Laguna Hotel

Hartanah 4.0 bintang
Hotel di Port Moresby terdapat 3 restoran dan 2 kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Laguna Hotel

Deluxe Twin Room | Peralatan tempat tidur premium, peti besi dalam bilik, meja
Depan hartanah
Pintu masuk dalaman
Bahagian luar
Bilik permainan

Ulasan

7.4 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Sarapan tersedia
  • Bar
  • Perkhidmatan bilik
  • Perkhidmatan pengangkutan lapangan terbang percuma
  • Termasuk parkir

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 3 daripada 3 bilik

Executive Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 40 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)

Deluxe Twin Room

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 2 Katil Bujang (Single)

Deluxe Room, 1 Katil Raja (King)

Sorotan

Balkoni atau laman dalam
Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
Televisyen LCD
Langsir/tirai gelap terus
Peralatan tempat tidur premium
Jubah mandi
  • 35 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Raja (King)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Section 136 Allotment 8, Waigani Drive, Port Moresby, 0121

Tempat berdekatan

  • Stadium Hubert Murray - 18 min berjalan kaki - 1.5 km
  • Papua New Guinea National Museum and Art Gallery - 2 min memandu - 2.2 km
  • Bangunan Parlimen - 3 min memandu - 2.2 km
  • Kelab Golf Diraja Port Moresby - 3 min memandu - 2.6 km
  • Nature Park - 4 min memandu - 4.3 km

Bergerak

  • Port Moresby (POM-Lapangan Terbang Antarabangsa Jackson) - 6 minit memandu

Restoran

  • ‪Airport Cafe - ‬5 min memandu
  • ‪Jeanz Coffee Lounge - ‬3 min memandu
  • ‪Heritage Cafe - ‬2 min memandu
  • ‪Daikoku - ‬6 min memandu
  • ‪Duffy Café - ‬3 min memandu

Tentang hartanah ini

Laguna Hotel

Mewah bagi hotel di kawasan perniagaan
Anda boleh menantikan pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma, bar kolam dan teres di Laguna Hotel. Di 3 restoran di tapak, nikmati Sarapan, Makan tengah hari, Makan malam, menu kanak-kanak dan masakan tempatan dan antarabangsa. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti kedai kopi/kafe dan taman.
Anda juga akan menikmati manfaat berikut semasa penginapan anda:
  • 2 kolam renang terbuka
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar, sarapan pesanan masak (surcaj) dan tempat letak kenderaan lanjutan
  • Daftar keluar ekspres, bantuan pelancongan/tiket dan surat khabar percuma
Ciri-ciri bilik
Semua 60 bilik menawarkan keselesaan seperti perkhidmatan bilik 24 jam dan peralatan tempat tidur premium, serta sentuhan bermakna seperti penyaman udara dan jubah mandi.
Tambahan kepada kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (surcaj)
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 40-inci sebuah TV LCD dengan saluran TV premium
  • Balkoni atau laman dalam, peti sejuk dan cerek elektrik

Bahasa

Bahasa Inggeris

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Pengangkutan ulang-alik lapangan terbang 24 jam percuma
  • Pengangkutan ulang-alik kawasan (surcaj) sehingga 2 km
  • Pengangkutan ulang-alik pusat beli-belah (surcaj)
  • Perkhidmatan limousin/kereta bandar
  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan RV/bas/trak di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan lanjutan di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda dan tempat letak van tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan pesanan masak tersedia 6:30 hingga 10:00 dengan bayaran: PGK 50 hingga 150 untuk orang dewasa dan PGK 40 hingga 150 untuk kanak-kanak
  • 1 bar tepi kolam
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 3 restoran
  • 5 bar/ruang istirahat

Restoran di tapak hartanah

  • La Cafe

Aktiviti menarik

  • 2 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 2 kolam renang terbuka
  • Bilik kalis bunyi
  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Bantuan lawatan dan tiket
  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • Bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan 24 jam
  • Pusat persidangan (ruang seluas 50 meter persegi)
  • Stesen komputer

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Restoran mudah diakses kerusi roda
  • Ruang istirahat mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda
  • Tempat letak van mudah diakses kerusi roda
  • Tiada lif
  • Valet untuk kenderaan yang dilengkapi dengan kerusi roda

Lain-lain

  • 1 bangunan
  • 2 tingkat
  • Dibina pada 2014
  • Kawasan merokok yang dikhaskan

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Katil bayi (surcaj)
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Langsir gelap terus
  • Peralatan tempat tidur premium

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LCD 40-inci dengan saluran satelit premium

Makanan dan minuman

  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik 24 jam
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara
  • Peti besi
  • Seterika/papan seterika
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 10:00
Daftar keluar ekspres tersedia

Arahan daftar masuk khas

Hartanah ini menawarkan pengangkutan pindahan dari lapangan terbang; untuk pengaturan pengambilan, tetamu mesti menghubungi hartanah 24 jam sebelum tiba, menggunakan maklumat hubungan pada pengesahan tempahan
Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan (haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi)

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak PGK150 semalam
Tempat tidur bayi (katil bayi) boleh disediakan dengan bayaran sebanyak PGK100 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan pesanan masak: kira-kira PGK 50 hingga 150 untuk dewasa dan PGK 40 hingga 150 untuk kanak-kanak
  • Bayaran katil bayi: PGK 100 semalam
  • Bayaran katil lipat simpan: PGK 150 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Harap maklum bahawa norma budaya dan dasar tetamu mungkin berbeza mengikut negara dan hartanah; dasar yang disenaraikan diberikan oleh hartanah
Katil tambahan tersedia di semua bilik hanya sesuai untuk kanak-kanak.

Perkara yang kami harus menyebut

Hartanah ini tidak mempunyai lif

Hartanah juga dikenali sebagai

Laguna Hotel Port Moresby
Laguna Port Moresby
Laguna Hotel Hotel
Laguna Hotel Port Moresby
Laguna Hotel Hotel Port Moresby

Soalan lazim

Adakah Laguna Hotel mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai 2 kolam renang terbuka.

Adakah Laguna Hotel mesra haiwan kesayangan?

Tidak, hanya haiwan perkhidmatan dialu-alukan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Laguna Hotel?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Laguna Hotel?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 12:00 tengah malam. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Laguna Hotel?

Daftar keluar adalah jam 10:00.

Adakah Laguna Hotel memberikan pengangkutan ulang-alik ke lapangan terbang?

Ya, terdapat pengangkutan ulang-alik lapangan terbang percuma.

Di manakah terletaknya Laguna Hotel?

Terletak berhampiran dengan lapangan terbang, hotel ini sejauh 1 bt (2 km) dari Stadium Hubert Murray, Bangunan Parlimen dan Papua New Guinea National Museum and Art Gallery. Universiti Papua New Guinea dan Nature Park juga dalam jarak 3 bt (5 km).

Laguna Hotel Ulasan

Ulasan

7.4

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 8 daripada 42 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 20 daripada 42 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 9 daripada 42 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 3 daripada 42 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 42 ulasan

7.8/10

Kebersihan

7.8/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.8/10

Kemudahan

7.4/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.0/10

Mesra alam

Ulasan

6/10 Boleh diterima

Grant

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2021

4/10 Lemah

James

Menginap 3 malam pada Sep 2021

6/10 Boleh diterima

Edward, Port Moresby

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Went to check in prepared with confirmation number and booking email but front office staff were clueless, said there was no booking, had no idea about Wotif. Took 20 minutes for them to find a senior manager and be directed to get a room prepared. Once in the room, the facilities were fine and the room was quite reasonable but front office staff need a lot of training, especially given the competitive market for accommodation in Moresby these days.
Menginap 1 malam pada Dis 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
The staff were brilliant
Menginap 2 malam pada Jun 2020

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Jun 2020

8/10 Baik

Teejay, KUT

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Friendly staff, room kept well and overall the stay was good. Kids enjoyed the pool
Menginap 1 malam pada Mac 2020

10/10 Cemerlang

Goini Lydia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
It was amazing, especially the food, the kitchen
Menginap 1 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Arlene

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
People are helpful and nice. Facilities are good. Hood food
Menginap 2 malam pada Okt 2019

8/10 Baik

Yuchen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

方便

還不錯
Menginap 4 malam pada Ogo 2019

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2019

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
I hadn't stayed here before but decided to give it a try. It's generally a nice facility but has more potential. The balcony seeemd a bit pointless with no furniture and a view only out onto a schoolyard. The gym is part of the country club that shares the compound and looked to be a good one. I was happy to see a ramp to reach the lobby, but rooms on the upper floor require hauling luggage up and down stairs. The staff were very friendly and generally helpful, The biggest annoyance was the need to order breakfast from a (limited) menu during the week, which slowed things down a good bit. That said, the Mee Goreng was really good and filling. The restaurant feels like an afterthought -- other than the tables and chairs, there's not really anything that sets it apart from the rest of the lobby. The free shuttle to Vision City was handy and punctual.
Menginap 5 malam pada Feb 2019

10/10 Cemerlang

Anthony

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Little known Gem in Port Moresby.

The Laguna Hotel is a good value hotel conveniently located to the Commercial district of Gordons and Vision City shopping centre. Airport transfers are offered in a near new and well maintained van. The restaurant is OK, the rooms are very clean and comfortable, and the Gym (part of the associated "Country Club") is the best I have seen in any hotel. Security is excellent, and the staff are very friendly and capable. WiFi is free, but in some rooms the signal is poor. Luckily, the public areas, especially around the main pool, usually has a good signal. I have stayed here a few times now, and have always the same good quality experience.
Menginap 2 malam pada Feb 2019

8/10 Baik

Daran

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

Reasonable place, excellent staff

Airport transfers worked really well but check in a bit clunky as couldn’t find my reservation. Staff were excellent though - they moved me to another room when I complained about the WiFi. Concierge service also went the extra mile. Food in restaurant was excellent, plenty of choice and good quality. Rooms were huge and bed comfortable- slept 10 hours straight through
Menginap 1 malam pada Dis 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Dis 2018

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Too far from City meaning lots of Taxis which puts the cost of staying at the hotel at a higher rate than it's worth. They could arrange a free drop-off and pick-up point in the city at regular stated times, say every 2 or 3 hours. It doesn't need to be every hour.
Menginap 3 malam pada Nov 2018

6/10 Boleh diterima

George

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
It was a nice room and nice place to stay in. The food was good but the WiFi did not work in my room and the pool does not look clean to swim in. Almost green and a film sitting on the surface of the water.
Menginap 2 malam pada Okt 2018

8/10 Baik

Eduardo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Buena opción en Puerto Moresby

Muy buena atención y amabilidad de su personal.
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

David

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Good hotel

Good hotel, close to airport with great pool, comfortable room, nice cafe and helpful staff.

2/10 Teruk

EdwardLucy, New Zealand

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Disappointing Stay

The issues started the moment we arrived. They had the wrong room type and they tried to put us in a room which was different from the one we had paid for. When we arrived to our room they had put in a spare bed that we did not request. This spare mattress smelt like a mixture of damp and mould, it then stunk up the whole room and we had to get the lady to remove it. There were no toiletries apart from a bottle of shampoo. We booked the room for 2 people, yet there was only one packet of coffee and 4 sugars and no milk. The glasses in the bathroom were dusty and had rings on the plate it was placed on. You could tell it had not been cleaned for a while. We wanted to go out for a swim and the pool was not clean, there were no ashtrays around or a nice relaxing place to just sit and have a smoke, apart from standing around the rubbish bins. The food could have been better also. For such an expensive price you would think that the food would be great, yet it was a huge let down. Some were uncooked, overcooked and just no flavor. The place looked amazing, but that was just it. Sounded nice, looked nice, BUT WAS FAR FROM NICE.
Menginap 1 malam pada Apr 2018

2/10 Teruk

Yuchen

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

巴布亞航空延誤兩天飛行,導致已付款訂好的飯店無入住,希望可以改期入住

您好, 我們於2018年4月7日 週六由高雄飛香港轉巴布亞紐幾內亞航班 應於4月8日到達 Port Moresby 入住Laguna Hotel 。 但4月7日飛機固障延誤飛行,今天4月8日仍然無法飛行,以至於延誤入住飯店時間。 因飛機故障不能順利成行,實非我們所願,希望原本預定的3晚房間能夠幫我們改期到5月份再入住。 期盼您能為我們跟 Laguna Hotel 協調爭取。 謝謝您,感激不盡! Kind regards HUANG YUCHEN

8/10 Baik

clint , sunshine coast, australia

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Central location and great service

Great service, a large comfortable room all the staff are very pleasant and helpful and the restaurant food is world class. A great place to stay.
Menginap 2 malam pada Jan 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

So so .ok
Menginap 2 malam pada Okt 2017

8/10 Baik

N.

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Ogo 2017

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik

excelent hotel and localitation

great hotel to be in PNG - Port Moresby -. They've to improve the service, we needed to change the room 2 o 3 times for difference issues (air conditioned, hot water, etc..)
Menginap 3 malam pada Ogo 2017

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan

t

Very pleasant hotel with all facilities but has faults - staff badly need training, chefs need to know how to serve hot dishes hot - did not have a hot breakfast once, the food warmers were never turned on - room staff continued to forget either towels or soap or coffee and tea replacements
Menginap 10 malam pada Jul 2017