Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Rafeli





Ulasan
8.8 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Lihat semua foto untuk Deluxe Apartment, 1 Katil Ratu (Queen)

Deluxe Apartment, 1 Katil Ratu (Queen)
Sorotan
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Saluran kabel
Pengemasan harian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Maria Lourdes Amadei 120, Centro, Boituva, Sao Paulo, 18550-000
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan kad debit; wang tunai tidak diterima
Perkara yang kami harus menyebut
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
Rafeli Hotel BOITUVA
Rafeli BOITUVA
Hotel Rafeli Boituva
Hotel Rafeli Hotel
Hotel Rafeli Boituva
Hotel Rafeli Hotel Boituva
Soalan lazim
Hotel Rafeli Ulasan
Ulasan
8.8
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
8.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
20 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 6 malam pada Jun 2023
8/10 Baik
Frederico
12 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Frederico
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
NIREU
22 Apr 2023
NIREU
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
Alvaro
25 Dis 2022
Alvaro
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Joaquim
19 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Satisfeito
Joaquim
Menginap 1 malam pada Dis 2022
8/10 Baik
Edson O
12 Dis 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom.
Edson O
Menginap 1 malam pada Dis 2022
6/10 Boleh diterima
Marcos P Carvalho
Pengembara perniagaan
20 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Marcos P Carvalho
Menginap 7 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Rafael
Pengembara perniagaan
31 Okt 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Rafael
Menginap 8 malam pada Okt 2022
8/10 Baik
Matheus
24 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Custo x Benefício bom
Matheus
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
Yonel
7 Mac 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Custo benefício bom
Yonel
Menginap 4 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Thiago
22 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Thiago
Menginap 2 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Guilherme
19 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Guilherme
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
JOSÉ LEONEL
Pengembara perniagaan
19 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bastante razoável
JOSÉ LEONEL
Menginap 1 malam pada Dis 2021
6/10 Boleh diterima
Débora G
Pengembara perniagaan
12 Nov 2021
Débora G
Menginap 2 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Débora G
Pengembara perniagaan
7 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Débora G
Menginap 1 malam pada Okt 2021
10/10 Cemerlang
Lindalva
12 Jul 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom Hotel Boa gente
Lindalva
Menginap 1 malam pada Jul 2021
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
8 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2020
10/10 Cemerlang
Sidnei
19 Ogo 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
MUITO BOM
Sidnei
Menginap 1 malam pada Ogo 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
26 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
22 Mei 2019
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pengembara yang disahkan
Menginap 5 malam pada Mei 2019
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
17 Mei 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Mei 2019
8/10 Baik
Marcio Roberto
4 Feb 2019
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom
Marcio Roberto
Menginap 3 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
26 Dis 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Dis 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
15 Okt 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom atendimento, bom preço
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Okt 2018
10/10 Cemerlang
CLAUDINEIA
17 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
CLAUDINEIA
Menginap 2 malam pada Sep 2018