Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Boleh diakses kerusi roda
Kaunter dan singki berketinggian rendah
Palang cekau berdekatan tandas
Tali tarik kecemasan bilik mandi
Lain-lain
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bidet
Kelengkapan dandanan diri percuma
Pengering rambut
Selipar
Tuala disediakan
Hiburan
TV skrin rata 15-inci dengan saluran digital
Makanan dan minuman
Pembancuh kopi/teh
Peti sejuk
Lain-lain
Meja
Penyaman udara (kawalan suhu)
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 15
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 10:00
Arahan daftar masuk khas
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Jika anda merancang untuk tiba selepas 12:00 tengah malam, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan)
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Miyuki Wakkanai
Hotel Miyuki
Miyuki Wakkanai
Hotel Miyuki Hotel
Hotel Miyuki Wakkanai
Hotel Miyuki Hotel Wakkanai
Soalan lazim
Adakah Hotel Miyuki mesra haiwan kesayangan?
Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel Miyuki?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Miyuki?
Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Miyuki?
Daftar keluar adalah jam 10:00.
Di manakah terletaknya Hotel Miyuki?
Terletak di Wakkanai, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Tempat Suci Hokumon dan Taman Wakkanai. Tokong Shingonji dan Pasar Fukko Wakkanai juga dalam jarak 1 bt (2 km).
Hotel Miyuki Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 19 daripada 46 ulasan
10 - Cemerlang
19
Penilaian 8 - Baik. 22 daripada 46 ulasan
8 - Baik
22
Penilaian 6 - Boleh diterima. 5 daripada 46 ulasan
6 - Boleh diterima
5
Penilaian 4 - Lemah. 0 daripada 46 ulasan
4 - Lemah
0
Penilaian 2 - Teruk. 0 daripada 46 ulasan
2 - Teruk
0
9.0/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
8/10 Baik
Nobuhide
28 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nobuhide
Menginap 5 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
CHING-FEN
9 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CHING-FEN
Menginap 1 malam pada Sep 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
7 Sep 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
値段の割に満足できた。
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
미유키 호텔 총평
삿포로 호텔과 비교해보면 가격이 비싼편이나,왓카나이에서는 그 중 저렴했다. 4개월 전에 인터넷으로 예약을 했는데 예약 당시에는 침대방을 원했지만 예약이 불가능했다. 이 점이 아쉽다.인터넷에서는 침대가 있는 양실을 오픈 안 해준 것 같았다. 시설은 깔끔하고 양호한 편이다.JR역에서 혹은 역전 버스터미널에서 시간표를 잘 활용하면 저렴한 주변 여행을 할 수 있으리라 생각한다.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
6/10 Boleh diterima
michy, 名古屋
Mengembara bersama keluarga
14 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
部屋が清潔でうれしかった。近くに食事場所が多く、素泊まりでも困らなかった。
michy
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
2 Jul 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
TASHENG
24 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
人情溫暖的飯店
飯店的人員,很親切,很樂意協助旅客
TASHENG
Menginap 2 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
あまり覚えていません
Kenny
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
19 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was spacious and well appointed. We stayed in the Japanese-style tatami room, which was very comfortable and had a nice atmosphere.
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
10/10 Cemerlang
josianne
18 Mei 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel avec chambre de styje japonais super agréable et vue sur le brise lame de wakkanai.
Hôtel situé a côté de l'accès à pied du chemin pour accéder à la colline surplombant la ville
josianne
Menginap 1 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
11 Mei 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kebersihan
迷你酒店,沒有自己的餐廳,但幸好附近有很多選擇。
停車場較細,只有十數佔車位。
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
30 Mac 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik