Pilih tarikh untuk melihat harga
Galeri foto untuk Villa Sandini Hotel & Spa





Ulasan
9.0 daripada 10
Hebat
Kemudahan popular
Pilihan bilik
Lihat semua foto untuk Single Room

Single Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bidet
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Double or Twin Room

Double or Twin Room
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Katil lipat simpan/tambahan
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Lihat semua foto untuk Suite (Master)

Suite (Master)
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bidet
Jubah mandi
Lihat semua foto untuk Junior Suite

Junior Suite
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Katil bayi/kot percuma
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Katil lipat simpan/tambahan
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Standard Double Room, 1 Katil Ratu (Queen), Non Smoking
Sorotan
Kalis bunyi
Penyaman udara
Mesin basuh/pengering
Menu bantal
Langsir/tirai gelap terus
Katil Select Comfort
Bidet
Jubah mandi
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!
Tentang kawasan sekitar
Vila Nova de Gaia menempatkan Villa Sandini Hotel & Spa. Pusat Bersejarah Porto dan Katedral Porto merupakan tempat menarik terkenal dan keindahan semula jadi kawasan ini dapat dilihat di Pantai Espinho. Mengembara bersama kanak-kanak? Pertimbangkan Zoo St. Ignatius dan Akuarium Estacao Litoral da Aguda.

RUA DO CALVARIO, 562, Vila Nova de Gaia, Porto District, 4415913
Tempat berdekatan
- Zoo St. Ignatius - 8 min memandu - 8.5 km
- Dataran Ribeira - 16 min memandu - 18.0 km
- Pusat Bersejarah Porto - 16 min memandu - 19.8 km
- Katedral Porto - 16 min memandu - 19.8 km
- Livraria Lello - 17 min memandu - 20.5 km
Bergerak
Restoran
- Aiq3 - Tapas - 18 min berjalan kaki
- Miami Caffé - 3 min memandu
- Wimpy - 5 min memandu
- ARRAIAL PARK Café - 4 min memandu
- Café do Rui - 3 min memandu
Tentang hartanah ini
Kemudahan hartanah
Kemudahan bilik
Dasar
Maklumat penting
Fi
Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:
- Cukai bandar raya dikenakan: EUR 2.50 seorang semalam, sehingga 7 malam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 16 tahun.
Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.
Kemudahan tambahan
- Fi untuk sarapan Eropah: kira-kira EUR 10 seorang
- Bayaran katil lipat simpan: EUR 25 semalam
Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.
Untuk makluman anda
Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Nama pada kad kredit yang digunakan untuk membayar caj sampingan semasa daftar masuk hendaklah sama dengan nama utama dalam tempahan bilik
Hartanah ini menerima kad kredit
Perkara yang kami harus menyebut
Tempahan diperlukan untuk perkhidmatan urut dan rawatan spa; tempahan boleh dibuat dengan menghubungi hartanah sebelum ketibaan, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Hartanah juga dikenali sebagai
Hotel e Spa
Villa Sandini
Villa Sandini e Spa
Villa Sandini e Spa Vila Nova de Gaia
Villa Sandini Hotel e Spa
Villa Sandini Hotel e Spa Vila Nova de Gaia
Villa Sandini Hotel e Spa
Sandini & Spa Vila Nova Gaia
Villa Sandini Hotel & Spa Hotel
Villa Sandini Hotel & Spa Vila Nova de Gaia
Villa Sandini Hotel & Spa Hotel Vila Nova de Gaia
Soalan lazim
Villa Sandini Hotel & Spa Ulasan
Ulasan
9.0
Hebat
9.2/10
Kebersihan
8.8/10
Kakitangan & perkhidmatan
9.2/10
Keadaan hartanah & kemudahan
Ulasan
23 Nov 2018
Menginap 2 malam pada Nov 2018
10/10 Cemerlang
Gustavo
25 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Muito Bom
Gustavo
Menginap 3 malam pada Sep 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
5 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
3 Sep 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Propriedade fantástica!
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
carla
23 Ogo 2018
Magnifico
carla
Menginap 3 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
Oscar
23 Ogo 2018
Maravilhoso Hotel
Oscar
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
8/10 Baik
Ruediger, Aveiro
13 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Gepflegtes, interessantes Anwesen.
Ruediger
Menginap 1 malam pada Ogo 2018
10/10 Cemerlang
JOÃO CARLOS
1 Ogo 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Propriedade espetacular
JOÃO CARLOS
Menginap 2 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
25 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Prachtig
Pengembara yang disahkan
Menginap 1 malam pada Jul 2018
10/10 Cemerlang
Adam, Polska
8 Jul 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
nice hotel in calm surrounding
Adam
Menginap 1 malam pada Jul 2018
8/10 Baik
Avelino
1 Apr 2018
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Avelino
6/10 Boleh diterima
Egidio
24 Sep 2017
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
non vale nemmeno un 4 stelle
Egidio
Menginap 1 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
pascal, marseille
24 Sep 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel au calme très agréable
pascal
Menginap 2 malam pada Sep 2017
2/10 Teruk
Pengembara yang disahkan
17 Sep 2017
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
Menginap 2 malam pada Sep 2017
10/10 Cemerlang
Joao
31 Jul 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Excelente hotel! Recomendo fortemente!
Joao
Menginap 1 malam pada Jul 2017
10/10 Cemerlang
Jose
25 Jun 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Magnifico
Jose
Menginap 2 malam pada Jun 2017
10/10 Cemerlang
Susete
15 Apr 2017
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Susete
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
16 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
11 Ogo 2016
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Pengembara yang disahkan
8/10 Baik
Jay, Bolton lancs.
15 Okt 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Delightful Hotel
Jay
8/10 Baik
Arlene, Asheville
17 Sep 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Beautiful but remote
Arlene
8/10 Baik
Pengembara yang disahkan
31 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Un'alternativa a Porto città
Pengembara yang disahkan
10/10 Cemerlang
Paulo, Audincourt
29 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Hôtel fantastique pour week-end romantique
Paulo
10/10 Cemerlang
Pengembara yang disahkan
28 Ogo 2015
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik