Hotel Casa Grande
Hotel di Orlandia terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam
Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Hotel Casa Grande





Ulasan
9.4 daripada 10
Luar Biasa
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 4 daripada 4 bilik
Lihat semua foto untuk Standard Triple Room

Standard Triple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Lihat semua foto untuk Standard Room, 1 Katil Bujang (Single)

Standard Room, 1 Katil Bujang (Single)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Saluran digital
Meja
Lihat semua foto untuk Standard Twin Room

Standard Twin Room
8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Bilik mandi persendirian
Saluran digital
Lihat semua foto untuk Standard Quadruple Room

Standard Quadruple Room
Sorotan
Penyaman udara
Televisyen LED
Peratalan tempat tidur hipo-alergenik
Menu bantal
Kipas siling
Bilik tidur berasingan
Saluran digital
Meja
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar

Rua Dois 15, Orlandia, SP, 14620-000
Tentang hartanah ini
Hartanah serupa

Hotel São Marcos
Hotel São Marcos
- Termasuk sarapan
- Termasuk parkir
- Wi-fi percuma
- Penyaman udara
9.2 daripada 10, Hebat, 47 ulasan
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit, kad debit dan wang tunai
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan karbon monoksida, pemadam api, dan pengesan asap
Nombor Pendaftaran Hartanah 13166
Perkara yang kami harus menyebut
Hartanah ini tidak mempunyai lif
Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.
Hartanah juga dikenali sebagai
HOTEL CASA GRANDE Hotel
HOTEL CASA GRANDE Orlandia
HOTEL CASA GRANDE Hotel Orlandia
Soalan lazim
Hotel Casa Grande Ulasan
Ulasan
9.4
Luar Biasa
9.6/10
Kebersihan
9.4/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.0/10
Keadaan hartanah & kemudahan
8.4/10
Mesra alam
Ulasan
Pengembara perniagaan
26 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Eduardo
Mengembara bersama keluarga
12 Mac 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fantástico!
Eduardo
Menginap 1 malam pada Mac 2025
10/10 Cemerlang
Natalia
17 Feb 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Natalia
Menginap 3 malam pada Feb 2025
10/10 Cemerlang
Maria Veronica
Pengembara perniagaan
18 Jan 2025
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Maria Veronica
Menginap 1 malam pada Jan 2025
10/10 Cemerlang
Jonas
22 Dis 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Jonas
Menginap 2 malam pada Dis 2024
10/10 Cemerlang
Tomaz
Pengembara perniagaan
25 Nov 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tomaz
Menginap 1 malam pada Nov 2024
10/10 Cemerlang
Daniel
16 Okt 2024
Daniel
Menginap 1 malam pada Okt 2024
10/10 Cemerlang
Luiz Carlos
28 Sep 2024
Luiz Carlos
Menginap 1 malam pada Sep 2024
10/10 Cemerlang
Christian
9 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Christian
Menginap 3 malam pada Ogo 2024
8/10 Baik
Carlos Gustavo
Pengembara perniagaan
3 Ogo 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Carlos Gustavo
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Alisson
Mengembara bersama keluarga
17 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Alisson
Menginap 5 malam pada Jul 2024
6/10 Boleh diterima
Eliane
13 Jul 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Eliane
Menginap 1 malam pada Jul 2024
10/10 Cemerlang
Ismael
1 Jul 2024
Ismael
Menginap 1 malam pada Jun 2024
8/10 Baik
Carlos Gustavo
Pengembara perniagaan
13 Feb 2024
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Carlos Gustavo
Menginap 1 malam pada Feb 2024
8/10 Baik
ELISEU DOMINGOS
4 Sep 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
ELISEU DOMINGOS
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
Sueli Marques
22 Ogo 2023
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Sueli Marques
Menginap 1 malam pada Ogo 2023
10/10 Cemerlang
LUIZ CARLOS FREITAS
29 Nov 2022
LUIZ CARLOS FREITAS
Menginap 2 malam pada Nov 2022
8/10 Baik
Marina
Pengembara perniagaan
22 Feb 2022
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Bom para hospedagens de negócios
Marina
Menginap 1 malam pada Feb 2022
8/10 Baik
Paulo
Pengembara perniagaan
2 Dis 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Paulo
Menginap 1 malam pada Nov 2021
10/10 Cemerlang
Gisele Cristina Martins
16 Ogo 2021
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gisele Cristina Martins
Menginap 1 malam pada Ogo 2021