Ambassador Hotel

Hartanah 3.0 bintang
Hotel Art Deco yang terdapat teres atas bumbung dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ambassador Hotel

Sarapan dihidangkan, tempat makan di kawasan terbuka
Makanan dan minuman
Maharaja Suite | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik
Meja sambut tetamu
Sarapan dihidangkan, tempat makan di kawasan terbuka

Ulasan

5.6 daripada 10

Kemudahan popular

  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Televisyen LCD
Peralatan tempat tidur premium
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Maharaja Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Super Deluxe

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 26 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Prince Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Peti sejuk
Televisyen LCD
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Nagina Bagh, Ashok Marg, Ajmer, Rajasthan, 305001

Tempat berdekatan

  • Ana Sagar Lake - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Kuil Ajmer Jain - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Dargah - 3 min memandu - 2.5 km
  • Buland Darwaza - 3 min memandu - 2.5 km
  • Kolej Mayo - 4 min memandu - 3.8 km

Bergerak

  • Ajmer Junction - 5 minit memandu
  • Kishangarh (KQH-Ajmer) - 37 minit memandu

Restoran

  • ‪Ana Sagar Lake - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Mango Masala Restaurant - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Mango Curry - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Domino's Pizza - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Pizza Hut - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ambassador Hotel

Mesra keluarga bagi hotel di pusat bandar raya
Anda boleh menantikan teres atas bumbung, taman dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Ambassador Hotel. Restoran di tapak, Ambrosia Restaurant, menawarkan sarapan, sarapan lewat pagi, makan tengah hari, makan malam dan tempat makan di kawasan terbuka. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik stesen kereta api percuma, daftar keluar ekspres dan penjagaan anak/bayi (surcaj)
  • Gril barbeku, surat khabar percuma dan dewan bankuet
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Tempat duduk berasingan, pembancuh kopi/teh dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan pengambilan di stesen kereta api percuma
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan terhad di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Ambrosia Restaurant

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 139 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku
  • Taman
  • Teres atas bumbung

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1993
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Seni bina Art Deco

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • TV LCD dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Peti besi
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang dan stesen kereta api (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 12 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR700 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 3000 setiap kenderaan (sehala)
  • Yuran pengangkutan ulang-alik bagi setiap kanak-kanak: INR 2000 (sehala), (berumur sehingga 12 tahun)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 700 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan alat pertolongan cemas
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Ambassador Ajmer
Ambassador Hotel Ajmer
Ambassador Hotel Hotel
Ambassador Hotel Ajmer
Ambassador Hotel Hotel Ajmer

Soalan lazim

Adakah Ambassador Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Ambassador Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Ambassador Hotel?

Daftar masuk bermula jam 12:00 tengah hari.

Apakah masa daftar keluar di Ambassador Hotel?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Ambassador Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR3000 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya Ambassador Hotel?

Hotel mesra keluarga di Ajmer ini terletak di kawasan bersejarah, dalam jarak 5 minit berjalan kaki dari Mandir Shri Nimbark Peeth dan Ana Sagar Lake. Kuil Ajmer Jain dan Shah Jahan's Mosque juga dalam jarak 1 bt (2 km). Ajmer Junction sejauh 23 minit berjalan kaki.

Ambassador Hotel Ulasan

Ulasan

5.6
Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 5 daripada 27 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 27 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 8 daripada 27 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 6 daripada 27 ulasan

5.6/10

Kebersihan

5.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

4.0/10

Kemudahan

5.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

2.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Peter

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jan 2023

4/10 Lemah

Raman

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

stay only if you are desperate

The service levels were pathetic. Had to ask for everything repeatedly. The kettle did not work, the basin was clogged, the TV did not work, the room had to be changed twice to acceptable levels.
Menginap 1 malam pada Feb 2021

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Basic Gym facility required... Terrace Garden looks good.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Staff is nice and service is fine

Continous Foul smell in the room toilet. It became difficult to take bath even. On my complaint my room was changed. Their seems to be some sewer problem
Menginap 2 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Mohammed

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Service is overall is good
Menginap 3 malam pada Feb 2018

8/10 Baik

seiji, onomiti jspan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

湖に近い快適ホテル

市内中心あり便利なホテル。料金割には快適ホテル。又来れば利用したい。歩いて市内観光できる。プシュカル行きのバス停近い。テレビ音声出なかったのが唯一悪い。

2/10 Teruk

Raman, Delhi

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hospitality Approach Vs Cost Approach

We Visited Dargah of Khuwaja Gareeb Nawaz, everyone knows these days you don't get space and Hotel Charges excessively ... that right from business angle to an extent.... BUT hospitality is different... our room was booked but and somehow my team did not mention the check in time... we reached there at 7am but Hotel asked for half day additional charge as they have check in at 12pm... how funny ... I requested that we want to fresh and will not be in room after one hours and whole day till late night we will not come back..even next day we will leave the room after 8am and you may use it as we have our return tickets... I think that not hospitality once you know we are your customers and you have rooms available then you should be polite and supportive instead of having cost approach ...

8/10 Baik

Barbara, Buxton England

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan

Very noisy no sleep good for market and sites

Good room for a one night stay. Very noisy no sleep no parking for car

4/10 Lemah

atul

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

2/10 Teruk

Justme, delhi

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Dont go by the photo of the room...

Lot of noise travels to the room! Hot water geyser was not working...shifted to another room...there too it was not working....No Breakfast buffet...i wont go there again..

8/10 Baik

Qasim Ali

Sukakan: Kebersihan

8/10 Baik

Walt, Los Angeles, CA, USA

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very friendly and helpful staff

The General Manager was exceptionally attentive to make sure that the staff took very good care of us. Prior notice that the restaurant would be closed for a private party would have been helpful, but room service was excellent. The restaurant on the roof was exceptionally pleasant in the evenings, and a good value.

10/10 Cemerlang

AKM, Delhi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overall a good experience

Value for money hotel with good and courteous hotel staff. The hotel also let us do a late checkout at 4:00 pm without any extra charge.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

A pilgrim to Dargah

They have a good restaurant on the roof with superb ambience. I found the staff lacking energy to serve. I think ACs were set with timers to make compressor off after some duration that was quiet irritating..

6/10 Boleh diterima

Nova, Bangalore, Karnataka, India

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

Good winter hotel, not so great for summer

We had booked a standard air-cooled room, and guess that was a mistake. The room had a poorly-functioning air cooler, which only knows how to make a dreadful noise. The room was extremely hot, humid, and uncomfortable. The outside temperature was more pleasant actually. But we could not open the windows as they are not real windows after all - they open to a hall, which is as stuffy and closed as the rest of the floor. I guess they built this hotel only for the winter season and forgot all about summer travelers. But it's not all bad - the service of most of the staff is pleasant and efficient. (Gets better if you tip them constantly). The bathroom is clean and there's running hot water (if you need). The roof-top restaurant (Ambrosia) is very nice - great decor and decent food. The best part of the hotel is it's location.

4/10 Lemah

lynne, uk

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

not a tourist destination

more like a business hotel,poor grasp of English,room in need of redecoration

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

不理想的住宿

清潔很差。小環境是龍蛇混雜。

4/10 Lemah

tushar

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
the hotel condition is too bad.rooms are in very poor condition.not worth for what it is charged for.

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The Stay was Ok. They do not have parking space. The vehicle is parked on the Road. The guard scratched my brand new Honda Brio. It was very disappointing and very the behaviour of the staff was also not that good in handling the situation. A hotel not to be recommended...........

10/10 Cemerlang

M K Awtaney

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Quality of Service: Excellent .

Overall : Excellent

6/10 Boleh diterima

Beena, Gurgaon, Haryana, India

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Was disappointed

I was disappointed with the Maharaja Suite I got from Expedia. The rate for maharaja suite is just not worth going to Ambassador hotel. Location of the hotel is in the middle of the crowded market with very small entry space and no parking space. Floor rooms were very dirty which was cleaned after we complained. Hotel services were good and the roof top restaurant was good. Food was tasty. It is good hotel from low budget perspective

10/10 Cemerlang

ravi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Far away from the crowded city area

Our stay was very comfortable, the staff, especially General Manager, was very friendly, hospitable and accomodating.Food in the restaurant was excellant and the pricing was very reasonable.

2/10 Teruk

Shaheen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

The worst hotel. Avoid

No hot water (staff did offer to bring a bucket of hot water and stated hot water only comes during the morning, which it doesn't). Location is bad, staff unfrendly (lady was happy and smiley though), room wasn't made up after I came back from a long day, food was awful, Wifi only in reception, room was hot and very humid and had a horrible smell. AC wasnt really AC at all just a very big and noisy fan which blew in hot air. I would definitely avoid this hotel in future.