Hana No Shizuku

Hartanah 3.5 bintang
Hotel di Ureshino terdapat perkhidmatan spa dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Bar
  • Tab Panas
  • Spa
  • Sarapan tersedia
  • Pengemasan
  • Penyaman udara
Harga semasa ialah RM1,166
RM1,424 jumlah
27 Nov - 28 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik

Room, Non Smoking (Twin Bedroom with Semi-Open-Air Bath)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Room, Non Smoking (Gold, Silver, Bronze, or Mist Sauna)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
Katil tambahan/lipat simpan percuma
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik tidur berasingan
Duvet bulu kapas
  • 1 bilik tidur
  • Boleh menampung 4
  • 4 Katil Kelamin (Double)

Room, Smoking (Twin Bedroom,Semi-Open-Air Bath Sauna)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Kalis bunyi
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Sistem pemanasan
  • 70 meter persegi
  • 1 bilik tidur
  • Pemandangan sungai
  • Boleh menampung 6
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Classic Double Room (2 futons with private hot bath )

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Tab panas persendirian tertutup
Penyaman udara
TV skrin rata
Duvet bulu kapas
Bilik tidur berasingan
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
  • Boleh menampung 2
  • 2 Futon Bujang
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Kou 445-1, Ureshinomachi, Iwayakawauchi, Ureshino, Saga-ken, 843-0304

Tempat berdekatan

  • Pusat Maklumat Pelancong Onsen Ureshino - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Kuil Toyotamahime - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Todoroki-No-Taki Falls - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Mata Air Panas Ureshino Onsen Koshu-yokujo-shiboruto - 12 min berjalan kaki - 1.0 km
  • Hizen Yumekaido - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Ochi - 32 minit memandu
  • Fukuoka (FUK) - 65 minit memandu

Restoran

  • â€Șcafe moka - ‬14 min berjalan kaki
  • â€Ș224 shop+saryo - ‬12 min berjalan kaki
  • â€Șäž­ćł¶çŸŽéŠ™ćœ’ - ‬13 min berjalan kaki
  • â€Șăƒ©ăƒŒăƒĄăƒłè™Žé•· - ‬10 min berjalan kaki
  • â€Șăƒ€ă‚€ăƒ‹ăƒłă‚°ă™ăšă—ă‚ - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hana No Shizuku

Hotel berhampiran stesen kereta api
Manfaatkan mata air panas mineral tertutup (onsen gaya Jepun), teres dan taman di Hana No Shizuku. Untuk masa rehat dan ketenangan, lawati tab panas. Sebagai tambahan kepada bar dan restoran, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan pesanan masak (surcaj), mata air panas di tapak hartanah dan lif
  • TV di lobi, bantuan pelancongan/tiket dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hana No Shizuku menawarkan sentuhan bermakna seperti tab panas persendirian tertutup dan penyaman udara, sebagai tambahan kepada kemudahan seperti Wi-fi percuma dan tempat duduk berasingan.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan tandas dengan bidet elektronik
  • 40-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium dan pemain DVD
  • Tempat duduk berasingan, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di luar tapak hartanah; tempahan diperlukan
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan pesanan masak tersedia dengan bayaran
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • 1 tab panas
  • Mata air panas
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Pemain DVD

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Spa

  • Mata air panas
  • Mata air panas mineral tertutup awam (onsen)
  • Perkhidmatan spa
  • Ruang lelaki/wanita berasingan di mandian awam
  • Yukata (jubah Jepun)

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Gebar bulu kapas
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Tandas dengan bidet elektronik
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • Filem berbayar
  • Pemain DVD
  • TV skrin rata 40-inci dengan saluran digital premium

Lain-lain

  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 23:00
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Untuk apa-apa soalan, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Tetamu dengan pelan kadar Penginapan Termasuk 2 Makan mesti mendaftar masuk sebelum jam 19:00 untuk menerima makan malam.

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah akan diubai suai dari 14 November 2025 sehingga 10 Januari 2026 (tarikh penyiapan tertakluk kepada perubahan). Kawasan yang berikut akan terjejas:
  • Bilik tamu tertentu
Semasa pengubahsuaian, segala usaha akan diambil oleh hotel untuk mengurangkan bunyi dan gangguan.

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: JPY 250.00 seorang semalam
  • Cukai mandi, yang dikutip di hartanah, mungkin dikenakan. Cukai mandi dikenakan untuk hartanah yang mempunyai mata air panas dan berjumlah antara JPY 150-500 seorang, semalam berdasarkan peraturan tempatan. Harap maklum bahawa pengecualian lanjutan mungkin dikenakan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Tempahan diperlukan untuk mandian awam/onsen; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail
Harap maklum bahawa sesetengah hartanah tidak membenarkan tetamu yang mempunyai tatu menggunakan kemudahan mandi awam di tapak hartanah

Hartanah juga dikenali sebagai

Hana No Shizuku
Hana No Shizuku Hotel
Hana No Shizuku Hotel Ureshino
Hana No Shizuku Ureshino
Hana No Shizuku Hotel
Japan - Saga Prefecture
Hana No Shizuku Ureshino
Hana No Shizuku Hotel Ureshino

Soalan lazim

Adakah Hana No Shizuku mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hana No Shizuku?

Setakat 18 Nov 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hana No Shizuku pada 27 Nov 2025 bermula serendah RM 1,166.13, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hana No Shizuku?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hana No Shizuku?

Masa mula daftar masuk: 16:00; Masa tamat daftar masuk: 20:00.

Apakah masa daftar keluar di Hana No Shizuku?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Hana No Shizuku?

Terletak di Ureshino, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pusat Maklumat Pelancong Onsen Ureshino, Kuil Toyotamahime dan Mata Air Panas Ureshino Onsen Koshu-yokujo-shiboruto. Todoroki-No-Taki Falls dan Hizen Yumekaido juga dalam jarak 1 bt (2 km).

Hana No Shizuku Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 20 daripada 64 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 25 daripada 64 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 12 daripada 64 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 4 daripada 64 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 3 daripada 64 ulasan

8.0/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.0/10

Kemudahan

7.6/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Yuka

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Awesome

Perfect, spectacular rooms. Impeccable service.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Chi Kit

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2022

10/10 Cemerlang

CHAU PING

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2022

10/10 Cemerlang

YOSHIKAZU

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ă‚†ăŁăă‚ŠéŽă”ă›ăŠă€ć·ăźă›ă›ă‚‰ăŽăšćźąćź€ć†…ăźéœČć€©éąšć‘‚ăŒæœ€é«˜ă§ă—ăŸă€‚
Menginap 1 malam pada Mei 2022

6/10 Boleh diterima

ゆきăȘり

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
éƒšć±‹ă«éœČć€©éąšć‘‚ä»˜ăă ă‘ă© è„±èĄŁćź€ăŒç„Ąă‹ăŁăŸ
Menginap 1 malam pada Dis 2021

2/10 Teruk

chieko

Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
æœ€é«˜ă§ă—ăŸïŒ éƒšć±‹ăźæ‰‹æŽ—ă„ć Žæ°ŽăŒè©°ăŸăŁăŸæ™‚ă‚‚ ă™ăćŻŸćżœă—ăŠäž‹ă•ă‚ŠăăźćŸŒăŻćż«é©ă«éŽă”ă›ăŸă—ăŸă€‚ æ–™ç†ă‚‚çŸŽć‘łă—ă„ă—ă€éƒšć±‹ă‚‚ç¶șéș—ă€æž©æł‰ă«ă‚‚ç™’ă•ă‚ŒăŸă—ăŸă€‚ ă‚čタッフぼæ–čăźćŻŸćżœă‚‚ă»ă‚“ăšă«ă‚ˆă‹ăŁăŸăźă§ ăŸăŸèĄŒăăŸă„ă§ă™ă€‚
Menginap 1 malam pada Nov 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

ă‚čテキăȘお漿

çŽ æ™Žă‚‰ă—ă„ă‚”ăƒŒăƒ“ă‚čăšç”ŸæŒ”ć„ă«ç™’ă•ă‚ŒăŸă—ăŸă€‚
Menginap 1 malam pada Apr 2019

8/10 Baik

cheol Yong, pusan.korea

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2019

10/10 Cemerlang

HOJUN

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ìčœì ˆí•œ 한ꔭ읞 직원 êł ë§™ìŠ”ë‹ˆë‹€

읎혞텔에는 젊은 한ꔭ읞직원읎 êł„ì…”ìš”. ìčœì ˆí•˜êȌ ëȘšë“ êȃ ì•Œë €ìŁŒì‹œêł  펞안하êȌ ì—Źí–‰ ìž˜í•˜êł  왔얎요. 너묮 êł ë§ˆì› ì–Žìš”~
Menginap 1 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

SEUNGROK

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

옚ìČœìˆ˜ë„Œ 생각한닀멎 닀넞 숙소넌 ì„ íƒí•˜ì‹ŹìŽ...

옚ìČœìˆ˜ë„Œ 제왞한 닀넞 부분은 ëŒ€ë§ŒìĄ±í•©ë‹ˆë‹€. 옚ìČœì˜ 수질은 ëł„ëĄœìžê±° 같슔니닀. 전날 숙박했던 동음 지역 토ìčŽìŽ ìˆ™ì†ŒëłŽë‹€ 수질읎 많읎 ë–šì–Žì§„ë‹€êł  생각합니닀.
Menginap 1 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jan 2019

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ă‚«ăƒ“ăźă€ă„ăŸă‚«ăƒŒăƒ†ăƒł ăŠéąšć‘‚ć Žă«ć‰ăźäșșăźæ­Żăƒ–ăƒ©ă‚·ăŒèœăĄăŠă„ă‚‹ ăŠéąšć‘‚ăźæ “ă«ă‚”ăƒ©ăƒłăƒ©ăƒƒăƒ—ăŒä»˜ă„ăŠă„ă‚‹ çŽ„é–ąă‹ă‚‰ăƒˆă‚€ăƒŹăźç•°è‡­ éƒšć±‹ă«ć…„ăŁăŠă€ăŠéąšć‘‚ă«ăŠæčŻăŒæșœăŸăŁăŠă‚‹ă‹ăšæ€ă„ăă‚„ć†·æ°Žâ†éąšé‚ȘćŒ•ăă‹ăšæ€ăŁăŸ éƒšć±‹ăŒă‚żăƒă‚łè‡­ă„ ăƒˆă‚€ăƒŹăźă‚čăƒȘッパがボロボロ ć…šäœ“çš„ă«äžèĄ›ç”Ÿ
Menginap 2 malam pada Dis 2018

10/10 Cemerlang

noboru

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ă“ă˜ă‚“ăŸă‚Šăšă—ăŸæ–°ă—ă„æ—…é€šă§ă™

éƒšć±‹æ•°ăŒć€šăăȘく、ă‚čă‚żăƒƒăƒ•ăźç›źăŒèĄŒăć±Šă„ăŠă„ă‚‹æ„Ÿă˜ă§ă—ăŸă€‚éŁŸäș‹ă‚‚、ćˆșèș«ă«ä»Łă‚ă‚‹ă‚‚ăźă‚’ăšăŸăźă‚“ă§ă€ă—ăŁă‹ă‚Šăšćˆ„ăźæ–™ç†ă‚’ć‡șă—ăŠă‚‚ă‚‰ă„ăŸă—ăŸă€‚éąšć‘‚ăŒă€ć°‘ă€…ć°ă•ă„ăźă§ă™ăŒă€èȘ°ă‚‚äœżăŁăŠă„ăȘく、èȾし戇りぼようăȘæ„Ÿă˜ă§äœżăˆăŸă—ăŸă€‚
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
한ꔭ얎 영얎 가늄 직원읎 있얎서 ì˜ì‚Źì†Œí†”ì— íŽžëŠŹí•©ë‹ˆë‹€. 맀우 ìčœì ˆí•˜êł  윜택시 ëŹžì˜ 등 응대도 ìž˜í•ŽìŁŒì‹­ë‹ˆë‹€. 닀만 옚ìȜ 수질은 ëŹ”ì—ˆë˜ êłł 쀑 가임 ëł„ëĄœì˜€ìŠ”ë‹ˆë‹€. 앜간 ìˆ˜ì˜ìž„ëŹŒìČ˜ëŸŒ ê±ŽìĄ°í•˜êł  띜슀 ìČ­ì†Œë„Œ 하는 듯 한데 띜슀냄새가 너묮 ë§ŽìŽë‚ŹìŠ”ë‹ˆë‹€. ìĄ°ì‹ 맛읎 ìą‹êł  ì‹ì‚Ź 낮낮 ë”°ëŒìŁŒì‹œë˜ ë…čì°šê°€ 맀우 맛있었슔니닀.
Menginap 1 malam pada Dis 2018

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ìĄ°ìš©í•œ ì‹œêłš 옚ìČœë§ˆì„ì— 위ìč˜í•œ êž°ë¶„ ìą‹êł  소박한 료ìčž.

ë‹€ìčŽì˜€ì— 있는 3000년 ë…čë‚˜ëŹŽë„Œ ëłŽêž°ìœ„í•Ž 하룹 음정을 ìžĄêł , ê·ŒìČ˜ì— 숙박을 êł„íš.*(원래는 ë‹€ìčŽì˜€ì— 숙소넌 ìžĄìœŒë €ë‹€ê°€ 우연하êȌ 우레시녞에 숙박을 정한걎데. ê°œìžì ìœŒëĄœ 우레시녞가 ìą€ 더 ìĄ°ìš©í•˜êł  êč”끔한 느낌읎띌 너묮 ë‹€í–‰ìŠ€ëŸŹì› ë‹€.) 우레시녞가 ìą€ 더 유ëȘ…한 옚ìČœë§ˆì„ìŽëŒí•Žì„œ 1박 êČ°ì •. 도시 전ìČŽê°€ ì†Œë°•í•˜êł  옛날 느낌읎 나는 êłłìŽëŒì„œ 너묮 ìą‹ì•˜ë‹€. íŠč히 도시넌 ꎀ톔하는 ìȜ 옆에 위ìč˜í•œ 숙소띌서 귞런지 전망읎 정말 ìą‹ì•˜ë‹€. ìš°ëŠŹ êČœìš°ì—ëŠ” 마ìčš ëČšêœƒì‹œìŠŒìŽëž‘ 3ìž” 숙소에 있는 발윔니가 정말 거짓말ìČ˜ëŸŒ ëČšêŒżìœŒëĄœ 가득한 풍êČœì„ 연출. ì§€ë„ìƒìœŒëĄœëŠ” 쀑요 ꎀꎑ지에서 ìą€ ê±°ëŠŹê°€ 있는거 같지만. ì‹€ì œëĄœëŠ” 멀지 ì•Šêł , ì°šëŒëŠŹ ìą€ 더 ë–šì–Žì§„ êłłìŽëŒì„œ 더 ìą‹ì•˜ìŒ. 귞래서 위ìč˜ê°€ Very good. 전반적읞 시섀상태는 잘 êŽ€ëŠŹëŠ” 되었지만, ì•„ëŹŽëž˜ë„ ꜀ 였래된 시간은 흔적은 ì–Žì°Œ 할 수 없음. 하지만 흔히 말하는 가성ëč„적읞 멎에서도 맀우 good. ì‹ì‚Źë„ ìą‹ìŒ. 옚ìȜ 시섀은 앜간 낙후 또는 ë–šì–Žì§„ë‹€êł  ëłŒ 수 있지만 ëŹŒìŽ ìą‹ìœŒë‹ˆ 귞럭저럭 *(6음동안 료ìčžíˆŹì–Ž 쀑에서.. 가임 낙후. 하지만 ê°ê°ëŁŒìčžë§ˆë‹€ ìČœì°šë§Œëł„ìŽëŒì„œ ㅠ.ㅜ ). 하지만 전반적읞 평가는 맀우 추ìČœìž…ë‹ˆë‹€.

8/10 Baik

BOKJO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
맛있는 ìŒì‹œêłŒ 옚ìČœìˆ˜ì§ˆì–‘í˜ž 위췚가 ì•„ìŁŒìą‹ì•˜ìœŒë©°,음식읎 맛있슔니닀.욕탕 시섀은 ë§ŒìĄ±ìŠ€ëŸœì§€ ëȘ»í•˜ë‚˜ 수질은 ì•„ìŁŒìą‹ì€ 펞입니닀

8/10 Baik

jo, hkg

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

ć“Ąć·„æœ‰çŠźćŸ…äșșïŒŒæ‡‚ćŸ—æ”ćˆ©è‹±èȘžïŒŒćźč易æșé€šïŒ

ć“Ąć·„æœ‰çŠźćŸ…äșșïŒŒæ‡‚ćŸ—æ”ćˆ©è‹±èȘžïŒŒćźč易æșé€šïŒ éŁŸç‰©èłȘçŽ è‰Żć„œïŒŒäžéŽæČ’æœ‰ćŻä»„éžæ“‡ïŒŒćŠ‚æžœć°æŸäș›ććƒçš„äșș䟆èȘȘæ˜Żäžćˆé©çš„ïŒŒæœ€æŹŁèłžæ˜Żæ—©é€çš„è±†è…æ˜Żç”šæș«æł‰æ°Žćšçš„。
Menginap 1 malam pada Mac 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
ć€•éŁŸă€æœéŁŸć…±ă«çŸŽć‘łă—ăă„ăŸă ăăŸă—ăŸă€‚ æ”Žćź€ăźćșŠăŒæ»‘ă‚Šă‚„ă™ăè»ąăłăă†ă«ăȘă‚ŠăŸă—ăŸă€‚äœ•ă‹ćŻŸç­–ăŻăȘいぼでしょうか⁈

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

äșˆçŽ„æłšæ„

äșˆçŽ„ă™ă‚‹æ™‚ă«éŁŸäș‹ç„Ąă—ăŒćˆ†ă‹ă‚‰ăȘかった。 ă“ăźă‚”ă‚€ăƒˆăŒèŠ‹èŸ›ă„ă€‚ ăƒ›ăƒ†ăƒ«ăŻéąšć‘‚ăŻć°ă•ăé–‹æ”Ÿæ„ŸăŒç„Ąă„ă€‚ ă‚”ăƒŒăƒ“ă‚čă‚‚ćŻŸćżœă‚‚æ‚Șい。
Menginap 1 malam pada Feb 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

æ™Żè‰Čă‚‚ă‚ˆă‹ăŁăŸïŒ

ćź¶æ—ă§èĄŒăŁăŸăźă§ă€ăŠéƒšć±‹ăźćșƒă•ăšćžƒć›Łă‚‚ă‚ˆă‹ăŁăŸă§ă™ïŒ æ”ŽèĄŁă‚‚ć­äŸ›ăźæ­łă«ćˆă‚ă›ăŠă‚”ă‚€ă‚șが侁ćșŠăźç”šæ„ă—ăŠăă ă•ă‚Šă‚ă‚ŠăŒăšă†ă”ă–ă„ă‚‰ă—ăŸïŒ
Menginap 1 malam pada Jan 2018

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Dis 2017