Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel di Aalst terdapat bar/ruang istirahat
Galeri foto untuk Hotel Royal Astrid Aalst





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM702
RM744 jumlah
termasuk cukai & fi
22 Dis - 23 Dis
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Standard Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)
8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Kipas mudah alih
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)

Standard Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Kipas mudah alih
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)

Deluxe Double Room, 1 Katil Raja (King)
9.6 daripada 10
Luar biasa
(5 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV plasma
Kipas mudah alih
Jubah mandi
Hulu semburan mandi hujan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Keizersplein 27, Aalst, 9300
Tentang hartanah ini
Hotel Royal Astrid Aalst
Hartanah serupa

Keizershof Hotel
Keizershof Hotel
- Termasuk sarapan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
8.8 daripada 10, Terbaik, 128 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 125 setiap kenderaan (maksimum seramai 4 orang)
- Bayaran tempat letak kenderaan berhampiran: EUR 3 sehari
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 10 setiap haiwan kesayangan (berbeza-beza berdasarkan tempoh penginapan)
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan penarafan bintang rasmi untuk hotel di Belgium. Hotel ini diberikan penarafan stars 3.
Hartanah juga dikenali sebagai
Royal Astrid Aalst
Royal Astrid Hotel Aalst
Hotel Royal Astrid Aalst
Hotel Royal Astrid
Royal Astrid
Hotel Royal Astrid Aalst Hotel
Hotel Royal Astrid Aalst Aalst
Hotel Royal Astrid Aalst Hotel Aalst
Soalan lazim
Hotel Royal Astrid Aalst Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
12 Ogo 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Christina
25 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christina
Menginap 3 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
David
Pengembara perniagaan
30 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
David
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Laurence
Pengembara perniagaan
17 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Laurence
Menginap 1 malam pada Jun 2025
8/10 Baik
Paul
16 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paul
Menginap 4 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
Meimei
3 Jun 2025
Meimei
Menginap 2 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Raf
Pengembara perniagaan
8 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Raf
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
20 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 3 malam pada Dis 2024
2/10 Teruk
Shinji, Dusseldorf
2 Mac 2025
Tidak sukakan: Kebersihan
Shinji
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Frank
Pengembara perniagaan
19 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frank
Menginap 4 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Katherine
18 Okt 2024
Katherine
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Hans
Pengembara perniagaan
15 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hans
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Sven
Mengembara bersama kumpulan
8 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Sven
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Huub
20 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Topverblijf in dit prachtige hotel
Huub
Menginap 3 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Andres
Pengembara perniagaan
31 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gran hotel para viaje de negocios
Andres
Menginap 1 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Colien
Pengembara perniagaan
10 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Colien
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
Mieke
Mengembara bersama keluarga
2 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Mieke
Menginap 1 malam pada Jun 2024
10/10 Cemerlang
G.J.
Pengembara perniagaan
30 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fijn hotel en centraal gelegen
G.J.
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Johannes
Pengembara perniagaan
25 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Johannes
Menginap 5 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
EMMANUEL
20 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Belle expérience
EMMANUEL
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
15 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Koen
4 Mei 2024
Koen
Menginap 1 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Menno
24 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menno
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Marjon
13 Apr 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fijn verblijf
Marjon
Menginap 1 malam pada Apr 2024
10/10 Cemerlang
Victor, Vienna
Pengembara perniagaan
6 Apr 2024
Sukakan: Kemudahan
Victor
Menginap 1 malam pada Apr 2024








