Quality Inn

Hartanah 2.5 bintang
Hotel di Ripley terdapat sarapan percuma dan pusat kecergasan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Quality Inn

Termasuk sarapan bufet setiap hari
Lobi
Single Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking | Meja, ruang kerja komputer riba, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma
Bahagian luar
Meja, ruang kerja komputer riba, seterika/papan seterika, Wi-fi percuma

Ulasan

6.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Gim
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Termasuk sarapan
  • Pengemasan
  • Dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
Harga semasa ialah RM252
RM284 jumlah
termasuk cukai & fi
31 Okt - 1 Nov

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 5 daripada 5 bilik

Single Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Single Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Single Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Standard Room, 1 Katil Raja (King), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Standard Room, 2 Katil Ratu (Queen), Non Smoking

Sorotan

Penyaman udara
Bilik bercantum tersedia
TV skrin rata
Diubah suai pada 2024
Pengering rambut
Bilik mandi persendirian
Pembancuh kopi/teh
Bekalan mencuci mesra alam
  • 30 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
1 Hospitality Dr, Ripley, WV, 25271

Tempat berdekatan

  • Muzium Mothman - 49 min memandu - 54.8 km
  • Patung Mothman - 49 min memandu - 54.8 km
  • Pusat Pembelajaran dan Muzium Point Pleasant River - 49 min memandu - 54.8 km
  • Taman Negeri Tu-Endie-Wei - 49 min memandu - 55.2 km
  • Kasino Mardi Gras - 58 min memandu - 74.0 km

Bergerak

  • Charleston, WV (CRW-Yeager) - 43 minit memandu

Restoran

  • ‪Love's Travel Stop - ‬7 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Dairy Queen - ‬3 min memandu
  • ‪McDonald's - ‬7 min memandu
  • ‪Taco Bell - ‬14 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Quality Inn

Hotel dipulihkan pada 2024
Di Quality Inn, anda boleh menantikan sarapan bufet percuma, kemudahan dobi dan gimnasium 24 jam. Kekal terhubung menggunakan Wi-Fi percuma dalam bilik dengan kelajuan 25+ Mbps dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti pusat perniagaan 24 jam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Tempat mengecas kenderaan elektrik, bilik mesyuarat dan mesin layan diri
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 65 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping manfaat seperti Wi-fi percuma dan kerusi meja.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Kitar semula, mentol lampu LED dan produk pembersihan mesra alam
  • Pancuran mandi, kelengkapan dandanan diri percuma dan pengering rambut
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Pembancuh kopi/teh, setiap hari dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Kelajuan Wi-fi dalam bilik: 25+ Mbps
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Stesen pengecasan kereta elektrik di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:00 hingga 9:30 pada hari bekerja dan 6:30 hingga 10:00 pada hujung minggu

Aktiviti menarik

  • Gimnasium 24 jam

Mesra keluarga

  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)
  • Pertukaran cadar (atas permintaan)
  • Pertukaran tuala atas permintaan

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • 3 ruang letak kenderaan mudah diakses
  • Ambal ruang di kawasan awam
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lantai jubin di kawasan awam
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Pancuran mandi kerusi roda (roll-in) (kelebaran 91 sentimeter)
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tingkat atas hanya boleh diakses melalui tangga

Lain-lain

  • 2 tingkat
  • Dasar kitar semula yang komprehensif
  • Dasar sisa makanan yang komprehensif
  • Kawasan merokok yang dikhaskan
  • Lawatan dan aktiviti teratur milik orang tempatan
  • Layanan berperikemanusiaan terhadap haiwan liar yang dikurung
  • Pendidikan budaya dan ekosistem tempatan
  • Sekurang-kurangnya 10% daripada keuntungan dilabur semula dalam komuniti dan kelestarian
  • Sekurang-kurangnya 80% cahaya daripada LED
  • Sekurang-kurangnya 80% daripada makanan bersumber tempatan
  • Sekurang-kurangnya 80% makanan organik
  • Seluruh hartanah diubah suai - Mei 2024
  • Straw minuman terbiodegradasikan tersedia
  • Sudu kopi terbiodegradasikan tersedia
  • Tiada straw minuman plastik
  • Tiada sudu kopi plastik
  • Tingkap dwilapisan
  • Wadah artis tempatan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan

Bilik mandi

  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Kertas tandas
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Sabun
  • Syampu
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Kerusi meja
  • Kitar semula
  • Meja
  • Pancuran mandi cekap air
  • Panggilan tempatan percuma
  • Pencahayaan LED
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Produk pembersihan adalah mesra alam
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Suis jimat tenaga dalam bilik tamu
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Hanya anjing dialu-alukan
2 ekor (sehingga 15 kg setiap haiwan peliharaan)
Haiwan kesayangan tidak boleh dibiarkan tanpa pengawasan
Bilik tertentu sahaja; bilik mesra haiwan kesayangan boleh diminta dengan menghubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Kanak-kanak sehingga umur 3 tahun boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran haiwan kesayangan: USD 25 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini menggunakan tenaga sistem kitar semula air
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Commitment to Clean (Choice)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif
Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Quality Inn Ripley
Quality Ripley
Quality Hotel Ripley
Econo Lodge Ripley
Econo Ripley
Econo Lodge
Quality Inn Hotel
Quality Inn Ripley
Quality Inn Hotel Ripley

Soalan lazim

Adakah Quality Inn mesra haiwan kesayangan?

Ya, hotel ini membenarkan anjing (had 2 ekor) dengan berat maksimum sehingga 15 kg untuk setiap haiwan kesayangan. Terdapat fi sebanyak USD25 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Quality Inn?

Setakat 17 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Quality Inn pada 31 Okt 2025 bermula serendah RM 251.61, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Quality Inn?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Quality Inn?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 0:30. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Quality Inn?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Quality Inn?

Terletak di Ripley, hotel ini sejauh 19.2 km dari Ohio River serta dalam jarak 20 bt (32 km) dari Lembah Sungai Ohio dan Buffington Island State Memorial. Forked Run State Park dan Chestnut Ridge Winery juga dalam jarak 32 bt (52 km).

Quality Inn Ulasan

Ulasan

6.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 126 daripada 670 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 180 daripada 670 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 127 daripada 670 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 108 daripada 670 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 129 daripada 670 ulasan

6.2/10

Kebersihan

7.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.8/10

Kemudahan

5.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

2/10 Teruk

Angela H

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
We were in and out as quickly as possible.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

4/10 Lemah

Michelle

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Stayed one night. Was on the interstate side very noisy. Door was not sealed very good. Needs some sound proofing between rooms also. One roll of tp no extra left in room(3 people in room) . Not all lights worked, surge protectors overloaded For the price I paid for one night, it was good enough. But no way would I pay $160/night I’d go down the road further.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Candace

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was extremly helpful and informative despite it being a very buesy weekend for them. Upon arrivial they even provided us with themed cookies and other goodies for the 'Mothman Festival." On the flipside though they used this influx of guests as an excuse of why our room was never cleaned durring our stay. We were met with attitude when we asked for replacement clean towels and even found staining on one of our comforters which when addressed was also met with attitude. Was a conviant and comfortable place to stay, just wish it was a little cleaner and better staffed.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Karen

Mengembara bersama haiwan kesayangan, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kebersihan
The bed linens were stained and yellowed. The morning coffee bar was great.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Nancy

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
The hotel was full the weekend we were there, but it was very quiet. There are lots of restaurants within walking distance. The one GIANT problem was the lack of staffing. There was only one person at check in, and we had to wait until almost 4:00 to check in because the room wasn’t ready. We never saw anyone manning the breakfast area. At check out, we had to call a phone number to have someone come to the desk to help us get a receipt, They need to hire some people, seriously. I would absolutely stay here again, but I hope they work out this staffing issue.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

Paul

Mengembara bersama keluarga
The price was only $63 and some change. But you charged me $100.57
Menginap 1 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Stefani

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Kimberly

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2025

4/10 Lemah

Monica

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I made the reservation in March. I went ti check in at 4pm. I was told (as were others) to come back in 15-20 minutes because my room was not read, meaning not clean. I came back in 30 minutes and was told.once again it was not ready. We did not get checked in until a little after 5p. You had to shove hard to open the room door. The bathroom door would not close and neitjer would the shower door. The shampoos were used. The air conditioner sounded like a street sweeper in the room.
Menginap 2 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Derrick

Ok
Menginap 4 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Kimberly

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, quiet, and affordable.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

2/10 Teruk

Amy

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Well from people living in the bushes to the police sitting to pull people over as you leave. The room smelled and was very dirty, hair on floor, open soap In the shower.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
This hotel is a 45 carat blue diamond. Everything about it is splendid
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Judith

Poor room condition plus mildew and stale t
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

John

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The property upon entering was overgrown. The building itself is old and needs updated. The ceiling in the shower was fixed but was not finished.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

2/10 Teruk

Ronald

Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

James

Sukakan: Kebersihan
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

David, Mount Gilead

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
We got bit by what we think was bed bugs. We did not see them but we definitely got bit.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Theresa, alliance

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The house keepers were awesome. The bed was comfortable. They just need some chairs outside for guests to sit. Other than that everything was good.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Theresa

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak, Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was great. Very helpful. The bed were comfy and the rooms were clean. Patricia at front desk was the best.
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Rhonda

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
It wasnt bad good room for the price
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

Devin

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Very comfy
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

Gabriel

no comment
Menginap 1 malam pada Jul 2025

6/10 Boleh diterima

Nicholas

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Good for quick sleep but was definitely dirty and needs help.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

8/10 Baik

Kirk

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The property was fine. Had people drinking late and a dog that would not shut up. Not the hotels problem
Menginap 1 malam pada Jul 2025