Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Jasminum





Ulasan
8.6 daripada 10
Cemerlang
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik
Lihat semua foto untuk Family Quadruple Room

Family Quadruple Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Classic Double Room

Classic Double Room
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Classic Triple Room

Classic Triple Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Balkoni
Penyaman udara
TV
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Saluran satelit
Almari pakaian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Viale dei Ginepri, 71, 71, San Michele al Tagliamento, Veneto, 30020
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Residenza Turistica Alberghiera Blue Marine
Residenza Turistica Alberghiera Blue Marine
- Kolam
- Mesra haiwan kesayangan
- Kolam renang kanak-kanak
- Termasuk parkir
9.6 daripada 10, Luar Biasa, 34 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 30 April, EUR 0.00 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 4 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Mei - 30 September, EUR 2.25 seorang, semalam, sehingga 10 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 4 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran haiwan kesayangan: EUR 12 setiap haiwan kesayangan, semalam
- Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit utama; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api
Nombor Pendaftaran Hartanah IT027034A1LDF5LRV6
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Penarafan kebangsaan
Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasmi daripada the local rating authority.
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel Jasminum
Hotel Jasminum San Michele al Tagliamento
Jasminum Hotel
Jasminum San Michele al Tagliamento
Hotel Jasminum San Michele al Tagliamento
Jasminum San Michele al Tagliamento
Hotel Hotel Jasminum San Michele al Tagliamento
San Michele al Tagliamento Hotel Jasminum Hotel
Hotel Hotel Jasminum
Jasminum
Hotel Jasminum Hotel
Hotel Jasminum San Michele al Tagliamento
Hotel Jasminum Hotel San Michele al Tagliamento
Soalan lazim
Hotel Jasminum Ulasan
Ulasan
8.6
Cemerlang
8.8/10
Kebersihan
8.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.4/10
Kemudahan
7.6/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
22 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Ogo 2023
8/10 Baik
Marija
1 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Marija
Menginap 5 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Serena
16 Jul 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Serena
Menginap 1 malam pada Jul 2023
10/10 Cemerlang
Alexander
Mengembara bersama pasangan
29 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Alexander
Menginap 8 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Donatella
Mengembara bersama keluarga
17 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Donatella
Menginap 5 malam pada Ogo 2022
10/10 Cemerlang
Ahmad
Mengembara bersama keluarga
25 Jul 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ahmad
Menginap 6 malam pada Jul 2022
6/10 Boleh diterima
Andreas
Mengembara bersama keluarga
14 Jun 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Andreas
Menginap 2 malam pada Jun 2022
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Mengembara bersama pasangan
11 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 4 malam pada Ogo 2021
10/10 Cemerlang
Wolfgang, Bergen, Bayern
10 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Wohlfühlhotel mit Top-Service
Wolfgang
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
15 Sep 2014
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Gute Lage, aber 4 Sterne sind das nicht mehr
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
26 Jun 2013
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Nina, trieste
28 Mei 2013
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ottimo per una vacanza in relax
Nina
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
19 Jun 2011
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik