Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Goldener Stern





Ulasan
9.6 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room

Standard Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room, Mountain View

Standard Triple Room, Mountain View
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Standard Single Room

Standard Single Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Dilengkapi perabot secara berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Markt 29, Abtenau, Salzburg, 5441
Tentang hartanah ini
Hotel Goldener Stern
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Hartanah ini menggunakan tenaga solar, di samping sistem kitar semula air dan produk pembersihan mesra alam
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Kolam bermusim akan dibuka dari Mei hingga Ogos
Akses kolam renang tersedia dari 6:30 hingga 21:30
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kanak-kanak di bawah 10 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa tanpa pengawasan orang dewasa
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Goldener Stern Abtenau
Goldener Stern Abtenau
Goldener Stern
Hotel Goldener Stern Hotel
Hotel Goldener Stern Abtenau
Hotel Goldener Stern Hotel Abtenau
Soalan lazim
Hotel Goldener Stern Ulasan
Ulasan
9.6
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.6/10
Kemudahan
9.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.0/10
Mesra alam
Ulasan
27 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Hilarie
Mengembara bersama pasangan
19 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hilarie
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Jurgen
30 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jurgen
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Martin, CAPPEL
Mengembara bersama pasangan
12 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Martin
Menginap 4 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Lasse
13 Jul 2024
Lasse
Menginap 2 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Renato
26 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Renato
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Sophia
11 Jan 2024
Sophia
Menginap 5 malam pada Jan 2024
10/10 Cemerlang
Collette
10 Jun 2023
Collette
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Randy
4 Jun 2023
Randy
Menginap 2 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Leslie
4 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ideal Stay
Leslie
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Michel
Pengembara perniagaan
10 Feb 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michel
Menginap 1 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Giovanni
18 Jan 2023
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Giovanni
Menginap 5 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Fritz
Mengembara bersama pasangan
27 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Fritz
Menginap 2 malam pada Sep 2022
10/10 Cemerlang
Giovanna
6 Jan 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Giovanna
Menginap 3 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Angelo
Mengembara bersama kumpulan
15 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Angelo
Menginap 2 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
abdullah
12 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
من أروع النزل على الاطلاق
abdullah
Menginap 2 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
M
13 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
M
Menginap 7 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
hyewon
21 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
hyewon
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Clare
4 Mei 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik