Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma
Tempat letak kenderaan dan pengangkutan
Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
Aktiviti menarik
Kolam
Mesra keluarga
Kemudahan dobi
Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
Peti sejuk dalam bilik
Kemudahan
Kemudahan dobi
Meja/kaunter hadapan 24 jam
Mesin layan diri
Perkhidmatan tetamu
Pengemasan (harian)
Perkhidmatan perniagaan
1 bilik mesyuarat
Kebolehcapaian
Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
Tiada lif
Lain-lain
2 bangunan
2 tingkat
Kawasan merokok yang dikhaskan
Kemudahan bilik
Bilik tidur
Cadar disediakan
Bilik mandi
Bilik mandi persendirian
Gabungan pancuran mandi/tab mandi
Kelengkapan dandanan diri percuma
Tuala disediakan
Hiburan
TV 32-inci dengan saluran digital premium
Makanan dan minuman
Ketuhar gelombang mikro
Peti sejuk
Lain-lain
Meja
Penyaman udara
Dasar
Daftar masuk
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18
Daftar keluar
Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Arahan daftar masuk khas
Tetamu mesti menghubungi hartanah lebih awal untuk mendapatkan arahan daftar masuk; kakitangan meja sambut tetamu akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Untuk membuat pengaturan daftar masuk, sila hubungi hartanah sekurang-kurangnya 24 jam sebelum ketibaan menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan
Kaedah akses
Kaunter hadapan dengan kakitangan
Haiwan peliharaan
Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Kanak-kanak dan katil tambahan
Kanak-kanak adalah dialu-alukan
2 kanak-kanak, sehingga umur 12 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan
Jenis bayaran hartanah
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
Bayaran haiwan kesayangan: USD 10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Transaksi tanpa tunai tersedia
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hanya tetamu berdaftar yang dibenarkan dalam bilik tamu
Hartanah juga dikenali sebagai
Sherman Inn
Sherman Inn Motel
Sherman Inn Sherman
Sherman Inn Motel Sherman
Soalan lazim
Adakah Sherman Inn mempunyai kolam?
Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang.
Adakah Sherman Inn mesra haiwan kesayangan?
Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak USD10.00 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.
Berapakah fi parkir di Sherman Inn?
Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.
Apakah masa daftar masuk di Sherman Inn?
Masa mula daftar masuk: 13:00; Masa tamat daftar masuk: pada bila-bila masa.
Apakah masa daftar keluar di Sherman Inn?
Daftar keluar adalah jam 11:00.
Di manakah terletaknya Sherman Inn?
Terletak di Sherman, motel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Loy Lake Plaza, Sherman Commons dan TMC Behavioral Health Center. Kolej Austin dan La Salle Plaza juga dalam jarak 2 bt (3 km).
Sherman Inn Ulasan
Ulasan
6.8
Semua ulasan ditunjukkan daripada pengalaman tetamu sebenar. Hanya pengembara yang telah menempah penginapan dengan kami boleh menyerahkan ulasan. Kami mengesahkan ulasan berdasarkan garis panduan kami dan menerbitkan semua ulasan, positif atau negatif.Maklumat lanjutTerbuka dalam tetingkap baharu
Penilaian 10 - Cemerlang. 85 daripada 224 ulasan
10 - Cemerlang
85
Penilaian 8 - Baik. 31 daripada 224 ulasan
8 - Baik
31
Penilaian 6 - Boleh diterima. 30 daripada 224 ulasan
6 - Boleh diterima
30
Penilaian 4 - Lemah. 26 daripada 224 ulasan
4 - Lemah
26
Penilaian 2 - Teruk. 52 daripada 224 ulasan
2 - Teruk
52
6.0/10
Kebersihan
7.6/10
Kakitangan & perkhidmatan
6.4/10
Kemudahan
5.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
6.6/10
Mesra alam
Ulasan
2/10 Teruk
Shawn
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama keluarga
9 Jun 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Upon arrival someone had just smoked marijuana in the office, when we got to the room, it was filthy. If we could’ve got our money back, we would’ve left the only good thing I can say about this place was it seemed like the sheets were clean. My family wouldn’t even shower there.
Shawn
Menginap 1 malam pada Jun 2025
10/10 Cemerlang
James
Mengembara bersama pasangan
9 Jun 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
It was nice
James
Menginap 1 malam pada Jun 2025
2/10 Teruk
Ryan
1 Jun 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Front desk guy is a legend, my room was nasty. Dirt all over the floors and walls. Beds had stains all over the mattresses. I’m willing to change this review if they please give me a refund. I walked in and right out of the place.
Ryan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
James
Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
31 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice place
James
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
29 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
27 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
24 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
22 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
19 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
17 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
3 Mei 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Guilebaldo
2 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Guilebaldo
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Juan
Mengembara bersama pasangan
26 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
That the people that work in the office right along with the other workers are very friendly and helpful and loving and caring very much and we love everything about this motel
Juan
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Rodney
18 Apr 2025
Rodney
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Shatedra
Mengembara bersama keluarga
17 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I had a great stay any concerns that I had the manager took care of it quickly. I would definitely stay here again.
Shatedra
Menginap 8 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Cynthia
17 Apr 2025
Cynthia
Menginap 1 malam pada Apr 2025
6/10 Boleh diterima
Trey
17 Apr 2025
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Trey
Menginap 1 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Nicole
Mengembara bersama pasangan
17 Apr 2025
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
No pool, early morning construction
Nicole
10/10 Cemerlang
Nicole
17 Apr 2025
Awesome
Nicole
Menginap 1 malam pada Apr 2025
10/10 Cemerlang
Nicole
Mengembara bersama pasangan
14 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan