Van der Valk Hotel Ridderkerk
Hotel mewah yang terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Van der Valk Hotel Ridderkerk





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Harga semasa ialah RM396
RM431 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Jul - 7 Jul
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik
Lihat semua foto untuk Deluxe Double Room

Deluxe Double Room
9.2 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV
Tab mandi dan pancuran berasingan
Bilik mandi persendirian
Pengering rambut
Bar mini
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
9.4 daripada 10
Luar Biasa
(3 ulasan)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Tab mandi dan pancuran berasingan
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Almari pakaian
Anda juga mungkin menyukai
Iklan

Campanile Hotel Gouda
Gouda
- Mesra haiwan kesayangan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
7.4 daripada 10, Baik, 632 ulasan
Harga ialah RM326
RM380 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Krommeweg 1, Ridderkerk, 2988 CB
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Van Der Valk Hotel Dordrecht
Van Der Valk Hotel Dordrecht
- Kolam
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Restoran
9.2 daripada 10, Hebat, 556 ulasan
Harga ialah RM592
RM684 jumlah
termasuk cukai & fi
29 Jun - 30 Jun
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 18.50 untuk dewasa dan EUR 9.25 untuk kanak-kanak
- Bayaran katil bayi: EUR 12.5 semalam
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 30.0 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Caj atau dasar pembatalan istimewa boleh dikenakan bagi tempahan kumpulan (lebih daripada 8 bilik untuk hartanah / tarikh penginapan yang sama)
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, sistem keselamatan, dan alat pertolongan cemas
Penarafan kebangsaan
Hotelstars Union memberikan pengadaran bintang rasmi untuk hartanah di Belanda. Hartanah ini diberikan penarafan star Superior 4 dan dipaparkan di halaman ini sebagai 4.5 bintang.
Hartanah juga dikenali sebagai
Van der Valk Hotel Ridderkerk
Van der Valk Ridderkerk
Van Valk Hotel
Van der Valk Hotel
Van Der Valk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel
Van der Valk Hotel Ridderkerk Ridderkerk
Van der Valk Hotel Ridderkerk Hotel Ridderkerk
Soalan lazim
Van der Valk Hotel Ridderkerk Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
9.0/10
Kakitangan & perkhidmatan
8.8/10
Kemudahan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.8/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
13 Mei 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mei 2025
8/10 Baik
Kar Choon
Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
7 Apr 2025
Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kar Choon
Menginap 3 malam pada Apr 2025
8/10 Baik
Finn
Pengembara perniagaan
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Finn
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jerome
Pengembara perniagaan
16 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hotel parfait
Jerome
Menginap 2 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Jerome
Pengembara perniagaan
14 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jerome
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Arnaud
Pengembara perniagaan
11 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Arnaud
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Jae hoon
4 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Jae hoon
Menginap 1 malam pada Dis 2024
6/10 Boleh diterima
Claudia
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Claudia
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Ibrahim
Pengembara perniagaan
21 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Affärshotell
Ibrahim
Menginap 4 malam pada Feb 2025
8/10 Baik
jos
Pengembara perniagaan
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
jos
Menginap 1 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Kelly, Port Ewen
30 Dis 2024
Kelly
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Kelly, Port Ewen
Mengembara bersama keluarga
10 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Kelly
Menginap 1 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
8 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Sungdae
Pengembara perniagaan
18 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sungdae
Menginap 1 malam pada Nov 2024
2/10 Teruk
Chun Yeung Desmond
Mengembara bersama pasangan
18 Nov 2024
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Chun Yeung Desmond
Menginap 2 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Peter
3 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Peter
Menginap 1 malam pada Nov 2024
8/10 Baik
Niels
Pengembara perniagaan
1 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Niels
Menginap 3 malam pada Okt 2024
8/10 Baik
Vitali, Düsseldorf
16 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vitali
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
2 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
Pengembara perniagaan
1 Okt 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
W.H.
Pengembara perniagaan
22 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
W.H.
Menginap 1 malam pada Sep 2024
8/10 Baik
Ronald
Mengembara bersama kumpulan
16 Sep 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Ronald
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Nicole
5 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nicole
Menginap 1 malam pada Ogo 2024
10/10 Cemerlang
Jama
28 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jama
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Marlene
27 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik




Marlene
Menginap 2 malam pada Jul 2024