Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Savannah terdapat pusat kecergasan dan pusat perniagaan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown

32 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV
Studio Suite, 2 Katil Kelamin (Double) | Meja, langsir/tirai gelap terus, seterika/papan seterika
Peti sejuk mini
32 inci televisyen skrin rata dengan kabel, TV
Kolam renang tertutup, kolam renang terbuka

Ulasan

6.8 daripada 10

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
11317 Abercorn St, Savannah, GA, 31419

Tempat berdekatan

  • Hospital St Joseph - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pusat Beli-belah Savannah - 3 min memandu - 2.7 km
  • Universiti Armstrong Atlantic State - 3 min memandu - 1.6 km
  • Pusat Beli-belah Oglethorpe - 5 min memandu - 4.7 km
  • Lapangan Udara Tentera Hunter - 7 min memandu - 7.3 km

Bergerak

  • Stesen Savannah Amtrak - 18 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Savannah - Hilton Head (SAV) - 29 minit memandu

Restoran

  • ‪Chick-fil-A - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬2 min memandu
  • ‪Wendy's - ‬2 min memandu
  • ‪Culver's - ‬5 min memandu
  • ‪Olive Garden - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown

Hotel terletak di Windsor Forest
Anda boleh menantikan sarapan Eropah percuma, teres dan perkhidmatan pencucian kering/dobi di Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown. Sebagai tambahan kepada gimnasium dan pusat perniagaan 24 jam, tetamu boleh menyambung untuk akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan menikmati manfaat seperti:
  • Kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka
  • Daftar keluar ekspres, daftar masuk ekspres dan peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan
  • Bantuan pelancongan/tiket, dewan bankuet dan perkhidmatan dobi
  • Surat khabar percuma, sajian kopi/teh di ruang bersama dan lif
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 79 bilik mempunyai keselesaan seperti penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Kitar semula, peti sejuk dan ketuhar gelombang mikro

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Internet berkelajuan tinggi

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia
  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah termasuk pilihan di luar jalan

Makanan dan minuman

  • Bar/deli snek
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • 1 kolam renang tertutup
  • Bar/deli snek
  • Katil bayi percuma
  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro dalam bilik
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Pusat perniagaan 24 jam

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Gimnasium mudah diakses kerusi roda
  • Hulu semburan berketinggian boleh laras
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Papan tanda braille/timbul
  • Pemegang pintu tuil
  • Penggera kebakaran visual
  • Port pandangan berketinggian rendah pada pintu
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Salur keluar elektrik berketinggian rendah di bilik mandi
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 3 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok
  • Pilihan tempat makan vegan
  • Pilihan tempat makan vegetarian
  • Sarapan vegetarian tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Ketuhar gelombang mikro
  • Pembancuh kopi/teh
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Kipas siling
  • Kitar semula
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Seterika/papan seterika
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:30
Daftar masuk ekspres tersedia
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Deposit: USD 25 sehari

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mengalu-alukan tetamu daripada semua kecenderungan seksual dan identiti jantina (mesra LGBTQ+)

Soalan lazim

Adakah Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang tertutup dan kolam renang terbuka.

Adakah Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Apakah masa daftar masuk di Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:30.

Apakah masa daftar keluar di Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown?

Terletak di Windsor Forest, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Hospital St Joseph dan Pusat Membeli-belah Windsor Forest. Universiti Armstrong Atlantic State dan AMF Savannah Lanes juga dalam jarak 2 bt (3 km).

Springhill Suites by Marriott Savannah Midtown Ulasan

Ulasan

6.8
Penilaian 10 - Cemerlang. 25 daripada 75 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 16 daripada 75 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 8 daripada 75 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 16 daripada 75 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 11 daripada 75 ulasan

7.2/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

7.0/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Rebecca

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Worse managed hotel that we have ever stayed at. Poorly run and manager was non-responsive and thought that it was funny that we had to wait 50 minutes for her to correct a billing mistake that her staff made.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Tony

Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The place was undergoing remodeling and dusk was everywhere. The pool was down, the gym was closed. I was out most of the day and when I returned the room was not clean, I cut the trip short and left. To be honest they should have closed for a few days for all the inconvenience the hotel put on travelers.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Sandra

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
For this being a Marriot, we were extremely disappointed by the hotel, expecting quality and clean, neither were up to par. When we arrived, we were checked into a room that was already occupied, and then there was an issue trying to find another room. After checking in, the front desk informed us that they were under construction and the pool was out of order, that was a big reason for us picking that hotel, we had just reserved the day before with nothing mentioned on the website. When we came back from dinner on night one, there was a sign on the door stating there was no vacancy even if they had reservations, that ought not be. The room itself, though "clean" was worn, definitely needed the update that was pending. On the positive side, it was nice to have the extra hide-a-bed in room so my kids didn't have to share a a bed. Also, having a fridge and microwave was great. Breakfast was okay. More to offer on Sunday than Saturday, but they did have these cake-like muffins that were pretty good. Never seemed to have much hot coffee. The lobby offered Ice water, but the dispenser rarely had any water, only ice in it, but it certainly is nice to have it offered. The staff, especially the main housekeeper was very helpful, bringing more linens as needed and helped to get our new room when the first was already occupied. Finally, when we came back from dinner, a staff member came off the elevator leaving a plume of vape smoke behind. This, a Non-smoking facility.
Menginap 2 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Leah

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Christine

Pengembara perniagaan, Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Quiet clean room, nice parking spaces
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Danielle

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
The picture on the website was nothing like what they really look and no smoking in the rooms was a lie when all it smelt like pot. I will not ever stay there again
Menginap 2 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Lawrence

Menginap 2 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

Robert

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Michael

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 6 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Dustin

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Service desk was very friend
Menginap 1 malam pada Mac 2025

10/10 Cemerlang

Latifa, Lawrenceville

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff was pleasant and room was clean
Menginap 2 malam pada Mac 2025

2/10 Teruk

Nicholas

Tidak sukakan: Kemudahan
I arrived at 10:30pm to check in and the hotel is overbooked and has no room for me
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
I arrived after 10 pm. I was tired and not feeling well and there was no one at the front desk. There were other guest that came and left while I was waiting for staff member to return. Once they did return the room I had reservation was no longer available after I had paid. The staff put me in another room after several minutes more of delay. The room was clean the bed was comfortable. I was just disappointed with the front desk.
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Irmgard

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Feb 2025

10/10 Cemerlang

Jessica

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was okay. The ladies at the front desk were really nice room was clean no complaints .
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Garnet, Milledgeville

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Place was subpar dirty.
Menginap 2 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Sandip

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The room was nice except the bathroom door was not closing and the bath tub was having pink mold at water drain area and the AC heater setting is not working properly, we had to keep it at around 62 for 72.
Menginap 1 malam pada Jan 2025

10/10 Cemerlang

Billye

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Close to relatives
Menginap 2 malam pada Nov 2024

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Fire Dept break into room to check on patient. EMT

Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Peng

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 2 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

Ciera

Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Maliya

Menginap 1 malam pada Nov 2024

8/10 Baik

Visarion

Menginap 1 malam pada Okt 2024

4/10 Lemah

Tamela

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

Family Fall Break

The hotel is obviously under new management. The bathroom had cracked tile that was very obvious. We had to ask for more towels and a sheet and blanket for the sofa bed. My family and I usually eat breakfast at the hotel, but this time, we had to spend extra money because the breakfast was horrible. There was a limited selection and the eggs were always dried up and old looking. We have stayed at this particular location at least 4 times and it has changed so much that we can no longer spend our money to stay at this hotel. Very disappointed.
Menginap 3 malam pada Okt 2024