Hotel de Borgh
Hotel pusat dihubungkan dengan pusat membeli-belah di Zevenbergen dengan tempat letak kenderaan sendiri percuma
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel de Borgh





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM459
RM516 jumlah
termasuk cukai & fi
8 Ogo - 9 Ogo
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Double Room, Non Smoking

Standard Double Room, Non Smoking
9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
Lihat semua foto untuk Business Double Room, Non Smoking

Business Double Room, Non Smoking
9.0 daripada 10
Hebat
(4 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Air botol percuma
Cerek elektrik
Saluran kabel
Peti besi muat kompiuter riba
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Ijshof 1, Zevenbergen, 4761
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Intercityhotel Breda
Intercityhotel Breda
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Restoran
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 193 ulasan
Harga ialah RM382
RM455 jumlah
termasuk cukai & fi
10 Ogo - 11 Ogo
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 1.57 seorang semalam
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 16.00 seorang
- Bayaran katil bayi: EUR 15.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 3 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 3.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
de Borgh
de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh Zevenbergen
Hotel Borgh
Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel
Hotel de Borgh Zevenbergen
Hotel de Borgh Hotel Zevenbergen
Soalan lazim
Hotel de Borgh Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.6/10
Kemudahan
8.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
25 Mei 2025
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Henrik Dahl
20 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fint hotel tæt på bykernen
Henrik Dahl
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
10 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Rhys
Pengembara perniagaan
4 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Rhys
Menginap 1 malam pada Dis 2024
8/10 Baik
Preben
6 Nov 2024
Preben
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Garrath
29 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Garrath
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Franz
Mengembara bersama kumpulan
22 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Franz
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
J
17 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
J
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
marina
Mengembara bersama pasangan
18 Nov 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
marina
Menginap 1 malam pada Nov 2023
10/10 Cemerlang
Robert
Pengembara perniagaan
25 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Robert
Menginap 2 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Derek
24 Okt 2023
Derek
Menginap 1 malam pada Okt 2023
8/10 Baik
Christel
8 Okt 2023
Christel
Menginap 1 malam pada Okt 2023
10/10 Cemerlang
Thomas
Pengembara perniagaan
3 Okt 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Thomas
10/10 Cemerlang
Urs
23 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sehr nette Menschen.
Urs
Menginap 2 malam pada Sep 2023
8/10 Baik
Wilma, Den Haag
Mengembara bersama pasangan
20 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wilma
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Alie
26 Jun 2023
Alie
Menginap 2 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
Steven
Pengembara perniagaan
1 Mac 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Good for business trip.
Steven
Menginap 1 malam pada Feb 2023
8/10 Baik
Jos
31 Okt 2022
Jos
Menginap 1 malam pada Okt 2022
10/10 Cemerlang
Mary
14 Jun 2022
Mary
Menginap 2 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Eric
Mengembara bersama keluarga
15 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Eric
Menginap 8 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Carl
Pengembara perniagaan
20 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Carl
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Micha
29 Dis 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Micha
Menginap 1 malam pada Dis 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
21 Nov 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Nov 2019
10/10 Cemerlang
Jacqueline
15 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jacqueline
Menginap 4 malam pada Okt 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
9 Sep 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2019