The Westin Pushkar Resort & Spa

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah yang terdapat 2 restoran dan spa perkhidmatan penuh

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk The Westin Pushkar Resort & Spa

Sarapan bufet setiap hari (INR 1800 seorang)
Kemudahan mesyuarat
Grand Villa, 2 Katil Ratu (Queen), Resort View (Balcony) | 1 bilik tidur, peti besi dalam bilik, dihias secara berasingan
Tasik
Bahagian dalam

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Gim
  • Pengemasan
Harga semasa ialah RM675
RM796 jumlah
termasuk cukai & fi
14 Ogo - 15 Ogo

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Luxury Villa, 2 Katil Ratu (Queen), Pool Access

Sorotan

Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Kolam tunjam persendirian
Penyaman udara
Televisyen LED
Kipas siling
  • 90 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Royal Villa, 1 Katil Kelamin (Double), Pool Access

Sorotan

Laman dalam berperabot
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Kolam tunjam persendirian
Penyaman udara
Televisyen LED
Kipas siling
  • 105 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Grand Villa, 1 Katil Raja (King), Resort View (Balcony)

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
  • 80 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King)

Grand Villa, 2 Katil Ratu (Queen), Resort View (Balcony)

Sorotan

Balkoni
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Kipas siling
Langsir/tirai gelap terus
  • 80 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Khasra No. 1242, 1243, 1196/1726, Village Surajkund, Motisar Road, Peesangan, Rajasthan, 305022

Tempat berdekatan

  • Brahma Temple - 13 min memandu - 7.8 km
  • Tasik Pushkar - 14 min memandu - 8.1 km
  • Dargah - 25 min memandu - 21.8 km
  • Buland Darwaza - 25 min memandu - 21.8 km
  • Foy Sagar Lake - 41 min memandu - 26.0 km

Bergerak

  • Pushkar Station - 15 minit memandu
  • Lapangan Terbang Sanganer (JAI) - 178 minit memandu

Restoran

  • ‪Out of the Blue - ‬12 min memandu
  • ‪Sonu Juice Shop - ‬12 min memandu
  • ‪Shiva Restaurant and Juice Centre - ‬12 min memandu
  • ‪Honey Dew Cafe - ‬12 min memandu
  • ‪The Lake Cafe - ‬14 min memandu

Tentang hartanah ini

The Westin Pushkar Resort & Spa

Mewah bagi hotel mesra keluarga berdekatan Tasik Pushkar
Terletak berdekatan Foy Sagar Lake, The Westin Pushkar Resort & Spa menyediakan bar kolam, teres dan taman. Pengembara aktif boleh menikmati kemudahan seperti berbasikal dan memanah di hotel ini. Manjakan diri anda urut di Heavenly Spa by Westin, tapak spa. Di dua restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan antarabangsa. Kelas yoga ditawarkan di gimnasium 24 jam; hartanah ini juga memiliki bilik arked/permainan, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam dan aktiviti kanak-kanak yang diawas percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet
  • Sarapan bufet (surcaj), sewa basikal percuma dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
Ciri-ciri bilik
Kesemua 98 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan disertakan dengan sentuhan bermakna seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula dan mentol lampu LED
  • Bilik mandi persendirian dengan tab mandi dan pancuran berasingan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci TV LED dengan saluran satelit dan pemain DVD
  • Pembancuh kopi/teh, kipas siling dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan sendiri selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan valet selamat percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:00 hingga 10:00 dengan bayaran: INR 1,800 seorang
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 2 restoran
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Mix
  • Seasonal Taste
  • Splash

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik wap
  • Gimnasium 24 jam
  • Kelas yoga
  • Kolam kanak-kanak
  • Memanah
  • Sewaan basikal percuma
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Aktiviti terselia percuma untuk kanak-kanak
  • Bar/deli snek
  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik permainan/arked
  • Bilik tidur berasingan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Dispenser air
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Ruang persidangan seluas 465 meter persegi

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Spa perkhidmatan penuh

  • Bilik rawatan spa
  • Urutan

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Kunci pintu berketinggian rendah
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) dalam bilik
  • Pancuran mandi pindahan
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera visual di koridor
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Ruang solek bilik mandi mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Spa mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di koridor
  • Tempat duduk tab mandi mudah alih
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Dibina pada 2016
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Taman atas bumbung
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi dan pancuran mandi berasingan
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Pemain DVD
  • TV LED 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Akses melalui koridor luar
  • Bilik kalis bunyi
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Tetamu yang merancang untuk tiba di luar waktu daftar masuk biasa mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 18:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak INR 3000 setiap haiwan kesayangan, semalam
Hanya anjing dan kucing dialu-alukan
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Mangkuk makanan dan air, kawasan bebas tali, perkhidmatan menjaga haiwan dan bekas najis tersedia

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR3000.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap orang dewasa: INR 8000
  • Makan Malam Gala Malam Tahun Baru (31 Disember) bagi setiap kanak-kanak: INR 4000 (dari 6 hingga 11 tahun)

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira INR 1800 seorang
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 5100 setiap kenderaan (sehala)
  • Bayaran haiwan kesayangan: INR 3000 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 3000.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menggunakan tenaga solar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Marriott)

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu

Hartanah juga dikenali sebagai

Westin Pushkar Resort Ajmer
Westin Pushkar Ajmer
The Westin Pushkar Resort Spa
The Westin Pushkar & Peesangan
The Westin Pushkar Resort & Spa Hotel
The Westin Pushkar Resort & Spa Peesangan
The Westin Pushkar Resort & Spa Hotel Peesangan

Soalan lazim

Adakah The Westin Pushkar Resort & Spa mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di The Westin Pushkar Resort & Spa?

Setakat 8 Ogo 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di The Westin Pushkar Resort & Spa pada 14 Ogo 2025 bermula serendah RM 674.51, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah The Westin Pushkar Resort & Spa mesra haiwan kesayangan?

Ya, kucing dan anjing dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak INR3000 setiap haiwan kesayangan, semalam.

Berapakah fi parkir di The Westin Pushkar Resort & Spa?

Letak kenderaan sendiri dan letak kenderaan valet adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di The Westin Pushkar Resort & Spa?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di The Westin Pushkar Resort & Spa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah The Westin Pushkar Resort & Spa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak INR5100 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya The Westin Pushkar Resort & Spa?

Hotel yang mesra keluarga di Peesangan ini terletak di kawasan bersejarah, 5 mi (8.1 km) from Tasik Pushkar serta dalam jarak 12 bt (20 km) dari Savitri Temple dan Foy Sagar Lake. Buland Darwaza dan Dargah juga dalam jarak 16bt (25 km) pemanduan.

The Westin Pushkar Resort & Spa Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 38 daripada 68 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 14 daripada 68 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 68 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 68 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 68 ulasan

8.8/10

Kebersihan

8.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.0/10

Kemudahan

8.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.4/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Madhu

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The size of the property is good and excellent staff The rooms have flies inside not a few but quiet a few and even bugs on the floor seems they need a fumigation.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Geetaish

Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

GEETAISH

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
highly recommended for kids and family property,food and staff everything is just excellent
Menginap 2 malam pada Jun 2025

8/10 Baik

Nidhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Ravneet

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

ALAIN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Souren, Miramar

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great landscaping. Attentive staff. Rooms with pool was unique but pool should be heated as the water gets too cold inside the AC room even in a hot summer day.
Menginap 1 malam pada Jul 2024

8/10 Baik

Jean-Christophe

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Complexe assez éloigné du centre ville mais de très bon standing - sans charme particulier il permet cependant de profiter pour une étape de tout le confort moderne avec une qualité d'accueil et de service de très bon niveau.
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Meenakshi

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Relaxing vibes
Menginap 1 malam pada Ogo 2023

10/10 Cemerlang

Hardik

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Room pool should have warm water! Overall amazing experience! Staff was super friendly and helpful!
Menginap 2 malam pada Apr 2023

10/10 Cemerlang

Vijay

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2023

6/10 Boleh diterima

girish

Mengembara bersama keluarga
Over priced property..
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

8/10 Baik

SEEMA

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good Experience

Really beautiful property! The staff is warm and welcoming, definitely a huge plus. The property is lavishly green and spread over a large area. We stayed in the Luxury Villa w a pvt pool, the room was clean and pretty, though the outside sitting area with the room has space for improvement. Breakfast was an amazing experience, with great variety. Even in desserts they had a number of eggless and vegetarian options. The resort also offers manyy activities (sports, dining experiences, adventure activities, movie theatre etc.). The polite staff definitely made our stay better and a special thanks to Mr. Avnish, at the reception and Mr. Pushpendar, one of the serving staff at their restaurant. Definitely a place to visit again!
Menginap 1 malam pada Ogo 2021

10/10 Cemerlang

Abhinav, New Delhi

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It's was a beautiful trip. Westin always gives us amazing experience. They provided us a upgrade room and staff was super supportive. Specially Driver Mr Saleem..🙂
Menginap 1 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2020

10/10 Cemerlang

Sourabh

Menginap 3 malam pada Jun 2020

10/10 Cemerlang

AshishGupta, Delhi

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was really nice. The staff was courtious. Special thanks to Ms. Urmila (Reception) for giving a wonderful experience.
Menginap 3 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Florence, toronto

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We got upgraded to the deluxe room which was appreciated
Menginap 1 malam pada Feb 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

SameerM

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I think it’s a great place to spend time in a group. I think the place will be amazing in summer months too. The staff is exceptionally warm and helpful.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

SAMARNATH

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Disappointing Experience

It was quite terrible from start. 1. F&b - Made us wait for 45mnts for breakfast and then gave us a very dirty tables, no napkins or cutlery provided until reminded serveral times. Place was badly managed with respect to ambience and behaviour of staff. 2. Their highest end room had a distinct smell of cigarette & Alcohol. We had to request for change of bedsheets and covers along with deep cleaning. 3. In room dinning was equally terrible. They sent us food without any plates and cutlery. 4. We had specifically asked for sight seeing guidance which was completely misinformed and we had to spend 3 hrs extra at one of the sites waiting.
Menginap 3 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel of Pushkar - Lovely Birthday Celebration

It was my mother's 50th birthday for which we went to stay at the hotel. The arrangements done by the hotel were very good and way beyond expectation. Also, the hospitality was very warm and humble. Loved ur stay at the hotel and will recommend others to also have an experience there for sure.
Menginap 2 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Durjay

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Dis 2019

6/10 Boleh diterima

Ajay

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Nov 2019