Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Sunsol Unik Luxury Hotel





Pertimbangkan penginapan di Sunsol Unik Luxury Hotel dan manfaatkan sarapan bufet percuma, bar kolam dan kedai mudah beli. Manjakan diri anda dengan urut di tapak spa. Restoran di tapak, Restaurante 18/03, menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam, makanan ringan dan pemandangan taman. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti majlis makan percuma setiap hari dan konsert dan siaran langsung.
Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, Balcony

Deluxe Double Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, Balcony

Deluxe Room, Balcony
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Duvet bulu kapas
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Lihat semua foto untuk Deluxe Suite

Deluxe Suite
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
Televisyen LED
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Avenida Jovito Villalba, C.C. Parque Costa Azul,, Aguirre, Municipio Maneiro, 6301
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api dan lampu luar
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Hartanah juga dikenali sebagai
Unik Margarita Hotel Porlamar
Unik Margarita Hotel
Unik Margarita Porlamar
Unik Margarita
Soalan lazim
Sunsol Unik Luxury Hotel Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
7 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Mac 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
9 Feb 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Jan 2019
8/10 Baik
Daniel
29 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
An awesome encounter with beautiful beaches !!!!
Daniel
Menginap 7 malam pada Dis 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2018
6/10 Boleh diterima
MICHELE
12 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Hay que mejorar el desayuno, no puede ser repetiti
MICHELE
Menginap 3 malam pada Okt 2018
8/10 Baik
Efraim
25 Jan 2018
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Efraim
Menginap 6 malam pada Jan 2018
8/10 Baik
kerwin
8 Ogo 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
kerwin
Menginap 3 malam pada Ogo 2017
8/10 Baik
Luis, Lecheria, VEN
23 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Luis
10/10 Cemerlang
Olga, Colombia
7 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A pesar de las dificultades del país
Olga
10/10 Cemerlang
Alvin, Trinidad
3 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent Hotel is the Heart of everything
Alvin
10/10 Cemerlang
LUIS, CARACAS
20 Dis 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
UNA AGRADABLE EXPERIENCIA
LUIS
10/10 Cemerlang
Humberto B, US
20 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Best hotel in town
Humberto B
10/10 Cemerlang
Joel, miami
21 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Really nice rooms and pool.
Joel
2/10 Teruk
Fco. Javier, Valencia, España
21 Jun 2016
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Si quieres amargar tu estancia en Margarita, elige
Fco. Javier
8/10 Baik
Rene, Worldwide
13 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good hotel overall
Rene
8/10 Baik
Irina
9 Mei 2016
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
Irina
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik