Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Termasuk parkir
Pengemasan
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Deluxe Double Room, 1 Katil Kelamin (Double)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Boleh menampung 2
1 Katil Kelamin (Double)
Lihat semua foto untuk Premier Room, 1 Katil Raja (King)
Premier Room, 1 Katil Raja (King)
Sorotan
Penyaman udara
Bilik mandi persendirian
Peti besi
Pengemasan harian
Boleh menampung 2
1 Katil Raja (King)
Tentang kawasan sekitar
Bishamber Nagar, Khayam Dal Gate, Srinagar, Jammu and Kashmir, 190001
Tempat berdekatan
Tasik Dal - 8 min berjalan kaki - 0.8 km
Tasik Nigeen - 2 min memandu - 1.5 km
Shalimar Bagh - 7 min memandu - 6.3 km
Taman Mughal - 8 min memandu - 7.8 km
Lal Chowk - 9 min memandu - 8.9 km
Bergerak
Mazhom Station - 25 minit memandu
Srinagar (SXR-Lapangan Terbang Antarabangsa Sheikh Ul Alam) - 43 minit memandu
Restoran
Le Delice - 8 min memandu
Sunset boulevard restaurant - 7 min memandu
Latitude - 15 min memandu
Garam Grills - 4 min berjalan kaki
Zafrani Harisa - 7 min memandu
Tentang hartanah ini
Hotel Centre Point
Sorotan hartanah
Salun rambut, perkhidmatan pencucian kering/dobi dan pusat perniagaan merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di Hotel Centre Point. Akses Internet wayarles percuma dan restoran tersedia kepada semua tetamu.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
Percuma letak kenderaan sendiri
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang pergi-balik (surcaj), peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan perkhidmatan ATM/perbankan
Bantuan pelancongan/tiket, gril barbeku dan tempat simpanan bagasi
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Centre Point menampilkan keselesaan seperti penyaman udara, serta kemudahan seperti
Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang (surcaj)
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Makanan dan minuman
1 restoran
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Kemudahan
ATM
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Peti besi di meja/kaunter hadapan
Salun rambut
Surat khabar percuma di lobi
Tempat simpanan bagasi
Perkhidmatan tetamu
Bantuan lawatan dan tiket
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan cucian kering/dobi
Perkhidmatan rencam
Perkhidmatan perniagaan
Pusat perniagaan
Kawasan luar
Gril barbeku
Kebolehcapaian
Lif
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Selipar
Tuala disediakan
Makanan dan minuman
Perkhidmatan bilik
Lain-lain
Penyaman udara
Peti besi
Telefon
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 17:30
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Arahan daftar masuk khas
Hartanah mengenakan caj sebanyak 2 peratus untuk pembayaran menggunakan kad kredit
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk mendaftar di hartanah ini, tetamu warganegara India mesti menyediakan kad pengenalan bergambar yang sah, yang dikeluarkan oleh Kerajaan India; pengembara yang bukan warganegara India mesti mengemukakan pasport dan visa yang sah.
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan tidak dibenarkan
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Caj kad kredit tertakluk kepada surcaj sebanyak 2 peratus
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hartanah juga dikenali sebagai
Centre Point Hotel
Centre Point Srinagar
Hotel Centre Point Srinagar
Hotel Centre Point Srinagar, Kashmir
Hotel Centre Point Gulmarg
Hotel Hotel Centre Point Gulmarg
Gulmarg Hotel Centre Point Hotel
Centre Point Gulmarg
Centre Point
Hotel Hotel Centre Point
Hotel Centre Point Hotel
Hotel Centre Point Srinagar
Hotel Centre Point Hotel Srinagar
Soalan lazim
Adakah Hotel Centre Point mesra haiwan kesayangan?
Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.
Berapakah fi parkir di Hotel Centre Point?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Hotel Centre Point?
Masa mula daftar masuk: 12:00 tengah hari; Masa tamat daftar masuk: 17:30.
Apakah masa daftar keluar di Hotel Centre Point?
Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.
Adakah Hotel Centre Point memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?
Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang.
Di manakah terletaknya Hotel Centre Point?
Terletak di Srinagar, hotel ini sejauh 10 minit berjalan kaki dari Tasik Dal dan Hazratbal Shrine. Tasik Nigeen dan Hari Parbat Hill juga dalam jarak 3 bt (5 km).
Hotel Centre Point Ulasan
Ulasan
6.4
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 1 daripada 10 ulasan
10 - Cemerlang
1
Penilaian 8 - Baik. 3 daripada 10 ulasan
8 - Baik
3
Penilaian 6 - Boleh diterima. 4 daripada 10 ulasan
6 - Boleh diterima
4
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 10 ulasan
4 - Lemah
1
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 10 ulasan
2 - Teruk
1
6.0/10
Kebersihan
6.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
2/10
Location is nt at ol gud... Rooms r vry conjusted, nt at ol comfortable, no parking facility, food was horrible.
rohit
4/10
Sleep quality bad as whole night prayers from mosque. bad bathrooms. No control on the hot and cold water. AC is not provided in the rooms and charged extra. Food also bad. You cant order A-La-cart as they only make buffet. so much more to write but that's waste of time.....
GUY72
10/10
overall good experience, the staff was courteous and helpfull
Jagdish
6/10
# It was satisfactory (Standard rooms)
# Food menu options can be added.
# Food is little expensive.
Pengembara yang disahkan
6/10
Stayed in the hotel for 2 nights, staff was courteous, deluxe rooms are big.
Hotel needs renovation. Room cleanliness needs to be improved.
Pengembara yang disahkan
8/10
it was nice to stay at this hotel but the price is at a bit on higher side
manish
6/10
I stayed here with my family in June. I got the room in which drainage system was not good. we already informed hotel staff but they are unable to do anything. All for 2 days we stayed in this dirty hotel only because we dont have choice to go to another hotel - Peak season. My kids and wife were so upset. In real - we didnt enjoy the hotel but the Srinagar.
Even more we need to use other rooms Toilets even in night as well. My kids use hotel blankets for loooo in angry. hahahahhahaa... other Guest will use that dirty blankets.
Very bad service of the hotel. No Hospitality service even in peak time - worried what in low season when they dont have business.
there are lots of best hotel. go with other and avoid this hotel.
Pengembara yang disahkan
6/10
" Hotel Centre Disappoint" would be more appropriate.
ADK
8/10
Hotel service is exceptional as they would take all possible efforts to make your stay comfortable. However this is not a luxury hotel and therefore expectations have to be set accordingly.
SA
8/10
my recent visit to srinagar was significant in one way that i was staying in a hotel for the first time though i have family links in srinagar. Hotel staff is extremely helpful especially the manager and md. Rafiq. They made me extremely comfortable and feel at home. There is lot of concern given to the visitors personal space and security