Hotel Rey Carlos

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat bar/ruang istirahat, berhampiran Gumuk Maspalomas

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

7.0 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi
Harga semasa ialah RM407
RM436 jumlah
termasuk cukai & fi
7 Dis - 8 Dis

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Double Room

7.2 daripada 10
Baik
(32 ulasan)

Sorotan

Balkoni
Ruang duduk berasingan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Superior Double Room

7.0 daripada 10
Baik
(26 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Single Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Triple Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Superior Triple Room

10.0 daripada 10
Luar biasa
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Saluran satelit
Peti besi
  • 47 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Avenida Tirajana, 14, San Bartolomé de Tirajana, 35110

Tempat berdekatan

  • Pusat Membeli-belah CITA - 1 min berjalan kaki - 0.1 km
  • Paseo Costa Canaria - 3 min berjalan kaki - 0.3 km
  • Pusat Membeli-belah Yumbo - 8 min berjalan kaki - 0.8 km
  • Gumuk Maspalomas - 10 min berjalan kaki - 0.9 km
  • Pantai English - 12 min berjalan kaki - 1.0 km

Bergerak

  • Las Palmas (LPA-Gran Canaria) - 31 minit memandu

Restoran

  • ‪Café Wien - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Cafe Munchen - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪Pepe Chiringo - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪La Perla Negra - ‬2 min berjalan kaki
  • ‪Que Pasa Tío? - ‬3 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Rey Carlos

Hotel berdekatan Gumuk Maspalomas
Jarak berjalan pendek dari Pusat Membeli-belah Yumbo, Hotel Rey Carlos menyediakan bar kolam, teres dan kedai kopi/kafe. Nikmatilah hidangan di Rey Carlos, di tapak restoran. Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps tersedia kepada semua tetamu bersama dengan taman dan salun rambut.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak, bersama dengan kerusi lepak pantai
  • Sarapan bufet (surcaj), meja/kaunter hadapan 24 jam dan dewan bankuet
  • Mesin layan diri, bilik mesyuarat dan lif
  • Tempat simpanan bagasi, peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan dan meja biliard atau pool
  • Ulasan tetamu amat memuji tentang kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 142 bilik mempunyai keselesaan seperti tempat duduk berasingan, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan peti besi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Berbilang bilik mandi dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran satelit
  • Almari pakaian, tempat duduk berasingan dan peti sejuk

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 7:30 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 untuk orang dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran
  • 2 bar/ruang istirahat
  • Bar/deli snek

Restoran di tapak hartanah

  • Rey Carlos

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Kolam kanak-kanak
  • Meja biliard/pool

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Bar/deli snek
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Salun rambut
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Pengemasan (hari minggu sahaja)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat

Kawasan luar

  • Kerusi lepak tepi kolam
  • Taman
  • Tempat berkelah
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Lif

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran satelit

Makanan dan minuman

  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Meja
  • Peti besi
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Pengubahsuaian dan penutupan

Hartanah ditutup antara 5 November dan 17 November.

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 12 setiap haiwan kesayangan, sehari
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
1 ekor (sehingga 5 kg setiap haiwan peliharaan)
Bilik tertentu sahaja, sekatan dikenakan; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 untuk dewasa dan EUR 5 untuk kanak-kanak
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 12 setiap haiwan kesayangan, sehari
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Rey Carlos
Hotel Rey Carlos San Bartolome de Tirajana
Rey Carlos Hotel
Rey Carlos San Bartolome de Tirajana
Rey Carlos Bartolome Tirajana
Hotel Rey Carlos Hotel
Hotel Rey Carlos San Bartolomé de Tirajana
Hotel Rey Carlos Hotel San Bartolomé de Tirajana

Soalan lazim

Adakah Hotel Rey Carlos mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Rey Carlos?

Setakat 4 Dis 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Rey Carlos pada 7 Dis 2025 bermula serendah RM 407.47, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah Hotel Rey Carlos mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan haiwan kesayangan (had 1 ekor) dengan berat maksimum sehingga 5 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak EUR12 setiap haiwan kesayangan, sehari. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Hotel Rey Carlos?

Hotel Rey Carlos tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Rey Carlos?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 21:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Rey Carlos?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya Hotel Rey Carlos?

Terletak di Playa del Ingles, hotel ini sejauh 15 minit berjalan kaki dari Pusat Membeli-belah CITA, Gumuk Maspalomas dan Pusat Membeli-belah Yumbo. Paseo Costa Canaria dan Pantai English juga dalam jarak 15 minit berjalan kaki.

Hotel Rey Carlos Ulasan

Ulasan

7.0

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 91 daripada 420 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 141 daripada 420 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 99 daripada 420 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 48 daripada 420 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 41 daripada 420 ulasan

7.4/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

6.8/10

Kemudahan

6.2/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

10/10 Cemerlang

Marco

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Zuvorkommendes Personal , sind auf die Wünsche zwecks Zimmertausch sofort ein gegangen.
Menginap 8 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Ingo

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Nur die neuen Zimmer sind schön hell und modern, alles andere OK
Menginap 10 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Uwe Johannes

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Es war nicht die gebuchte Kategorie ses Zimmers verfügbar. Klimaanlage funktionierte nicht, Zimmer war nicht abschließbar und in einem desolaten Zustand. Erst am nächsten morgen und mit einer fähigeren Person an der Rezeption konnten wir auf die gebuchte Kategorie wechseln. Nie wieder Rey Carlos.
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

tsetsa

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Was a noisy night time
Menginap 3 malam pada Nov 2025

6/10 Boleh diterima

Christoph

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan
Das Bad war renoviert. Die restliche Wohnung war sehr einfach ausgestattet. Die Küche recht alt und abgewohnt und die Betten waren durchgelegen und unbequem
Menginap 14 malam pada Nov 2025

2/10 Teruk

Pedro

Mengembara bersama kumpulan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The worst hotel I have probably stayed at. Manuel the receptionist is rude and most non- attentive I’ve ever experienced . Check in slowest on earth. Asked for a second key as we were 2 friends sharing a room, not possible and not their problem … Asked for a second bath towel one of the days as the cleaners one left one, it was like asking for a leg or an arm. Last day Was told that last could have a shower as our room was not available for late check out . When asked Was handed in a towel to go and shower nowhere cos nowhere was available.. errmm and with the attitude “not my problem”. Awful awful service. Shower Water flow between cold and mega hot, difficult to shower; bathroom door didn’t close properly and the facilities haven’t had an update since it open properly in the 70’s. Stay away!
Menginap 3 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Denis

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Le menu est correcte Les transats extérieur moyen
Menginap 5 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Christopher, Welwyn Garden City

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Extremely dated, very uncomfortable beds, ceiling fan made a grinding noise, air con didn’t work, the room was noisy as it’s right next to Cita centre, and very inconsistent wifi. But worse was the shower, which varied between scorching and freezing in an exact regular pattern, so I had to time the window of a second or two when it was usable, and dance in and out of the water flow. And at check in, they made me produce some form of receipt which showed both name and the hotel; this doesn’t happen at any other hotel, why here? I’d not recommend this place to anyone
Menginap 3 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Charlotte

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kemudahan
Nice stay, rooms need updating
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Gholamreza

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Very good location to everything and very worth for money ..
Menginap 2 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Luigi

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Es erfüllt seinen Zweck zimmer sehr geräumig nur leider etwas doof das schlafzimmer war nahe am gang man hörte jedes wort von leuten die im flur entlang gingen
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Paulo

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Pedro Manuel

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
Al llegar me dieron una habitación de menor calidad a la abonada, porque dijeron que el hotel estaba lleno. Al día siguiente me propusieron otra habitación de más calidad supuestamente, (parcheada). Ya en la tercera habitación si se correspondía con lo solicitado. En definitiva, fui a descansar una semana y según llego coges nervios y al dia siguiente más por la mala gestión de la empresa. Como compensación a esa noche en una habitación de más baja calidad me dejaban pasar el último día hasta las 20:00 con un papel de la empresa donde firmaba el recepcionista y yo con la salvedad de que no pusiera denuncia por lo ocurrido. Sin embargo a las 18:00 ya nos estaban avisando para dejarla libre porque tenía que ocuparla otra persona, incluso subió el recepcionista por ello, así que le enseñe el documento de autorización para esa hora. A la llegada de recepción otra pareja anterior tuvo exactamente el mismo problema. Creo que ya es costumbre ese modo de proceder. La peor experiencia de mi vida, te dicen que es una habitación superior cuando lo único nuevo es el baño el resto es de hace 30 años
Esto supuestamente es superior por tener muebles nuevos debajo?
Ni un castillo tiene el mobiliario tan viejo
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

William

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan
Hotel economico e capisco il perché:camere decrepite,cibo da mensa,cambio biancheria ogni 2/3 giorni,la reception non dà nessuna informazione….l unica cosa buona è la posizione
Menginap 7 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Oleksii

Sukakan: Kebersihan
.
Menginap 10 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Ali

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Bad hotell

This hotel has provided one of the worst experiences we have ever had. We stayed here for eight days, and not once was the room properly cleaned. On the only day the cleaner came, she took the blanket from our bed. When we asked about it, we were told it was in the laundry and that there was no replacement, forcing us to sleep without a blanket. Despite multiple requests for cleaning, the only thing they did was make the bed – no vacuuming, no bathroom cleaning, nothing. We asked if they could wash the dishes, since there was no dish soap or brush provided. They said it was “not included,” so we had to go out and buy these ourselves. We even requested a knife to cut a watermelon we had bought, but they didn’t have one. The room we were given was filthy and nothing like what we booked – dirty surfaces, unpleasant smell, and clear signs of neglect. The service is unprofessional, the facilities are poorly maintained, and the attitude towards guests is unacceptable. We strongly advise everyone to avoid this hotel at all costs.
Menginap 8 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Chris

Solo

Need new mattresses
Menginap 2 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Ulrich

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Rey Carlos liegt sehr günstig. Vom Flughafen aus mit den Buslinien 66 und 90 gut zu erreichen. Die Einkaufszentren CITA und Yumbo mit ihren Restaurants und Bars sind quasi ums Eck. Auch der Strand ist zu Fuß erreichbar.
Menginap 14 malam pada Apr 2025

8/10 Baik

Tindaya

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
El hotel, se puede apreciar que poco a poco va siendo un estilo moderno. Nos toco una habitacion renovada, limpia amplia y bastante comodas las camas, . Si tuviera que poner algo negativo, es probablemente, la poca variedad de comida del buffet.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

David

Sukakan: Kemudahan
Very hospitable staff who go the extra mile - had an issue with aircon and a maintenance guy came over as soon as possible. They then provided me with a temporary unit as the system took a while to regulate the room temp. Breakfast was very impressive too and my request for a quiet room was granted. I like superior rooms as it was more like an apartment so could cook there too if I wanted to and the hotel was very centrally located. Please thank your lovely staff
Menginap 7 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 7 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Hank Dwayne

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Personeel is perfect. Hotel verouderd
Menginap 10 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Pretty standard

Been a few times so nothing new. Was pleasant. Does the job. Will prob be back
Menginap 3 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Orazio

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Muy amable el personal y el apartamento muy bonito, volveré..
Menginap 2 malam pada Mei 2025