Hotel Marul

Hartanah 4.0 bintang
Hotel terdapat sarapan percuma, dengan jarak berjalan kaki ke Patung Gregory Nin

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Marul

Menaiki bot
Classic Double or Twin Room | Pemandangan dari bilik
Classic Double or Twin Room | Cadar kapas Mesir, peralatan tempat tidur premium, busa memori
Menaiki bot
Ekopelancongan

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Standard room - Attic

8.8 daripada 10
Cemerlang
(3 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
Linen kapas Mesir
Hulu semburan mandi hujan
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Room

9.6 daripada 10
Luar Biasa
(4 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
  • 28 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Bujang (Single) dan 1 Katil Sofa Kelamin ATAU 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Sofa Kelamin

Classic Double or Twin Room

9.8 daripada 10
Luar Biasa
(6 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Televisyen LED
Linen kapas Mesir
Katil sofa
Peralatan tempat tidur premium
Katil busa memori
  • 22 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 2 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Ciril-Metodova 7, Split, 21000

Tempat berdekatan

  • Patung Gregory Nin - 5 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Katedral Saint Domnius - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Istana Diocletian - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Split Riva - 7 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pelabuhan Split - 15 min berjalan kaki - 1.3 km

Bergerak

  • Stesen Split - 14 minit berjalan kaki
  • Split (SPU) - 36 minit memandu

Restoran

  • ‪kava 2 - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Sexy Cow - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪St Burek - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Focaccina - ‬4 min berjalan kaki
  • ‪Šetač - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Marul

Mewah bagi hotel butik berdekatan Patung Gregory Nin
Terletak berdekatan Pasar Ikan dan Synagogue, Hotel Marul menyediakan sarapan bufet percuma, majlis makan percuma setiap hari dan teres. Sebagai tambahan kepada kedai kopi/kafe dan taman, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma, hartanah bebas asap rokok dan surat khabar percuma
  • Bantuan pelancongan/tiket, perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Semua bilik tetamu di Hotel Marul disertakan dengan manfaat seperti peralatan tempat tidur premium dan penyaman udara, serta kemudahan seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Tambahan kepada kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Cadar kapas Mesir, katil busa memori dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci TV LED dengan saluran satelit
  • Cerek elektrik, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan percuma di luar tapak hartanah
  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam (surcaj)
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma sehingga 2 kilometer
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 7:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Majlis makan pengurus setiap hari percuma

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi di dalam bilik
  • Kemudahan dobi
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan percuma

Kemudahan

  • Buku panduan
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tali tarik kecemasan bilik mandi

Lain-lain

  • Dewan sambutan
  • Dibina pada 2013
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar kapas Mesir
  • Katil bayi percuma
  • Tilam busa memori

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV pintar 40-inci dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Panduan makan restoran
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk tanpa sentuh tersedia
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang (surcaj boleh dikenakan); tetamu mesti menghubungi hartanah dengan butiran ketibaan sebelum perjalanan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 15 Disember dan 1 Februari.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 31 Mac, EUR 1.86 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 0.93 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.
  • Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 April - 30 September, EUR 2.50 seorang, semalam untuk dewasa; EUR 1.25 semalam untuk tetamu berumur 12-17 tahun. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 12 tahun tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: EUR 38 sebilik (sehala)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, alat pertolongan cemas, dan pengadang tingkap
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Marul
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel
Marul Split
Hotel Marul Split
Hotel Marul Hotel Split

Soalan lazim

Adakah Hotel Marul mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Hotel Marul?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini; parkir berdekatan juga percuma.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Marul?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Marul?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Adakah Hotel Marul memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang. Fi sebanyak EUR38 sebilik dikenakan.

Di manakah terletaknya Hotel Marul?

Terletak di Grad, hotel butik ini dalam jarak 10 minit berjalan kaki dari Pasar Ikan, Synagogue dan Patung Gregory Nin. Istana Diocletian dan Katedral Saint Domnius juga dalam jarak 10 minit berjalan kaki.Stesen Split sejauh 14 minit berjalan kaki dan Stesen Split sejauh 25 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Marul Ulasan

9.2

Hebat

9.4

Kebersihan

9.4

Lokasi

9.6

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.2

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 169 daripada 251 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 70 daripada 251 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 6 daripada 251 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 1 daripada 251 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 251 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Yves

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Jennifer

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
This hotel is in a great location to walk easily around Split. The area was nice and they had a lovely garden in the back. The staff was so helpful. Maya checked us in and gave us great info on where to go, eat and what to skip. The air conditioning worked in the rooms which says a lot for rooms in Europe. We really liked it here and would definitely stay again.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Letizia

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
posizione ottimale se si vuole visitare il centro,pulizie ottime. la colazione a buffet un 10/10 personale cortese e molto disponibile a consigliare eventuali ristoranti ecc
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Alison

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Rachel

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kemudahan
Great hotel! Centrally located, great pricing, pleasant staff, nice rooms and a great breakfast! We loved it!
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Ásdís

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frábært hótel á fallegum stað, er svo sannarlega tilbúin að koma hingað aftur. Lítið og þægilegt þorp og býður upp á ýmsa afþreyingu.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Marisa

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was excellent! Very friendly and helpful.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

2/10 Teruk

Stephanie, Denver

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
We were shocked to be put into a room with a brown shag carpet. It was old and the air conditioning barely worked. We had to park in a public lot which was fine, but the area did not feel safe to me. Mostly I went into the room looked around and left, this was a very old property and I couldn't get passed the stained old carpets. Also tons of construction outside. The courtyard looked pleasant. I also made mistake and paid for two nights in advance and only needed one. I called 3 days earlier and they wouldn't refund me for the one night. So I never ended up staying at the hotel and paid for two nights.
Menginap 2 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Kelley

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The concierge was wonderful when we checked in. They explained where to park and assisted with luggage. They accommodated our request for 2 twin beds. The room was standard size for Europe and was very clean. Bathroom was a nice size. Breakfast was great! There were made to order eggs and coffee as well as a great spread. Location was walkable to everything! We had a great time!
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

arnaldo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan

Ótima localização

Pessoal do staf muito acolhedor na nossa recepção. Nos colocaram no sótão (há quartos no sótão), o que limita a movimentação para não bater a cabeça (e nem somos altos, por volta de 1,70m). Excelente café da manhã, e próximo de tudo.
Menginap 4 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Fabian

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Wir hatten ein sehr schönes Zimmer zuoberst mit einer schönen Aussicht. Dieses Hotel ist in einer Hinterstrasse versteckt mit einem wunderschönen Garten/Terrasse. Das Personal war sehr freundlich und zuvorkommend. Wir haben den Aufenthalt sehr genossen und werden wieder zurück kommen :) LG Fabian Stoller aus der Schweiz
Menginap 4 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Frank

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fantastisk hotel i den gamle bydel

En dejlig lille oase midt i den gamle bydel dejlige mennesker på hotellet virkelig god service, værelse nr 8 har tilmed en lille balkon. Gode bønner i kaffemaskinen, man glæder sig til næste gang
Menginap 3 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Ting-Sheng

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good service

Over all, it was a good time when I lived in hotel Marul. The room is clean and comfortable.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Kevin

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Excellent hotel! Excellent hosts.
Menginap 1 malam pada Okt 2024

2/10 Teruk

Irene Katharina

Menginap 3 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Edward

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Weekend in Split

Maja at reception was incredible She was extremely helpful with the check in, she gave us loads of recommendations, helped up with our ticket for parking which had become damp in the storm and even wished us well on our travels on the last night. The breakfast was lovely in the garden and the hotel staff were generally very accommodating
Menginap 2 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

david, East Otis

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quaint and clean Great friendly staff
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

8/10 Baik

Dawn

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Incredible front desk and hotel stsff
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

M.Carmen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

KSHITIJ

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
We had a 2 day stop over in Split before our trip to zagreb and slovenia and decided to stay at Hotel Marul based on reviews..Its a small hotel with limited facilities. More like bed and breakfast. Staff at reception and breakfast was good. Location is very close to major tourist spots which is a plus. Rooms r small and very basic. No points there. Overall an ok experience
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

John

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Solo Travel

Great hotel with helpful staff. Would definitely stay here again.
Menginap 2 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Maja

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We had the most amazing time at this hotel. Beautiful, comfortable rooms , strong AC, located in the middle of the historic district , walking distance to the best sights. A nice balcony was a bonus. Excellent breakfast in the garden. Staff members were so welcoming and helpful. Thank you hotel Marul - I recommend this hotel to anyone coming to a gorgeous city of Split .
Menginap 1 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

Maria

Menginap 3 malam pada Jun 2024

6/10 Boleh diterima

Anne-Mari Holte

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Hyggelig hotell

Hyggelig hotell hvor vi ble tatt godt imot av Maja. Hun hadde gode tips til fine strender. Rent og fint rom. God frokost med ok utvalg av pålegg, brød og müsli. Veldig godt utvalg av småkaker :) hotellet ligger veldig fint og sentralt til, nær gamlebyen.
Menginap 3 malam pada Jul 2024

10/10 Cemerlang

LUIS

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jul 2024