Galeri foto untuk Inn on Folsom





Ulasan
6.6 daripada 10
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM333
RM391 jumlah
termasuk cukai & fi
9 Okt - 10 Okt
Pilihan bilik
Semak ketersediaan untuk tarikh ini
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Shared Bathroom

Standard Room, 1 Katil Ratu (Queen), Shared Bathroom
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas siling
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Lihat semua foto untuk Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Shared Bathroom

Deluxe Room, 1 Katil Ratu (Queen), Shared Bathroom
Sorotan
Sistem pemanasan
TV skrin rata
Kipas siling
Saluran satelit
Pengemasan harian
Meja
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Beacon Grand, A Union Square Hotel
Union Square
- Mesra haiwan kesayangan
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
- Sarapan tersedia
9.2 daripada 10, Hebat, 1,761 ulasan
Harga ialah RM735
RM1,038 jumlah
termasuk cukai & fi
1 Nov - 2 Nov
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

1188 Folsom St., San Francisco, CA, 94103
Tentang hartanah ini
Inn on Folsom
Hartanah serupa

Hotel North Beach
Hotel North Beach
- Wi-fi percuma
- Dobi
- Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
- Ketuhar gelombang mikro
7.0 daripada 10, Baik, 1,010 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Deposit tunai: USD 100.00 sepenginapan
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran pengangkutan ulang-alik lapangan terbang: USD 15 seorang
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah juga dikenali sebagai
Folsom Inn
Inn Folsom
Inn Folsom San Francisco
Inn on Folsom Hotel
Inn on Folsom San Francisco
Inn on Folsom Hotel San Francisco
Soalan lazim
Inn on Folsom Ulasan
Ulasan
6.6
7.6/10
Kebersihan
7.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
5.8/10
Kemudahan
7.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
5.6/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama kumpulan
29 Sep 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 3 malam pada Sep 2025
6/10 Boleh diterima
Dean
15 Sep 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Dean
Menginap 1 malam pada Sep 2025
2/10 Teruk
Dominic
3 Ogo 2025
Dominic
Menginap 2 malam pada Ogo 2025
10/10 Cemerlang
Michael
20 Apr 2025
Michael
Menginap 1 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Gerardo, San Jose
3 Apr 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Gerardo
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Michael
28 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 2 malam pada Mac 2025
2/10 Teruk
Nestor, Richmond
21 Feb 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Nestor
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Michael
10 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Michael
Menginap 1 malam pada Feb 2025
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
2 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The spirit airlines of hotels.
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Frederick
Mengembara bersama keluarga
28 Jan 2025
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The most horrible place to go


Frederick
Menginap 1 malam pada Jan 2025
6/10 Boleh diterima
Samuel
23 Jan 2025
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Samuel
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Enrique
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Enrique
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Francis
21 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Francis
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Carlos
16 Jan 2025
Carlos
Menginap 1 malam pada Jan 2025
2/10 Teruk
Orlando
9 Dis 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Orlando
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
William, San Francisco
Mengembara bersama pasangan
16 Mac 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
William
Menginap 1 malam pada Mac 2024
6/10 Boleh diterima
Joshua
26 Feb 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joshua
Menginap 1 malam pada Feb 2024
10/10 Cemerlang
James
12 Jan 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
James
Menginap 1 malam pada Jan 2023
10/10 Cemerlang
Joshua
26 Nov 2022
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Joshua
Menginap 2 malam pada Nov 2022
2/10 Teruk
John
18 Nov 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
John
Menginap 6 malam pada Nov 2022
4/10 Lemah
Michael, Boise
22 Okt 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Michael
Menginap 3 malam pada Okt 2022
2/10 Teruk
Lawrence J
Mengembara bersama pasangan
22 Sep 2022
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Lawrence J
Menginap 3 malam pada Sep 2022
8/10 Baik
Michael, WEST HOLLYWOOD
5 Ogo 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan
Michael
Menginap 4 malam pada Jul 2022
8/10 Baik
Steve
Mengembara bersama kumpulan
4 Ogo 2022
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Steve
Menginap 3 malam pada Jul 2022
10/10 Cemerlang
nancy
31 Jul 2022
nancy
Menginap 2 malam pada Jul 2022