La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Vasco da Gama terdapat 2 restoran dan sebuah kelab kesihatan

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Executive Premium Room | Peti besi dalam bilik, meja, seterika/papan seterika
Kolam renang
Bahagian luar
Kemudahan kecergasan
2 restoran, masakan tempatan

Ulasan

7.6 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Termasuk parkir
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Wi-fi percuma
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Executive Suite

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Tab mandi rendaman dalam
Gabungan pancuran/tab mandi
Pembancuh kopi/teh
  • 31 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Suite

10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
  • 57 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Premium Room

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room

9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Kipas siling
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Air botol percuma
Saluran satelit
  • 24 meter persegi
  • Pemandangan bandar raya
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Swatantra Path, Vasco da Gama, Goa, 403802

Tempat berdekatan

  • Pantai Baina - 14 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Mormugao Port - 4 min memandu - 2.7 km
  • Taman Jepun - 4 min memandu - 4.1 km
  • Pantai Bogmallo - 13 min memandu - 8.9 km
  • Kasino Deltin Royale - 32 min memandu - 32.6 km

Bergerak

  • Stesen Vasco da Gama - 5 minit berjalan kaki
  • Lapangan Terbang Dabolim (GOI) - 14 minit memandu

Restoran

  • ‪The Temptation - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Annapurna Medical Store - ‬7 min berjalan kaki
  • ‪Meghdoot Restaurant - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Grapevine Multicuisine Restaurant - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Anantashram - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Hotel berhampiran dengan lapangan terbang
Manfaatkan kedai kopi/kafe, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan bar di La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati sauna atau bilik wap. Nikmati masakan tempatan dan banyak lagi di dua tapak restoran. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kelab kesihatan dan pusat perniagaan.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), dewan bankuet dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Lif, perkhidmatan rencam dan bantuan pelancongan/tiket
Ciri-ciri bilik
Kesemua 74 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Sebuah TV LCD dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, peti sejuk dan pembancuh kopi/teh

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Hindi

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan di bahu jalan tersedia
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Regency
  • Sweet N Sour

Aktiviti menarik

  • Bilik wap
  • Kelab kesihatan
  • Sauna

Mesra keluarga

  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 2 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 49 meter persegi

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 4 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak INR1500.0 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: INR 350 setiap bilik (sehala)
  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Bayaran katil lipat simpan: INR 1500.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Paz Gardens Vasco da Gama
Hotel Paz Gardens
Paz Gardens Vasco da Gama
Paz Gardens
Hotel La Paz Gardens Goa/Vasco Da Gama

Soalan lazim

Adakah La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 22:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Adakah La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak INR350 setiap bilik dikenakan.

Di manakah terletaknya La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Pelabuhan Vasco da Gama dan Pantai Baina. Vasco's Municipal Market dan Mormugao Fort juga dalam jarak 2 bt (3 km). Stesen Vasco da Gama hanya sejauh 5 minit berjalan kaki.

La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa Ulasan

Ulasan

7.6

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 11 daripada 55 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 27 daripada 55 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 11 daripada 55 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 55 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 55 ulasan

7.6/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.6/10

Kemudahan

7.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

9.0/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Nihan

Menginap 4 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Yoo jin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Mervyn, Honolulu

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
It was fantastic in all respects. Would definitely recommend this hotel.
Menginap 3 malam pada Jan 2025

8/10 Baik

Sambhu

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Good stay

Overall stay was very good
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Kailashbhai

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent
Menginap 1 malam pada Mei 2024

10/10 Cemerlang

Ravee

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Rooms are specious
Menginap 2 malam pada Apr 2024

4/10 Lemah

Devendra

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

Jaswinder Singh

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We enjoyed our stay La Paz
Menginap 3 malam pada Feb 2024

10/10 Cemerlang

PREETI

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Definitely worth a stay

Awesome breakfast, comfortable beds and pillows! Helpful staff. Pool is beautiful
Menginap 3 malam pada Jun 2023

10/10 Cemerlang

jeremeas

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Conveniently located. Required items are at easy access. Transport to get about is easy to find. Due to the convenient location transport cost to tourist attractions was very reasonable
Menginap 3 malam pada Feb 2023

8/10 Baik

Tomasz

Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

Ian

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Really enjoyed my stay - staff was extremely friendly and accommodating, the location is great, only 20 minutes from the airport. I happened to stay during a local festival holiday and they were kind to explain why the streets were closed to cars. Would definitely stay again, especially if I had an early morning flight.
Menginap 2 malam pada Ogo 2022

8/10 Baik

Mahesh

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 7 malam pada Mei 2021

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 4 malam pada Feb 2020

6/10 Boleh diterima

Srinivasan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel felt run down
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Vibhuti

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

La Paz Garden-Goa

It was a budget hotel experience and far below the expectations. Arrived late at night. The hotel contacted me to tell me that the airport ferry will not be provided. Had to take a prepaid taxi and reach the hotel. A very ordinary room was allotted and I didn’t fuss I had to stay for a few hours only. The buffet breakfast spread was reasonable with mix of South Indian food, fruits and eggs. The towel and linen provided were clean but the toilet could be better equipped with atleast one hand towel and a mug or glass for shaving or other purpose.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

4/10 Lemah

Lim

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Singaporean business traveller

Pretty rundown, service level can be further improved
Menginap 2 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Very comfortable stay!

Would always recommend.
Menginap 1 malam pada Jun 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Mac 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
For the price this was a good night’s stay... all the staff were very kind and helpful. Breakfast buffet was good too!
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent services, well maintained property, awsome breakfast.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Electric kettle needs to be replaced and the compliment breakfast to include boiled vegetables.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

JULIE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Jan 2019

8/10 Baik

Robert, Saudi Arabia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overnight Stay

Its a clean & neat place
Menginap 1 malam pada Nov 2018