Ryokan Hatsuneso
Ryokan mesra keluarga di Ureshino yang terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Ryokan Hatsuneso





Ulasan
6.8 daripada 10
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Smoking (Japanese Style)

Traditional Room, Smoking (Japanese Style)
Sorotan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Traditional Room, Non Smoking (Japanese Style)

Traditional Room, Non Smoking (Japanese Style)
Sorotan
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
Katil bayi/kot percuma
Peti sejuk
TV skrin rata
Tab mandi rendaman dalam
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Iwayagawachikou 340-1, Ureshino, Saga, 843-0304
Tentang hartanah ini
Ryokan Hatsuneso
Hartanah serupa

Ooedo Onsen Monogatari Ureshinokan
Ooedo Onsen Monogatari Ureshinokan
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
8.4 daripada 10, Sangat Baik, 121 ulasan
Harga ialah RM875
RM984 jumlah
1 Dis - 2 Dis
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: JPY 250.00 seorang semalam
- Cukai mandi, yang dikutip di hartanah, mungkin dikenakan. Cukai mandi dikenakan untuk hartanah yang mempunyai mata air panas dan berjumlah antara JPY 150-500 seorang, semalam berdasarkan peraturan tempatan. Harap maklum bahawa pengecualian lanjutan mungkin dikenakan.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan penuh: kira-kira JPY 1500 untuk dewasa dan JPY 700 untuk kanak-kanak
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah akses ke permandian awam
Hartanah ini menerima wang tunai
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Ryokan Hatsuneso Ureshino
Hatsuneso Ureshino
Hatsuneso
Ryokan Hatsuneso Ryokan
Ryokan Hatsuneso Ureshino
Ryokan Hatsuneso Ryokan Ureshino
Soalan lazim
Ryokan Hatsuneso Ulasan
Ulasan
6.8
7.4/10
Kebersihan
7.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
22 Sep 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Sep 2017
8/10 Baik
yongbeom
24 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
저렴하고 친절함
yongbeom
8/10 Baik
JAEWON
9 Okt 2016
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
가성비 좋은 료칸
JAEWON
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
4 Okt 2016
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
임응수, 서울
1 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
실속형 온천여관
임응수
6/10 Boleh diterima
YUTA, 福岡県福岡市
17 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik








