Mövenpick Hotel Gammarth Tunis

Hartanah 5.0 bintang
Hotel mewah di pantai, dengan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Mövenpick Hotel Gammarth Tunis

Kolam renang tertutup, 2 kolam renang terbuka, kabana percuma
Pantai persendirian, kerusi lepak pantai, payung, tuala pantai
Pintu masuk dalaman
Bahagian luar
Sarapan bufet setiap hari (TND 40 seorang)
VIP Access

Ulasan

8.2 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Spa
  • Tab Panas
  • Di pantai persendirian
  • Kolam
  • Bar
Harga semasa ialah RM884
RM1,007 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov

Nikmati lebih banyak apabila anda menjadi ahli

  • Jimat 15% atau lebih lagi pada hartanah VIP Access terpilih apabila anda menjangkau tingkat Silver atau lebih tinggi
  • Nikmati perkhidmatan dengan kualiti dinilai tinggi dan luar biasa
  • Nikmati faedah penginapan di hartanah terpilih, serta naik taraf bilik percuma, daftar masuk awal dan daftar keluar lewat apabila tersedia

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 10 daripada 10 bilik

Classic Room, 1 Katil Raja (King)

8.4 daripada 10
Sangat baik
(6 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

7.4 daripada 10
Baik
(3 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Twin Room, 1 Katil Bujang (Single), Sea View

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King), Pool View

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Executive Room, 1 Katil Raja (King), Beach View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan pantai
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Room, 1 Katil Raja (King), Sea View

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Pemandangan laut
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Classic Twin Room, 2 Katil Bujang (Single)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Twin Room, 2 Katil Bujang (Single), Pool View

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Junior Suite, 1 Katil Raja (King) dengan Katil Sofa, Sea View

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Presidential Suite, Berbilang Katil

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Terletak di La Marsa, Mövenpick Hotel Gammarth Tunis berada di kawasan hiburan dan di pantai persendirian. Keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai La Marsa dan Pantai La Goulette. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Taman Soukra dan Muzium Oseanografi Salammbo. Keluarkan kayu golf dan turun ke padang golf atau ke pengajaran golf berdekatan, atau anda boleh cuba aktiviti lasak dengan denai kembara/berbasikal.
Peta
Avenue Taieb Mhiri B P 36, La Marsa, 2078

Tempat berdekatan

  • Pantai La Marsa - 13 min berjalan kaki - 1.2 km
  • Marina Gammarth - 5 min memandu - 4.5 km
  • Kubur dan Memorial Amerika Afrika Utara - 5 min memandu - 4.4 km
  • Muzium Carthage - 7 min memandu - 6.7 km
  • Pantai La Goulette - 11 min memandu - 11.8 km

Bergerak

  • Stesen Carthage Amilcar - 5 minit memandu
  • Stesen Carthage Dermech - 7 minit memandu
  • Tunis (TUN-Lapangan Terbang Antarabangsa Tunis - Carthage) - 24 minit memandu

Restoran

  • ‪Al Senior Restaurant - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Burger Room - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Le Golfe - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Hattab Junior - ‬17 min berjalan kaki
  • ‪Macheoui Sultan - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Mövenpick Hotel Gammarth Tunis

Mewah bagi hotel butik berdekatan Pantai La Marsa
Manfaatkan bar kolam, teres dan beli-belah di tapak di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis. Dengan pantai persendirian, tempat makan berhadapan pantai dan kerusi lepak pantai, hotel ini ialah tempat yang amat sesuai untuk berjemur di bawah sinaran matahari. Manjakan diri anda dengan Urutan sukan, rawatan badan atau lulur badan di tapak spa. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Sarapan lewat pagi, Makan tengah hari, Makan malam dan masakan antarabangsa. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan kedai kopi/kafe dan taman.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • 2 kolam renang terbuka dan kolam renang tertutup, bersama dengan kabana percuma, kerusi lepak pantai dan payung pantai/kolam
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), 2 gelanggang tenis terbuka dan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj)
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, daftar keluar ekspres dan daftar masuk ekspres
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua 119 bilik mempunyai keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta manfaat seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Berbilang bilik mandi dengan kelengkapan dandanan diri mesra alam dan tab mandi atau pancuran
  • 33-inci sebuah TV LCD dengan saluran kabel
  • Balkoni atau laman dalam, kot/katil bayi percuma dan cerek elektrik

Anugerah dan gabungan

Hartanah Diperakui Eko
Hartanah ini menyertai Green Globe, iaitu sebuah program yang mengukur kesan hartanah ke atas satu atau lebih daripada yang berikut: alam sekitar, komuniti, warisan budaya, ekonomi tempatan.

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam atas permintaan dengan surcaj
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: TND 40 untuk orang dewasa dan TND 20 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Abou Nawas
  • Horizon
  • The Breeze

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang tertutup
  • 1 tab panas
  • 2 gelanggang tenis terbuka
  • 2 kolam renang terbuka
  • Beli-belah
  • Kelab kesihatan
  • Kelas tenis
  • Kolam kanak-kanak
  • Pustaka
  • Spa perkhidmatan penuh

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang tertutup
  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Penjagaan anak/bayi (surcaj)

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan "turndown"
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan perkahwinan
  • Perkhidmatan rencam
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Pusat persidangan (ruang seluas 331 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Di pantai persendirian
  • Di persisiran
  • Kabana kolam percuma
  • Kebun sayur
  • Kerusi lepak pantai
  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Payung kolam
  • Payung pantai
  • Taman
  • Teres
  • Tuala pantai

Spa perkhidmatan penuh

  • 4 bilik rawatan
  • Bilik rawatan pasangan
  • Bilik wap
  • Lulur badan
  • Mandian Turki
  • Rawatan muka
  • Rias kuku tangan/kaki
  • Spa dibuka setiap hari
  • Tab panas
  • Urutan sukan
  • Urutan tuaman batu

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • Cawan boleh guna semula
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Dibina pada 1980
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Ofset tahunan dibeli untuk sekurang-kurangnya 10% daripada jejak karbon
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Pinggan mangkuk boleh guna semula
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada botol air plastik
  • Tiada botol minuman ringan plastik
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 33-inci dengan saluran kabel/satelit

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Dispenser pukal untuk kelengkapan dandanan diri
  • Kelengkapan dandanan diri mesra alam
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk ekspres tersedia

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Kemudahan berikut ditutup secara bermusim setiap tahun. Ia akan ditutup dari 15 September sehingga 30 April:
  • Pantai
  • Kolam renang

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 4 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak TND110.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Pengecualian atau pengurangan boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai bandar raya dikenakan: TND 12.00 seorang semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 12 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira TND 40 untuk dewasa dan TND 20 untuk kanak-kanak
  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: TND 75 seorang (sehala)
  • Bayaran katil lipat simpan: TND 110.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)

Perkara yang kami harus menyebut

Dasar hartanah ini menolak tempahan tertentu untuk tujuan acara atau pesta berkumpulan, termasuk pesta untuk lelaki/bujang dan untuk wanita/belum bersuami sebelum perkahwinan
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Sesetengah kemudahan mungkin mempunyai akses yang terhad; tetamu boleh menghubungi hartanah untuk mendapatkan butiran dengan menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Menurut undang-undang negara/tempatan, penyaman udara mungkin terhad kepada masa tertentu sahaja semasa waktu tertentu dalam setahun
Haiwan kesayangan dan haiwan perkhidmatan tidak dibenarkan di hartanah ini
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke dalam kolam renang, kelab kesihatan atau kemudahan kecergasan, manakala tetamu di bawah 5 tahun hanya dibenarkan masuk ke dalam kolam renang dengan pengawasan orang dewasa
Tetamu di bawah 16 tahun tidak dibenarkan masuk ke spa

Hartanah juga dikenali sebagai

Moevenpick Gammarth Tunis
Moevenpick Gammarth Tunis La Marsa
Movenpick Hotel Gammarth Tunis La Marsa
Moevenpick Hotel Gammarth Tunis La Marsa
Moevenpick Tunis
Moevenpick Hotel Gammarth Tunis Tunisia/La Marsa
Movenpick Gammarth Tunis La Marsa
Mövenpick Gammarth Tunis La Marsa
Mövenpick Gammarth Tunis
Mövenpick Hotel Gammarth Tunis La Marsa
Movenpick Hotel Gammarth Tunis Tunisia/La Marsa

Soalan lazim

Adakah Mövenpick Hotel Gammarth Tunis mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup, 2 kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Kolam renang ditutup secara bermusim setiap tahun dari 15 September hingga 30 April.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis?

Setakat 27 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis pada 1 Nov 2025 bermula serendah RM 883.95, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Mövenpick Hotel Gammarth Tunis mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 5:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Mövenpick Hotel Gammarth Tunis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Adakah Mövenpick Hotel Gammarth Tunis memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang yang beroperasi (tersedia atas permintaan). Fi sebanyak TND75 seorang dikenakan.

Di manakah terletaknya Mövenpick Hotel Gammarth Tunis?

Terletak di La Marsa, hotel yang menghadap ke pantai ini terdapat di kawasan hiburan serta dalam jarak 3 bt (5 km) dari Pantai La Marsa, Marina Gammarth dan Marsa Corniche. Kubur dan Memorial Amerika Afrika Utara dan Muzium Dar el-Annabi juga dalam jarak 3 bt (5 km). Stesen La Marsa Plage sejauh 29 minit berjalan kaki.

Mövenpick Hotel Gammarth Tunis Ulasan

Ulasan

8.2

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 197 daripada 410 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 127 daripada 410 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 39 daripada 410 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 23 daripada 410 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 24 daripada 410 ulasan

8.4/10

Kebersihan

8.4/10

Kakitangan & perkhidmatan

8.2/10

Kemudahan

8.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

8.4/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Adil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Amazing location, amazing staff Salah, Amine, Molak, Houssin. The sand could be cleaner.
Menginap 2 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Ali

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good
Menginap 1 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

Harvey H

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
A beautiful property with amazing views of the sea
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Geoffroy

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Peu mieux faire dans les finitions des pièces mais c'était très bien quand même merci
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Aby-Meggan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien
Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Myriam

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice room but we had a little issue with the pool area closed for a day for a wedding with just a little note at the Spa! But the manager was really helpful and comprehensive and offer us a discount as we had 1 day with no pool on only 3 days
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Aleyna

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tolles Hotel in traumhafter Lage Das Hotel liegt in einer wunderschönen Umgebung – ideal zum Entspannen und Genießen. Das Personal war durchweg freundlich und hilfsbereit, was den Aufenthalt besonders angenehm gemacht hat. Die Zimmer waren sauber und gemütlich eingerichtet. Auch das Frühstück war lecker und bot eine gute Auswahl. Insgesamt ein sehr gelungener Aufenthalt – ich komme gerne wieder!
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Michel

Je n'ai jamais obtenu de réponse à mon courriel : je blame Expedia et l'hôtel. C'est ma seconde expérience qui ne fonctionne pas avec Expedia. En effet, en juin j'ai eu des problèmes tant avec American Airline et MGM Grand Hotel et Expedia s'en est lavé les mains. Vous n'êtes pas de service et je ne colpte pas faire affaire avec vous dans l'avenir.
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

RICHARD

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Excellent
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Siraj

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Everything was perfect 😍
Menginap 4 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Fabiola

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 4 malam pada Jul 2025

2/10 Teruk

Aliya

Menginap 6 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kjetil

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Nice location by the beach. Got early checkin, which was highly appreciated. Very good breakfast. Modern hotel. Ok pool area. Rooms are not isolated very well, so noise from rooms next door can be loud. Friendly staff. A bit overpriced.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Hana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was amazing from the receptionist Houssem to the chef concierge Adel and every single person was fantastic and super helpful. The hotel was beautiful and very well designed and decorated and situated in a great area. I would definitely recommend this hotel to anyone.
Menginap 3 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Furkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Mohamed

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Maria

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Bahar

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik

Bad management

Hotel was located in a good place. I'm quite upset with the hotel management because I had to change my flight and preponed it by one day. So I asked hotel to refund the 1 day that I am not staying, and they rejected (saying that I booked a nonrefundable room). Yes I did thinking I will not have to change my date. This was a business trip and I had emergency, plus in this environment, changes can be done. In the end hotel took money for 1 day that I did not stay. I travel globally and never faced this kind of unprofessinalism before. So be careful when you book a room in this hotel, in case you might need to change (and if you booked a nonrefundable room) no way you will get your money.
Menginap 4 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Jeff

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent place to relax and enjoy pool, sea, spa and food.
Chocolate hour!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kenza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Magnifique hotel, pied dans l'eau, tres bien situe. Le petit dejeuner est excellent
Menginap 2 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Marie Kristine

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Helt fantastisk hotell!!
Menginap 3 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

abdulaziz

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

rude attitude and lack of accountability from the

I am writing to express my deep dissatisfaction with my recent experience at your hotel, which has unfortunately left a very negative impression. I believe it is important to bring these issues to your attention in the hope of prompting necessary improvements. During my stay, I encountered multiple service failures and unprofessional behavior, including: 1. Failure to provide wake-up service. 2. Delayed restaurant service. 3. Presence of insects: I noticed squeaks in the bathroom, which were not present upon check-in. This raises concerns about the cleanliness and maintenance standards. 4. Luggage transport issues: Upon departure, I requested assistance with luggage, but after waiting half an hour with no action, I had to move my bags myself. 5. Billing disputes and rude behaviour: I was surprised to find an incorrect charge on my bill, linked to a room number (119 instead of my actual room 145). When I pointed this out, the receptionist, Khadija, repeatedly questioned whether I canceled the service and insistently asked, "Is this your bill?" despite my showing her the correct bill. Her attitude was rude and unprofessional. The duty manager's attempt to dismiss her behavior as joking was unsatisfactory, and I expected an apology rather than denial. These issues, coupled with the overall rude attitude and lack of accountability from the staff, have severely tarnished my perception of your hotel.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Craig

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
No
Menginap 4 malam pada Mei 2025

6/10 Boleh diterima

George

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Tina

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Apr 2025