Le Tre Grazie
Rumah tamu di San Martino di Lupari terdapat tempat letak kenderaan sendiri percuma
Galeri foto untuk Le Tre Grazie





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Lihat semua foto untuk Suite, Ensuite

Suite, Ensuite
Sorotan
Halaman
Pendiangan
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Katil Select Comfort
Duvet bulu kapas
Lihat semua foto untuk Triple Room

Triple Room
Sorotan
Halaman
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Katil Select Comfort
Langsir/tirai gelap terus
3 bilik tidur
Lihat semua foto untuk Double Room, 2 Katil Bujang (Single)

Double Room, 2 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Halaman
Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Menu bantal
Katil busa memori
Langsir/tirai gelap terus
3 bilik tidur
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

via Regia 21/A, San Martino di Lupari, PD, 35018
Tentang hartanah ini
Le Tre Grazie
Hartanah serupa

Country Club Da Cesco
Country Club Da Cesco
- Termasuk sarapan
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
10.0 daripada 10, Luar Biasa, 1 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit tunai: EUR 30.0 semalam
- Bayaran gas: EUR 5 seorang, seminggu
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira EUR 5 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil bayi: EUR 20.0 sepenginapan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25.0 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai hak untuk melakukan prapengesahan kepada kad kredit tetamu sebelum ketibaan.
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Hotel ini akan mendapatkan kebenaran bayaran sebanyak 50% daripada harga bilik bagi sebarang tempahan yang bayarannya akan dilakukan di hartanah dan bukannya pada waktu tempahan.
Nombor Pendaftaran Hartanah IT028077B4X7O8OAIQ
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Tre Grazie House San Martino di Lupari
Tre Grazie San Martino di Lupari
Tre Grazie Guesthouse San Martino di Lupari
Tre Grazie Guesthouse
Le Tre Grazie Guesthouse
Le Tre Grazie San Martino di Lupari
Le Tre Grazie Guesthouse San Martino di Lupari
Soalan lazim
Le Tre Grazie Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.4/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.0/10
Kemudahan
9.4/10
Keadaan hartanah & kemudahan
9.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama keluarga
3 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
10/10 Cemerlang
Bjorn
8 Mei 2023
Bjorn
Menginap 1 malam pada Mei 2023
10/10 Cemerlang
Enrico
Pengembara perniagaan
15 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ottima struttura
Enrico
Menginap 1 malam pada Nov 2022
10/10 Cemerlang
Maurizio
Pengembara perniagaan
3 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maurizio
Menginap 1 malam pada Jan 2022
10/10 Cemerlang
Alain
Pengembara perniagaan
21 Okt 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alain
Menginap 1 malam pada Okt 2021
8/10 Baik
Pamela
Pengembara perniagaan
24 Okt 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pamela
Menginap 1 malam pada Okt 2020
8/10 Baik
sergio
Pengembara perniagaan
18 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
sergio
Menginap 1 malam pada Jul 2020
10/10 Cemerlang
Alessandro
Pengembara perniagaan
10 Jul 2020
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ottimo soggiorno
Alessandro
Menginap 1 malam pada Jul 2020
8/10 Baik
Francesco
8 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Cordialità e pulizia. Prezzo accessibile. Consigli
Francesco
Menginap 1 malam pada Jun 2019
8/10 Baik
Benedetto
7 Jun 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Buona scelta per un viaggio d’agfar
Benedetto
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Gianluca
16 Jan 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gianluca
Menginap 1 malam pada Jan 2019
10/10 Cemerlang
Mikael
1 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Här känner man sig välkommen
Mikael
Menginap 1 malam pada Jun 2018
10/10 Cemerlang
Susan R Plotkin
26 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
B and b
Susan R Plotkin
8/10 Baik
Ricardo
4 Okt 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ricardo
Menginap 3 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Silvia
3 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Silvia
10/10 Cemerlang
Lucio
9 Jan 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik








