Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Gustavelund Hotel





VIP Access
Ulasan
8.4 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli
- Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
- Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
- Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room (Queen Bed 140 cm )

Standard Room (Queen Bed 140 cm )
Sorotan
Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Meja
Lihat semua foto untuk Economy Room

Economy Room
7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Katil siang
Bidet
Kelengkapan dandanan diri berjenama terkenal
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Lihat semua foto untuk Superior Twin Room

Superior Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Katil siang
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Jubah mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Kirkkotie 36, Tuusula, 04310
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 30 setiap penginapan, sepenginapan
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil bayi: EUR 20.0 sepenginapan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 40.0 sepenginapan
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Gustavelund
Gustavelund Hotel
Gustavelund Hotel Tuusula
Gustavelund Tuusula
Gustavelund Hotel Hotel
Gustavelund Hotel Tuusula
Gustavelund Hotel Hotel Tuusula
Soalan lazim
Gustavelund Hotel Ulasan
Ulasan
8.4
Sangat Baik
8.6/10
Kebersihan
8.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.8/10
Kemudahan
7.8/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
28 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Franky
Pengembara perniagaan
28 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Franky
Menginap 1 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Kari
Mengembara bersama keluarga
20 Okt 2024
Kari
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Tanja
7 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tanja
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Sami
Mengembara bersama keluarga
13 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sami
Menginap 1 malam pada Sep 2024
4/10 Lemah
Pasi
30 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Nostalginen, hieno, palvelu hanurista.
Pasi
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
Risto
28 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Risto
Menginap 6 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
26 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama kumpulan
21 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Jari
18 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jari
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Liisa
Mengembara bersama kumpulan
17 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik



Liisa
Menginap 2 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Seppo
17 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Seppo
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
17 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Eeva-Liisa
10 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Eeva-Liisa
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Miia
4 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miia
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Pirjo Hannele
Mengembara bersama keluarga
2 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pirjo Hannele
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama keluarga
28 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Viikonloppu Gustavelundissa
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Veijo
Mengembara bersama kumpulan
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Veijo
Menginap 1 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Tomi
22 Jul 2024
Tomi
Menginap 2 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
jukka
21 Jul 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ravintola henkilökunta aivan parasta
jukka
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Lauri
17 Jul 2024
Lauri
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Salla
Mengembara bersama kumpulan
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Salla
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Sanna
15 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sanna
Menginap 1 malam pada Jul 2024
4/10 Lemah
juha
8 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
juha
Menginap 1 malam pada Jul 2024