Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk The Fell Hotel





Sarapan Inggeris percuma, teres dan taman merupakan beberapa kemudahan yang disediakan di The Fell Hotel. Masakan British restoran di tapak, The Devonshire Fell, menawarkan sarapan, makan tengah hari dan makan malam. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik
Lihat semua foto untuk Luxury Double Room

Luxury Double Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Air botol percuma
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Lihat semua foto untuk Luxury Suite

Luxury Suite
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Ruang duduk berasingan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Katil sofa - kelamin
Peralatan tempat tidur premium
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Lihat semua foto untuk Superior Double Room

Superior Double Room
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran/tab mandi
Air botol percuma
Cerek elektrik
Lihat semua foto untuk Petite Double Room

Petite Double Room
10.0 daripada 10
Luar Biasa
(1 ulasan)
Sorotan
Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV
Peralatan tempat tidur premium
Bilik mandi persendirian
Air botol percuma
Cerek elektrik
Pembancuh kopi/teh
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Burnsall, Skipton, England, BD23 6BT
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Fi perkhidmatan: 5 peratus
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: GBP 20 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
- Bayaran katil lipat simpan: GBP 35.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, dan pengesan asap
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima pengadaran bintang rasminya daripada VisitEngland, Lembaga Pelancongan Nasional untuk England.
Hartanah juga dikenali sebagai
Devonshire Fell Hotel Skipton
Devonshire Fell Skipton
The Fell Hotel Inn
The Fell Hotel Skipton
The Devonshire Fell Hotel
The Fell Hotel Inn Skipton
Soalan lazim
The Fell Hotel Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.6/10
Mesra alam
Ulasan
24 Jul 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jul 2025
10/10 Cemerlang
Peter
18 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Peter
Menginap 1 malam pada Apr 2025
2/10 Teruk
John
Mengembara bersama kumpulan
16 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
People can’t afford to lose £205
John
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Miranda
9 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Miranda
Menginap 1 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
David
6 Okt 2024
David
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Christine
18 Sep 2024
Christine
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
4/10 Lemah
Graham
12 Ogo 2024
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Graham
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
6/10 Boleh diterima
DARREN
Mengembara bersama pasangan
24 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
DARREN
Menginap 3 malam pada Jul 2024
8/10 Baik
Marc
16 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marc
Menginap 2 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
1 Jun 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mei 2024
6/10 Boleh diterima
Emma
11 Mei 2024
Emma
Menginap 1 malam pada Mei 2024
8/10 Baik
Vivien
10 Mei 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Vivien
Menginap 2 malam pada Mei 2024
10/10 Cemerlang
Jayne
24 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jayne
Menginap 1 malam pada Feb 2024
6/10 Boleh diterima
Andrew
19 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Andrew
Menginap 2 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
Richard
3 Sep 2023
Richard
Menginap 1 malam pada Sep 2023
10/10 Cemerlang
william james
26 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
william james
Menginap 2 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
karen
28 Jun 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Great food
karen
Menginap 1 malam pada Jun 2023
10/10 Cemerlang
I
11 Mei 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
I
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Sarah
28 Apr 2023
Sarah
Menginap 1 malam pada Apr 2023
10/10 Cemerlang
sharon
Mengembara bersama kumpulan
15 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
sharon
Menginap 1 malam pada Apr 2022
8/10 Baik
JULIAN
14 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
JULIAN
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Simon
16 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Simon
Menginap 2 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Harold D
Mengembara bersama keluarga
2 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Harold D
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Altaf
31 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wonderful stay




Altaf
Menginap 1 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Vivien
17 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excellent service and room
Vivien
Menginap 1 malam pada Ogo 2021