en mooi hotel, alleen jammer dat, als men betaald voor een dubbel bed, je nog steeds twee enkele bedden tegen elkaar aangeschoven krijgt. Ontbijt is zeker ok, maar niet goedkoop. Warme leidingen onder de kamer vloer die verkleuring veroorzaken en plaatselijk heel warm zijn
Menginap 1 malam pada Feb 2024

2/10 Teruk

Arnaud

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Chambre vieillissante. Joints douche noir et j’appelle cela un bain douche. Petit déjeuner convenable. Dîner bon.
Menginap 4 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

Yu Yun

Menginap 1 malam pada Jan 2024

6/10 Boleh diterima

de

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Geen minibar, geen koffie/thee faciliteiten op de kamer. Schimmel in de badkamer. Grote mooie kamers, goede bedden Het hotel is mooi en heel verzorgd ingericht, het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Vidjaikumar

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Fijn personeel, in en uitchecken gaat snel. Voldoende parkeerplaats, let op grind. Douchekop was niet helemaal schoon.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Jaap

Menginap 1 malam pada Okt 2023

2/10 Teruk

CHIENHUNG

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awful Experiences

Upon our arrival at the hotel's front desk, we were utterly dismayed by the complete lack of a warm welcome. The room they assigned us was inconveniently located on the first floor, facing a noisy street. Despite our very real concerns about potential traffic noise disrupting our sleep, we were dismissively assured that nighttime traffic was not an issue. Adding to our disappointment, we were told that, due to full occupancy, they couldn't switch us to a quieter room with a different view. While the room itself had enough space, the bed was a total disaster. It was way too soft, offering zero support from the hopelessly inadequate mattress. The so-called "double bed" was basically two single beds pushed together, leaving a terribly uncomfortable gap in the middle. Our biggest complaint, however, was how the hotel seemed to favor its dining guests over those of us who were actually staying there. A noisy party continued well past 11:00 pm, causing us considerable disturbance and showing a complete lack of respect for our need for a peaceful night's sleep. To make matters worse, some of the rowdy partygoers who were also hotel guests continued to make noise late into the night, without any intervention from the hotel staff. What's more, the promise of "low traffic" outside our window was entirely untrue, which only added to our growing frustration. Our frustration reached its peak at check-out when the front desk made a bewildering mistake, claiming we hadn't paid our bill.
Menginap 1 malam pada Okt 2023

10/10 Cemerlang

Jean

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Il manque un frigo dans les chambres et dans les suites. A ajouter également une machine à café comme dans des hôtels à proximité de catégorie inférieure Qualité de chambre et de la literie excellent Restaurant excellent Accueil parfait et chaleureux
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

RENE SCHOUBOE

Menginap 2 malam pada Apr 2023

8/10 Baik

Ingrid

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Goede ontvangst. De kamer was veel te warm en we kregen de verwarming niet minder.
Menginap 1 malam pada Mac 2023

10/10 Cemerlang

CARLO

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

URBAIN

PERFECTE SERVICE/ MOOIE RUIME KAMER/ RUSTIG/ GOED ONTBIJT EN KLASSE RESTAURANT.
Menginap 2 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

Klaus

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Klare Empfehlung - tolle Küche top Service

Entspannte Atmosphäre. Ein schönes, sehr persönlich geführtes Hotel mit freundlichem Service, hervorragender Küche und Lademöglichkeiten für E-Autos. Wir haben uns sehr willkommen und überaus wohl gefühlt.
Menginap 3 malam pada Jun 2022