Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hôtel Bellavista





Ulasan
8.2 daripada 10
Sangat baik
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Meja
Peti besi
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Double Room, Terrace, Mountain View

Double Room, Terrace, Mountain View
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Meja
Peti besi
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Triple Room, Mountain View

Triple Room, Mountain View
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Meja
Peti besi
Almari pakaian
Lihat semua foto untuk Double Room

Double Room
Sorotan
Balkoni
Sistem pemanasan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bidet
Meja
Peti besi
Almari pakaian
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Frazione Fossaz Dessous, 30, Saint-Nicolas, AO, 11010
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan dan akan dikutip di hartanah. Cukai ini dilaraskan mengikut musim dan mungkin tidak dikenakan sepanjang tahun. Pengecualian atau pengurangan lain boleh dikenakan. Untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan yang diterima selepas membuat tempahan.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Disember - 30 April, EUR 1.00 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Mei - 15 Jun, EUR 0.50 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 16 Jun - 30 September, EUR 1.00 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
- Cukai dikenakan oleh bandar: Dari 1 Oktober - 30 November, EUR 0.50 seorang, semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak berumur bawah 15 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25 sehari
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Perkara yang kami harus menyebut
Semua tetamu, termasuk kanak-kanak, perlu hadir semasa daftar masuk dan menunjukkan pasport atau kad pengenalan bergambar mereka yang dikeluarkan oleh kerajaan
Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR5000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Bellavista Saint-Nicolas
Hôtel Bellavista Saint-Nicolas
Hôtel Bellavista SaintNicolas
Hôtel Bellavista Hotel
Hôtel Bellavista Saint-Nicolas
Hôtel Bellavista Hotel Saint-Nicolas
Soalan lazim
Hôtel Bellavista Ulasan
Ulasan
8.2
Sangat Baik
9.4/10
Kebersihan
9.2/10
Kakitangan & perkhidmatan
7.0/10
Kemudahan
8.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.0/10
Mesra alam
Ulasan
Mengembara bersama pasangan
5 Sep 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Ogo 2022
8/10 Baik
Pierre, Saint Nicolas
9 Jul 2019
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Pierre
Menginap 1 malam pada Jun 2019
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
22 Mac 2019
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Mac 2019
8/10 Baik
Anders
17 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Trevlig och tillmötesgående hotelledning.
Anders
Menginap 3 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
simonr, chiavari
2 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Bellissima posizione
simonr
Menginap 2 malam pada Jun 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
16 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
tranquillo
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2018
4/10 Lemah
Pengembara yang disahkan
15 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Grazioso albergo
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Apr 2018
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
12 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
12 Feb 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Feb 2018
10/10 Cemerlang
paola
15 Jan 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
veramente soddisfatti!!
paola
Menginap 3 malam pada Dis 2017
10/10 Cemerlang
Valentina
21 Dis 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Valentina
Menginap 3 malam pada Dis 2017
8/10 Baik
Daniel
22 Mei 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
bon rapport qualité prix
Daniel
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
2 Feb 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel carino e funzionale
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Marie, Suisse
25 Sep 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Le couple qui tient l'hôtel est très aimable
Marie
10/10 Cemerlang
stephane, lons le saunier
18 Jul 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
balade en vallée d'Aoste
stephane
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
28 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
jean, Falisolle (B)
16 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bon rapport qualité prix


jean
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
3 Jun 2016
Sukakan: Kebersihan
Hotel i.O. - Landschaft traumhaft
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Roberto, Pavia
31 Mei 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Una stella... Luminosissima
Roberto
8/10 Baik
Frédérique, jura 39
30 Mac 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
les propriétaires sont chaleureux
Frédérique
10/10 Cemerlang
Susanna, Salemi
27 Feb 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Susanna
6/10 Boleh diterima
Patrice, Fribourg
27 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Teuer für die Qualität
Patrice
8/10 Baik
Not Provided
8 Jan 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Not Provided
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
4 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
6/10 Boleh diterima
Pengembara yang disahkan
27 Jul 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik