Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan sarapan percuma, beberapa langkah dari Rua Augusta

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor

Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Bar mini, peti besi dalam bilik, meja, langsir/tirai gelap terus
Teres/patio
Sarapan dan makan tengah hari dihidangkan, masakan antarabangsa
Lobi

Ulasan

8.4 daripada 10
Sangat baik

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Bar
  • Parkir tersedia
  • Gim
  • Perkhidmatan bilik
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Rua Frei Caneca 1199 Consolacao, Sao Paulo, SP, 01307003

Tempat berdekatan

  • Paulista Avenue - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Hospital Sirio Libanes - 5 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Muzium Seni Sao Paulo - 6 min berjalan kaki - 0.6 km
  • Pusat Beli-belah dan Konvensyen Frei Caneca - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Jalan Oscar Freire - 17 min berjalan kaki - 1.5 km

Bergerak

  • Fradique Coutinho Station - 5 minit memandu
  • Stesen Consolacao - 6 minit berjalan kaki
  • São Paulo (CGH-Congonhas) - 33 minit memandu

Restoran

  • ‪Athenas - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬3 min berjalan kaki
  • ‪Misoya Ramen - Consolação - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪O Mineiro Prime - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Sancho Bar y Tapas - ‬2 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor

Mewah bagi hotel berdekatan Paulista Avenue
Berdekatan Pusat Beli-belah dan Konvensyen Frei Caneca dan Jalan Oscar Freire, Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor menyediakan sarapan bufet percuma, teres dan kedai kopi/kafe. Restoran di tapak menawarkan sarapan, makan tengah hari, makan malam dan makanan ringan. Akses Internet wayarles percuma tersedia kepada semua tetamu bersama dengan perkhidmatan pencucian kering/dobi dan sewaan kereta di tapak.
Manfaat lain termasuk:
  • Letak kenderaan valet (surcaj), perkhidmatan rencam dan tempat simpanan bagasi
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, sajian kopi/teh di ruang bersama dan lif
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, porter/tukang angkut dan surat khabar percuma
  • Ulasan tetamu memberikan kata-kata yang amat baik tentang keadaan hartanah terbaik
Ciri-ciri bilik
Kesemua 140 bilik memiliki keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan penyaman udara, di samping manfaat seperti makanan lewat malam dan Wi-fi percuma.
Lagi kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan hulu semburan mandi hujan dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • Televisyen dengan saluran kabel
  • Setiap hari dan meja

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Portugis, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan di tapak hartanah (surcaj)
  • Tempat letak kenderaan valet di tapak hartanah (BRL 25 sehari)

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia setiap hari 6:00 hingga 10:00
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • Gimnasium

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam
  • Porter/tukang angkut

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)

Lain-lain

  • 10 tingkat

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Hulu semburan mandi hujan
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Bar mini
  • Perkhidmatan bilik 24 jam

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Peti besi

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 7 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi letak kenderaan valet: BRL25 sehari

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan ALLSAFE (Accor Hotels)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Belas Artes Golden Tulip
Golden Tulip Belas
Golden Tulip Sao Paulo Paulista Hotel
Golden Tulip Belas Artes Hotel
Golden Tulip Belas Artes Hotel Sao Paulo
Golden Tulip Belas Artes Sao Paulo
Golden Tulip Belas Artes Sao Paulo, Brazil
Golden Tulip Paulista Hotel
Golden Tulip Paulista
Golden Tulip Sao Paulo
Golden Tulip Paulista Plaza Sao Paulo Brazil
Golden Tulip Paulista Plaza Hotel Sao Paulo
Paulista Plaza Golden Tulip
Sao Paulo Golden Tulip
BHG Belas Artes São Paulo Hotel
BHG Belas Artes
BHG Belas Artes Hotel
Belas Artes Managed Accorhotels Hotel Sao Paulo
Belas Artes Managed Accorhotels Hotel
Belas Artes Managed Accorhotels Sao Paulo
Belas Artes Managed Accorhotels
Belas Artes SP Paulista Managed Accorhotels
Belas Artes Managed By Accorhotels
Hotel Belas Artes SP Paulista Managed by AccorHotels
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Hotel
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Sao Paulo
Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Hotel Sao Paulo

Soalan lazim

Berapakah fi parkir di Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor?

Letak kenderaan sendiri tersedia dengan fi. Parkir valet tersedia dengan fi sebanyak BRL25 sehari.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor?

Terletak di Bela Vista, hotel ini sejauh 5 minit berjalan kaki dari Rua Augusta dan Paulista Avenue. Pusat Beli-belah dan Konvensyen Frei Caneca dan Jalan Oscar Freire juga dalam jarak 1 bt (2 km). Stesen Consolacao sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Paulista sejauh 9 minit berjalan kaki.

Hotel Belas Artes SP Paulista - Managed by Accor Ulasan

Ulasan

8.4

Sangat Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 440 daripada 995 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 399 daripada 995 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 103 daripada 995 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 21 daripada 995 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 32 daripada 995 ulasan

8.6/10

Kebersihan

8.6/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.2/10

Kemudahan

8.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Haluk

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 4 malam pada Nov 2019

10/10 Cemerlang

Mary, Vancouver, canada

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Convenient located between paulista avenue and frei caneca mall. Spacious rooms and a decent restaurant. Breakfast is pretty good too.
Menginap 5 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Maria A F

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
boa localização e atendimento
Menginap 2 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Andrés Fabian

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Camera e bagno molto ampi e ben tenuti.. qualche difficoltà nell'uso del pass per utilizzare l' l'ascensore. Vicino a ogni tipo di attività.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Ryan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

JimBrunswick, East Brunswick, NJ

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Very clean and well-maintained. The location is very nice.
Menginap 2 malam pada Feb 2020

10/10 Cemerlang

GRAZYELLY

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Excelente estadia, apenas o cafe da manhã deixou bastante a desejar, principalmente no quesito organização.
Menginap 3 malam pada Feb 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was very helpful and friendly, and the place was very clean.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

NELBE LILIANE

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Sempre bom!

Já me hospedei neste hotel algumas vezes. A localização é excelente (uma quadra da Av. Paulista). Os quartos são bem maiores que o padrão. O café da manhã é muito bom!
Menginap 2 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

JOAO BATISTA

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel decadente.

Aparentemente muito bom por fora..recepção bonita..mas quarto é velho...armarios antigos..a tv nao pega bem sempre com chuviscos...só tinha uma toalha sendo q somos um casal..pedi 3 vezes para trazer..nao tinha arrumação de quarto ..reclamei e disseram que so fazem quando o hospede pede na recepção. RESUMINDO NAO INDICO PRA NINGUEM PELO PRECO TEM QUE MELHORAR MUITO.
Menginap 2 malam pada Jan 2020

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Jan 2020

6/10 Boleh diterima

Corey

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

Nice but a bit run down

The lobby, room and restaurant were nice but dated and not well kept up. You could stay at a nicer hotel in Sao Paulo for the same price. The staff was wonderful, so friendly and helpful! Overall the place needs a refresh or a full remodel.
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

paulo r

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Fernando

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 5 malam pada Jan 2020

4/10 Lemah

Dominik, Montreal

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Jan 2020

10/10 Cemerlang

Luiz Fernando

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente acomodação, Quarto e instalações comuns muito boas. Café da manhã bem completo. Apenas a criticar ter apenas uma pessoa no horário de check-out (12:00 hs) que naturalmente terá muito movimento.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

ROBERVAL

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hospedagem região da av paulista é no Belas Artes

Boa localização, café da manhã muito bom, com muita cordialidade. Apenas a limpeza, precisa dar mais atenção em relação ao banheiro.
Menginap 1 malam pada Sep 2019

10/10 Cemerlang

MARCOS

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel muito bom, otima localização.
Menginap 1 malam pada Dis 2019

8/10 Baik

Peter

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Convenient location in São Paulo

The hotel is in a convenient location in São Paulo. The breakfast is good but the hot beverage machine, i.e. coffee dispenser, did not produce a good tasting coffee.
Menginap 4 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

angela mara

Menginap 3 malam pada Jun 2019

10/10 Cemerlang

Dhebora

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

cordialidade dez

como um todo foi boa a estadia no Belas Artes, principalçmente o atendimento da equipe foi extremamente cordial.
Menginap 2 malam pada Nov 2019