Ramada by Wyndham Fishkill

Hartanah 2.0 bintang
Hotel di Fishkill terdapat pusat kecergasan dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Ramada by Wyndham Fishkill

Peralatan tempat tidur hipoalergenik, meja, ruang kerja komputer riba
Peralatan tempat tidur hipoalergenik, meja, ruang kerja komputer riba
Peralatan tempat tidur hipoalergenik, meja, ruang kerja komputer riba

Ulasan

5.2 daripada 10

Kemudahan popular

  • Gim
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Bar
  • Dobi
  • Kolam
  • Pengemasan

Pilihan bilik

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
542 Route 9, Fishkill, NY, 12524

Tempat berdekatan

  • SplashDown Beach (Taman Air) - 4 min memandu - 4.3 km
  • Fishkill Ridge - 7 min memandu - 6.4 km
  • Dia Beacon - 8 min memandu - 10.3 km
  • Kolej Mount Saint Mary Newburgh - 9 min memandu - 13.2 km
  • Taman Negeri Clarence Fahnestock - 10 min memandu - 7.4 km

Bergerak

  • Stesen Poughkeepsie - 18 minit memandu
  • Newburgh, NY (SWF-Lapangan Terbang Antarabangsa Stewart) - 18 minit memandu

Restoran

  • ‪Red Line Diner - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪McDonald's - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Chipotle Mexican Grill - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Taco Bell - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪Wendy's - ‬15 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Ramada by Wyndham Fishkill

Hotel berhampiran stesen kereta api
Manfaatkan perkhidmatan pencucian kering/dobi, bar dan gimnasium di Ramada by Wyndham Fishkill. Masakan Amerika restoran di tapak, Brass Rail, menyajikan makan malam. Akses Internet wayarles percuma dan pusat perniagaan tersedia kepada semua tetamu.
Manfaat lain termasuk:
  • Kolam renang terbuka
  • Daftar keluar ekspres, lif dan sajian kopi/teh di ruang bersama
  • TV di lobi, gril barbeku dan kakitangan berbilang bahasa
  • Perkhidmatan ATM/perbankan, surat khabar percuma dan bilik mesyuarat
Ciri-ciri bilik
Kesemua 157 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, di samping sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan surat khabar percuma.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik, katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci televisyen dengan saluran TV premium
  • Pembancuh kopi/teh, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Inggeris, Bahasa Sepanyol

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Restoran di tapak hartanah

  • Brass Rail

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi

Kemudahan

  • ATM
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan
  • Ruang persidangan seluas 929 meter persegi
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Gril barbeku

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Alat bantuan mendengar
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kolam renang mudah diakses kerusi roda
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor
  • Pesawat angkat kolam renang di tapak
  • Pusat perniagaan mudah diakses kerusi roda
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Susur tangan di tangga
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 3 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Dewan besar
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur hipoalergenik

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV 32-inci dengan saluran kabel premium

Makanan dan minuman

  • Pembancuh kopi/teh

Lain-lain

  • Bilik tidur bersambung tersedia
  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Surat khabar harian percuma
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak USD10.0 sepenginapan
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak USD10.0 sepenginapan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil bayi: USD 10.0 sepenginapan
  • Bayaran katil lipat simpan: USD 10.0 sepenginapan

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pengesan asap
Hartanah ini menegaskan bahawa amalan pembersihan dan penyahjangkitan dilakukan mengikut garis panduan Count on Us (Wyndham)
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini mempunyai bilik bercantum/bersebelahan, yang tertakluk pada ketersediaan dan boleh diminta dengan menghubungi hartanah menggunakan nombor pada pengesahan tempahan

Hartanah juga dikenali sebagai

Fishkill Ramada
Ramada Fishkill
Ramada Hotel Fishkill
Ramada Conference Center Fishkill, Ny Hotel Fishkill
Ramada Fishkill Hotel
Ramada Wyndham Fishkill Hotel
Ramada Wyndham Fishkill
Ramada by Wyndham Fishkill Hotel
Ramada by Wyndham Fishkill Fishkill
Ramada by Wyndham Fishkill Hotel Fishkill

Soalan lazim

Adakah Ramada by Wyndham Fishkill mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka.

Apakah masa daftar masuk di Ramada by Wyndham Fishkill?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 3:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Ramada by Wyndham Fishkill?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Ramada by Wyndham Fishkill?

Terletak di Fishkill, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Northeast Regional Epilepsy Group, Perpustakaan Memorial Blodgett dan Padang Golf Fishkill. Taman Negeri Dataran Tinggi Hudson dan SplashDown Beach (Taman Air) juga dalam jarak 6 bt (10 km).

Ramada by Wyndham Fishkill Ulasan

Ulasan

5.2
Penilaian 10 - Cemerlang. 80 daripada 1001 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 173 daripada 1001 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 240 daripada 1001 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 242 daripada 1001 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 266 daripada 1001 ulasan

5.4/10

Kebersihan

6.2/10

Kakitangan & perkhidmatan

5.6/10

Kemudahan

5.0/10

Keadaan hartanah & kemudahan

Ulasan

8/10 Baik

Sadie

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Leah

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Don’t trust the pictures!

The pictures makes this hotel seem much nicer than it is. It’s very uninviting from the outside. The entrance to section B is really dirty. Bugs, dust, probably hasn’t been vacuumed in months. The tub looked disgusting, I would have never showered there. We checked for bed bugs and there were none. We really only needed a place to sleep so we stayed but if I had to spend more than a night in Fishkill I would absolutely choose another hotel in the surrounding area.
Menginap 1 malam pada Sep 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Omg...……..you don't have enough room. The room was fine. Property scary. Couldn't get in the back door to get to my room because reader not working. Questionable people out back. Loud rap music that shook the walls from people in room next door doing a live FB video. Quite unpleasant.
Menginap 1 malam pada Sep 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Sep 2020

2/10 Teruk

Shantel

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The room was very messy. The sheet had stains and the curtain as well. I had to request a cleaner room. I was very disappointed for the price. Almost everything had stains which included the ironing board and the bathroom sink also.
Menginap 1 malam pada Sep 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

The first room we were given did not have towels and the air conditioner was broken. The second room had a broken hairdryer.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

4/10 Lemah

Daniela

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The girls at the front they were very nice, but the pool was close even though I call before making the reservation and say it was open, the room smelled terrible, the place looked like falling apart, the carpets terrible
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Patricia

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
I have stayed here quite a few times. This year the hotel seems to have down hill. No service, no food or breakfast, a dirty pool. May never stay there again. They say it is because of COVID-19. My feelings it is poor management.
Menginap 6 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Myriam

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
THE WORST!! HOTEL, IN 4 DAYS THEY DID NOT CLEAN THE ROOM, IM REQUEST, EVERY DAY. BUT....... THE CHECKIN TERRIBLE, NOBODY AT THE RECEPTION
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Bill, Albany, NY

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
The hotel was deserted which gave off a creepy vibe. Bed was super hard and the AC wasn’t good.
Menginap 3 malam pada Ogo 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2020

8/10 Baik

james

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
This hotel needs to be cleaned top to bottom and updated. As soon as I walked in I was hit with a foul odor that stuck around both days.
Menginap 2 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Private, New York

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Besides the clerk being polite and trying his best this place is the worse. The beds looked unkempt. We didn’t have any wash clothes or hand towels. It just didn’t even look clean. Thank good it was only For one night.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

4/10 Lemah

K2J302101, Brooklyn, NY

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
We liked that the front desk were responsive, apologetic and receptive to criticism concerning room cleanliness and stained bed sheet and stained bathroom towel. The gentleman even replaced the both and apologized on the hotel’s behalf. Accountability is important. Dislikes were that there were 3 blood stains on cover bed sheet, a brownish stain on bathroom towel, back on remote was missing and there were bugs coming from outside into the room crawling on wall. It was untidy, unseemly, gross and uncomfortable because of the lack of attention to detail in regards to the cleaning. During the age of COVID-19, it’s especially disheartening so I won’t be back. I would warn those thinking of staying to put a few extra dollars into a better option for your enjoyment and safety.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

10/10 Cemerlang

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Sara

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Filthy hotel. Smudges everywhere. Floor hasn’t been cleaned. Smudges on the TV. I always clean everything myself because of covid but this is the first time I felt that I absolutely had to.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Richard

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
You can't even imagine how filthy this place is..We checked in , went to the room and then left..I wouldn't stay there again, even if it was free....
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Better than staying home without power from Isaias

The room smelled like old carpet. The Air conditioner blew out smelly air. The pool was ehhhhh. It had a brownish ring around it. All channels on the TV were snowy.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Nicola

Menginap 1 malam pada Ogo 2020

2/10 Teruk

Pengembara yang disahkan

Mengembara bersama pasangan
Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Old, outdated and smelly. Trash in the hallway and outside.
Menginap 1 malam pada Ogo 2020

6/10 Boleh diterima

Jerome

Menginap 1 malam pada Jul 2020

8/10 Baik

Dany

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

oorrect

Correct
Menginap 1 malam pada Jun 2020

2/10 Teruk

ahmed

Mengembara bersama keluarga
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Vary bad

Very bad service well really was no service at all my advice don’t even think of going there . Look at the pic I was in front desk more then 30 m waiting for someone to come no one there can you believe it at 5 pm
Menginap 1 malam pada Jun 2020