Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Bocage





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Twin Room

Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Penyaman udara
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua De São Cristóvão, 14, Setubal, 2900-611
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.00 seorang semalam, sehingga 5 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil bayi: EUR 10.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Bocage Setubal
Hotel Bocage
Bocage Setubal
Hotel Bocage Hotel
Hotel Bocage Setubal
Hotel Bocage Hotel Setubal
Soalan lazim
Hotel Bocage Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.2/10
Mesra alam
Ulasan
2 Okt 2024
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Isabel Clara
Mengembara bersama pasangan
16 Apr 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Isabel Clara
Menginap 1 malam pada Apr 2022
10/10 Cemerlang
António
Pengembara perniagaan
7 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
António
Menginap 2 malam pada Feb 2022
10/10 Cemerlang
Zoé
6 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Zoé
Menginap 1 malam pada Dis 2021
10/10 Cemerlang
FRANCISCO
Mengembara bersama kumpulan
5 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
FRANCISCO
Menginap 2 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Fernando
20 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fernando
Menginap 1 malam pada Sep 2021
10/10 Cemerlang
Paulo Jorge
3 Sep 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paulo Jorge
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
José
12 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Acolho e serviço excelente
José
Menginap 2 malam pada Ogo 2021
8/10 Baik
Fátima
Pengembara perniagaan
19 Jan 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fátima
Menginap 1 malam pada Jan 2021
10/10 Cemerlang
Gunilla
10 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gunilla
Menginap 1 malam pada Okt 2020
10/10 Cemerlang
Olivier
20 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
BIEN



Olivier
Menginap 4 malam pada Ogo 2020
8/10 Baik
Sandra Maria
3 Ogo 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito bom hotel
Sandra Maria
Menginap 2 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Silvia
20 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvia
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Alexandra
6 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Boa localização e atendimento
Alexandra
Menginap 2 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
FEANCIS
17 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
FEANCIS
Menginap 7 malam pada Okt 2019
10/10 Cemerlang
Michelle
Mengembara bersama keluarga
4 Okt 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
A recommander
Michelle
Menginap 1 malam pada Sep 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
31 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2019
10/10 Cemerlang
Atef
9 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Nice hotel in a beautiful city
Atef
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
4 Apr 2019
Sukakan: Kebersihan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2019
8/10 Baik
Benedikt
18 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Gute Preis/Leistung, sehr gute Lage
Benedikt
Menginap 2 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Mr Yorgi
13 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Mr Yorgi
8/10 Baik
Colette
3 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Colette
10/10 Cemerlang
Stefan
28 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Stefan
8/10 Baik
Maria
26 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria
10/10 Cemerlang
Ivo
22 Mac 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik