NAP APARTMENT HOTEL

Hartanah 3.0 bintang
Rumah tamu yang menghadap ke pantai untuk berjemur dan berseronok

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk NAP APARTMENT HOTEL

Restoran
Royal Studio Suite, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, bar mini, dihias secara berasingan
Bar (di hartanah)
Bahagian luar
Royal Studio Suite, 1 Katil Raja (King) | 1 bilik tidur, bar mini, dihias secara berasingan

Ulasan

7.2 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Royal Studio Suite, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
  • 50 meter persegi
  • Pemandangan ladang anggur
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 21 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Executive Double Room, 1 Katil Ratu (Queen)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Dihiasi secara berasingan
Penyaman udara
TV skrin rata
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
  • 25 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
57 1st Dansoman Link, Accra

Tempat berdekatan

  • Pasar Makola - 11 min memandu - 6.9 km
  • Pusat Persidangan Antarabangsa Accra - 13 min memandu - 9.2 km
  • Rumah Negeri Ghana - 13 min memandu - 9.5 km
  • Achimota Mall - 15 min memandu - 11.4 km
  • U.S. Embassy - 17 min memandu - 11.7 km

Bergerak

  • Accra (ACC-Lapangan Terbang Antarabangsa Kotoka) - 34 minit memandu

Restoran

  • ‪Enso Nyame Ye - ‬3 min memandu
  • ‪KFC - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Vanilla Live Band Restaurant - ‬9 min berjalan kaki
  • ‪Tangiers Inn - ‬3 min memandu
  • ‪SouthLine Kitchen - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

NAP APARTMENT HOTEL

Rumah tamu berdekatan Pasar Makola
Terletak berdekatan Pusat Persidangan Antarabangsa Accra dan Rumah Negeri Ghana, NAP APARTMENT HOTEL menyediakan sarapan Inggeris percuma, kelab malam dan majlis makan percuma setiap hari. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti teres dan kedai kopi/kafe.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan pengambilan di lapangan terbang (surcaj), TV di lobi dan perkhidmatan rencam
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan perkahwinan dan perkhidmatan ATM/perbankan
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu dilengkapkan perabot secara berasingan dan menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Tempat duduk berasingan, cerek elektrik dan kipas siling

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan pengambilan di lapangan terbang 24 jam pada waktu terjadual dan atas permintaan dengan surcaj
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 20 kilometer
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia atas permintaan sahaja
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan Inggeris percuma tersedia setiap hari 8:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Aktiviti menarik

  • Kelab malam
  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti sejuk berkongsi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Di pantai
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 2 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 1974
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Seni bina tradisional

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Hiasan berasingan
  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:30

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Semasa daftar masuk, tetamu mesti memberikan keputusan negatif ujian COVID-19 atau rekod Vaksinasi COVID-19 lengkap
Syarat keputusan negatif ujian COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas, dan ujian mestilah dilakukan tidak melebihi 48 jam sebelum daftar masuk; syarat rekod Vaksinasi COVID-19 dikenakan untuk semua tetamu berumur 18 dan ke atas; tetamu mestilah telah menerima vaksinasi penuh sekurang-kurangnya 2 hari sebelum daftar masuk
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak berumur 4 dan ke bawah tidak dibenarkan berada di hartanah ini; semua tetamu yang berumur lebih daripada 4 adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 25 setiap kenderaan (sehala, maksimum seramai 3 orang)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah tempat letak kenderaan di tapak hartanah
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit, bayaran mudah alih dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Bayaran tambahan dikenakan kepada kanak-kanak berumur 0-16 tahun untuk sarapan apabila berkongsi peralatan tempat tidur sedia ada.
Nombor Pendaftaran Hartanah yes

Perkara yang kami harus menyebut

Kanak-kanak berumur 4 tahun ke bawah tidak dibenarkan di hartanah ini

Hartanah juga dikenali sebagai

Nap Lodge Accra
Nap Accra
Nap Lodge
NAP APARTMENT HOTEL Accra
NAP APARTMENT HOTEL Guesthouse
NAP APARTMENT HOTEL Guesthouse Accra

Soalan lazim

Adakah NAP APARTMENT HOTEL mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di NAP APARTMENT HOTEL?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di NAP APARTMENT HOTEL?

Masa mula daftar masuk: 12:30; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di NAP APARTMENT HOTEL?

Daftar keluar adalah jam 12:30.

Adakah NAP APARTMENT HOTEL memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik dari lapangan terbang ke hotel yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak USD25 setiap kenderaan dikenakan.

Di manakah terletaknya NAP APARTMENT HOTEL?

Terletak sesuai di pantai, rumah tamu Mataheko ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pasar Makola, Pusat Persidangan Antarabangsa Accra dan Rumah Negeri Ghana. U.S. Embassy dan Achimota Mall juga dalam jarak 9 bt (15 km) pemanduan.

NAP APARTMENT HOTEL Ulasan

Ulasan

7.2

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 4 daripada 16 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 8 daripada 16 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 0 daripada 16 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 16 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 16 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

chrystal

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Nicholas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I just love it
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Kofi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

Jonathan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good, basic accommodation with wifi, AC and breakfast at a fair price.

8/10 Baik

Audie

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean, comfortable, and an attentive staff.
Menginap 11 malam pada Dis 2021

4/10 Lemah

Phillip, Hamburg

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Ankunftszeit war 20 Uhr, Gepäck erhielten wir 21.30 Uhr, im Hotel waren wir dann 23.00 Uhr. Dort angekommen bekamen wir leider ein um die Hälfte kleineres und sehr dunkles Zimmer. Auf Nachfrage sagte man uns, dass es das gebuchte Zimmer sei. Da es schon sehr spät war und wir sehr müde waren, nahmen wir das Zimmer erst einmal. So mussten wir dann gleich feststellen, dass die Dusche nicht in Ordnung war, es kam kaum Wasser. Am nächsten Morgen teilten wir das Ganze dem eher anmutendem Hostel als Hotel mit. Des Weiteren machte ich noch einmal darauf aufmerksam, dass wir ein anderes Hotelzimmer gebucht haben und zeigte den Mitarbeitern meine Buchung. Am Abend dann entschied man sich doch uns ein größeres Zimmer zu geben. Es schien so, als sei das Zimmer noch nicht ganz fertig gebaut. Es gab noch keinen Schrank und keinen Spiegel im Bad, purer europäischer Luxus, wir waren in Ghana angekommen. Dafür war die Klimaanlage nagelneu und der Flachbildschirm ebenso und das waren, wie wir heute wissen purer Luxus für Ghanaverhältnisse. Und für 2 Wochen aus dem Koffer leben, hier gar kein Problem.
Menginap 14 malam pada Feb 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This property left a bitter taste on my trip The manager is rude and unkind, he also swindles momey from.people Example even though the property listed shated kitchen as part of its amenities, the manager asked.us to pay 20 cedis.to use the kitchen.
Menginap 4 malam pada Dis 2019

2/10 Teruk

Audifax

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Three Horrible Nights at NAP Lodge

My stay was horrible to say the least. It is more of a detention facility than hotel. The facility has one dirty staff by name Mohammed. He was the receptionist, security guard, chef, housekeeper, laundryman, manager, accountant etc. He worked all shifts for the 3 days non stop. The owner of the facility must be a slave driver for callously making a man work for straight 72 hours with no brake. If you are about to book an accommodation online, please do not believe their bogus claims online. THEY ARE FALSE. I believed their claims and paid upfront for 3 days stay only to realize that it was all scam. Unfortunately, I couldn't cancel the booking because of hotels.com policy of no refunds and I was not ready to forgo the overpriced amount I paid for the facility. I endured hell. NAP Lodge is situated in an obscure part of Dansuman directly opposite a mechanic workshop and a Pentecostal church that keep the neighborhood noisy. Whenever we were in the compound, I never let my kids come out because of a black poorly fed dog kept at the backyard. The toilets and bathrooms are makeshift attachments hurriedly fitted to the rooms. They have neither windows nor air extractors so the stench from the septic tank flows back into the rooms. Mohammed emptied several packs of camphor balls everywhere in the rooms to mask the stench. I leave you to guess the quality of food prepared by Mohammed. I enjoyed my stay in Ghana but the three nights at NAP Lodge were nightmarish
Menginap 3 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Salif

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Great place

Awesome stafff. Very friendly environment. The only bad thing I experienced was the water pressure. It wasn’t the best. For the price I give it big thumbs up. I would definitely go back anytime any day. The greatest experience was I paid less in fares because of where the guest house is located. Cleaning was great, my things were secured. Will definitely recommend this place to anyone traveling to Accra looking for affordable and comfortable place to lodge.
Menginap 3 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Peter, Nigeria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The Hotel is comfortable. I enjoyed my stay. They should however endeavor to place sign posts on the express, for ease of accessibility.
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

a nice hotel in a quiet area.

Nap Lodge is a very good place to stay in Ghana. We felt very save. It`s clean and the people there are very friendly and the service is good. Don`t forget... he makes the best Lasagne in Ghana. Also the transefer from the airport to the hotel was included. I would stay there again, because we spent a good time there
Menginap 14 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

pierre, bristol

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent and great food Stip forcing people to add word ebooker is so rude
Menginap 7 malam pada Feb 2018

2/10 Teruk

Peter, Australia

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

VERY rude service and Paranoid

**What a Horrible experience** I can only imagine.... If we had been guilty as charged So traveling overseas on a budget requires some compromise at some point. But this is ridiculous I have been on a working holiday touring the country for the last few weeks and as we moved around my classmate friend and we would book a room at various locations as needed. With a booking reference, it's never been an issue for any of us to check in at any of the properties we stayed at. We have always shared a room as it's just been a place to sleep and move on.. ( 2 straight guys for the record) It seems for some reason the manager seems to think something was afoot and refused to allow my friend to check in even though I gave consent on the phone. Based on the manner in which we were treated we ended up just rebooking somewhere else. But more concerning was the snap baseless insinuation follows by emails made us feel very unsafe ( even though we were innocent) I WOULDN'T UNDER ANY CIRCUMSTANCES RECOMMEND THIS HOTEL if they can behave like this without any evidence. I would hate to think what the reaction would have been if they were right... because for some reason if 2 guys book a room for the night or couple of days then they MUST be gay. REALLY!!! how sad. I just want to say sometimes people are innocent of the labels or perceptions of others If in doubt just ask. My experience here was so unprofessional and strange it's scary. My advice stay away
Menginap 1 malam pada Dis 2017

8/10 Baik

N

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ACCRA TRIP

It was really very great and l enjoyed every moment of my time spent at the Hotel
Menginap 7 malam pada Nov 2017

8/10 Baik

RICHARD K

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Friendly hotel service in Accra, Ghana.

My stay was very exciting. I received good and friendly service daily. Free breakfast was served daily and promply.
Menginap 9 malam pada Nov 2017