D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Hartanah 4.0 bintang
Hotel dengan pantai persendirian, kolam renang terbuka

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Studio | Kemudahan bilik
Pantai persendirian berhampiran
Executive Suite | Bar mini, meja, seterika/papan seterika, katil lipat simpan/tambahan
Kolam renang terbuka
Depan hartanah

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Kolam
  • Termasuk parkir
  • Perkhidmatan bilik
  • Dobi
  • Pengemasan
  • Gim
Harga semasa ialah RM183
RM226 jumlah
termasuk cukai & fi
21 Jul - 22 Jul

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 14 daripada 14 bilik

Superior Room, 1 Katil Raja (King)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 32 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King)

Superior Twin Room

Sorotan

Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
Pembancuh kopi/teh
  • 27 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Executive Suite

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
Air botol percuma
  • 56 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Family Room (Premier)

8.0 daripada 10
Sangat baik
(1 ulasan)

Sorotan

Ruang makan berasingan
Ruang duduk berasingan
Penyaman udara
Televisyen LED
Pengering rambut
Bidet
Bilik mandi persendirian
Cerek elektrik
  • 82 meter persegi
  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Superior Twin Room

  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Premier Suite

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Kelamin (Double)

Loft Room

  • Boleh menampung 6
  • 1 Katil Raja (King), 1 Katil Sofa Bujang dan 1 Katil Ratu (Queen)

Penthouse Apartment

  • Boleh menampung 8
  • 1 Katil Raja (King) dan 1 Katil Ratu (Queen)

Superior King Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Executive Suite

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Sofa Bujang

Studio

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)

Premier Family Room

  • Boleh menampung 4
  • 2 Katil Ratu (Queen)

Executive Room

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Raja (King) ATAU 1 Katil Sofa Bujang

Executive Suite

  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Ratu (Queen)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
Persiaran Waterfront, PD Waterfront, Port Dickson, Negeri Sembilan, 71000

Tempat berdekatan

  • PD Maze - 7 min memandu - 7.2 km
  • Pantai Saujana - 7 min memandu - 7.2 km
  • Kota Lukut - 8 min memandu - 8.3 km
  • Pantai Cahaya Negeri - 10 min memandu - 9.8 km
  • Dataran Telok Kemang - 15 min memandu - 14.7 km

Bergerak

  • Stesen KTM Seremban - 23 minit memandu
  • Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Lumpur (KUL) - 59 minit memandu

Restoran

  • ‪Restoran S. & Mohamed - ‬11 min berjalan kaki
  • ‪Warung Mak Mah Nasi Ayam - ‬10 min berjalan kaki
  • ‪Pak Lang Kopitiam - ‬12 min berjalan kaki
  • ‪Cendol PD - ‬14 min berjalan kaki
  • ‪KFC - ‬9 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

D'Wharf Hotel & Serviced Residence

Mewah bagi hotel di pusat bandar raya
Manfaatkan kedai kopi/kafe, taman dan taman permainan di D'Wharf Hotel & Serviced Residence. Nikmatilah hidangan di Reef Cafe, di tapak kafe. Kekal terhubung melalui akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti perkhidmatan pencucian kering/dobi dan gimnasium.
Manfaat lain di hotel ini termasuk:
  • Kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Lif, tempat simpanan bagasi dan 6 bilik mesyuarat
  • Perkhidmatan rencam, hartanah bebas asap rokok dan kedai hadiah
Ciri-ciri bilik
Kesemua 302 bilik memiliki keselesaan seperti penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lain-lain kesenangan di semua bilik termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi dan bidet
  • TV LED dengan saluran kabel
  • Almari pakaian, cerek elektrik dan setiap hari

Bahasa

Bahasa Cina (Mandarin), Bahasa Inggeris, Bahasa Melayu

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah

Makanan dan minuman

  • 1 kedai kopi/kafe
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Reef Cafe

Aktiviti menarik

  • 1 kolam renang terbuka
  • Gimnasium
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Mesra keluarga

  • 1 kolam renang terbuka
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)
  • Kemudahan dobi
  • Kolam kanak-kanak
  • Taman permainan

Kemudahan

  • Kedai hadiah/gerai surat khabar
  • Kemudahan dobi
  • Meja/kaunter hadapan waktu terhad
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Kakitangan berbilang bahasa
  • Pengemasan (harian)
  • Perkhidmatan cucian kering/dobi
  • Perkhidmatan rencam

Perkhidmatan perniagaan

  • 6 bilik mesyuarat
  • Pusat perniagaan

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Lif
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Palang cekau berdekatan tandas

Lain-lain

  • 16 tingkat
  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bidet
  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pancuran mandi
  • Pengering rambut
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV LED dengan saluran kabel

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Bar mini
  • Cerek elektrik
  • Pembancuh kopi/teh
  • Perkhidmatan bilik terhad

Lain-lain

  • Meja
  • Penyaman udara
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00
Umur minimum daftar masuk - 21

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari

Arahan daftar masuk khas

Meja sambut tetamu dibuka setiap hari dari 7:00 - 23:00
Kakitangan berada di meja sambut tetamu untuk masa yang terhad
Hartanah ini tidak menawarkan daftar masuk selepas waktu operasi

Kaedah akses

Meja sambut tetamu (waktu terhad)

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak MYR90.0 semalam

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Bayaran katil lipat simpan: MYR 90.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Ciri-ciri keselamatan di hartanah ini termasuk pemadam api, pengesan asap, dan sistem keselamatan
Hartanah ini mempunyai ruang luar, seperti balkoni, laman dalam, teres, yang mungkin tidak sesuai untuk kanak-kanak; jika anda mempunyai kebimbangan, kami mengesyorkan agar anda menghubungi hartanah sebelum ketibaan anda untuk mengesahkan jika pihak hartanah dapat menempatkan anda di bilik yang sesuai
Nombor Pendaftaran Hartanah 1056118-U

Perkara yang kami harus menyebut

Akses kolam renang tersedia dari 7:00 hingga 19:00

Hartanah juga dikenali sebagai

D'Wharf Hotel Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Hotel Serviced Residence
D'Wharf Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Serviced Residence
D'wharf & Serviced Dickson
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Hotel
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Port Dickson
D'Wharf Hotel & Serviced Residence Hotel Port Dickson

Soalan lazim

Adakah D'Wharf Hotel & Serviced Residence mempunyai kolam?

Ya, hartanah ini mempunyai kolam renang terbuka dan kolam kanak-kanak. Akses kolam dari 7:00–19:00.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Setakat 13 Jul 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di D'Wharf Hotel & Serviced Residence pada 21 Jul 2025 bermula serendah RM 183.05, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Adakah D'Wharf Hotel & Serviced Residence mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Masa mula daftar masuk: 15:00; Masa tamat daftar masuk: 23:00. Daftar masuk selepas waktu operasi tidak tersedia.

Apakah masa daftar keluar di D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari.

Di manakah terletaknya D'Wharf Hotel & Serviced Residence?

Terletak di tengah-tengah Port Dickson, hotel pantai ini dalam jarak 6 bt (10 km) dari Pantai Bagan Pinang, Pantai Saujana dan Wild West Cowboy. Bukit Keramat dan PD Maze juga dalam jarak 6 bt (10 km).

D'Wharf Hotel & Serviced Residence Ulasan

Ulasan

7.8

Baik

Penilaian 10 - Cemerlang. 56 daripada 176 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 72 daripada 176 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 27 daripada 176 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 13 daripada 176 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 8 daripada 176 ulasan

7.8/10

Kebersihan

8.0/10

Kakitangan & perkhidmatan

7.4/10

Kemudahan

7.8/10

Keadaan hartanah & kemudahan

6.6/10

Mesra alam

Ulasan

8/10 Baik

Wan Azam

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Ok. Baik
Menginap 3 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Mohd Firdaus

Menginap 2 malam pada Jun 2023

2/10 Teruk

Sri Ganesh

Menginap 1 malam pada Jun 2023

8/10 Baik

MARZIANA BINTI

Menginap 1 malam pada Feb 2023

10/10 Cemerlang

Muhammad

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2019

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ok lah

Bilik puas hati, sarapan OK cuma harap staff lebih terlatih untuk handle jika dah tersilap suruh guest keluar awal, walhal guest book untuk 3h 2m..
Menginap 2 malam pada Sep 2018

6/10 Boleh diterima

Pengembara yang disahkan

Menginap 1 malam pada Ogo 2018

8/10 Baik

Pengembara yang disahkan

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2018

10/10 Cemerlang

Rina

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Overoll semua okey, nice place.new hotel, clean. But only 1thing. Air cond tak kuat.panas.Smpai mcm tk dpt nak tido..

6/10 Boleh diterima

Halizan, kuala lumpur

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Hotel yg berdekatan dgn segala keperluan.

Segalanya baik dan selesa..cuma tidak bersempatan utk mencuba semua kemudahan yg disediakan kerana menginap satu malam...pengalaman yg terbaik adalah apabila dapat menghibur kan isteri dan anak sepanjang berada di sana..
Menginap 1 malam pada Dis 2017

2/10 Teruk

Fabio

Tidak sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
a highly disappointing experience during our recent stay at D’Wharf Hotel & Serviced Residence in Port Dickson, booked via your platform. This trip was part of our honeymoon, which made the situation even more upsetting and disappointing. We had booked a Premium Room with sea view and a Queen-size bed on a high floor. However, upon check-in, we were given a room on the 10th floor with a broken window, which allowed heavy rain and extremely loud wind noise to enter the room — making it impossible to rest or feel safe. When we reported the issue to the reception, we were told refunds were not possible, but we were offered a different room on the first floor, which: • Had no sea view, unlike what was advertised and paid for. • Was a room for people with disabilities, which we did not request. • Still had noticeable wind noise (though less than the first room). • And most importantly, the air conditioning was not functioning, forcing us to spend the night in extreme heat, which made the experience even worse. At that point, we clearly no longer had the premium experience we had paid for. We asked for at least a goodwill gesture or partial refund, but the hotel staff told us to contact Expedia directly.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

YI YI

Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Chin

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keselesaan bilik

nonsense

they locked the balcony. stay there many times with the nice view of the sea. Staff cannot explain why and just said policy. I will not stay there anymore.
Menginap 4 malam pada Mac 2025

4/10 Lemah

Peter

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

En stor fejltagelse 😖

Totalt nedslidt hotel, møg beskidte gardiner, slidt og beskidt over alt, ingen brugbare liggestole ved poolen kun defekte. Hele området var nedslidt og der var forladte hoteller og byggerier der var gået i stå, hold jer væk !!!!!
Menginap 3 malam pada Okt 2024

6/10 Boleh diterima

Francis

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan

Sad@PD

The entire property looks worn down, not at all as advertised. I’ve stayed at better hotels that cost the same. The amenities and the hotel grounds have seen better days.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

6/10 Boleh diterima

JONG TAE

Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
On account of the arrival delay in the airport, when I came in the hotel lobby after midnight, there was no person working on the front desk.
Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

Teik Yong

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Dated exterior but decent interior and location

Dated exterior but interior was decent. Service is friendly and location is good, next to PD Waterfront where you have many things available. Booking direct seem to be way cheaper when they have promo
Menginap 1 malam pada Mac 2024

6/10 Boleh diterima

andrew

What ever happened to hospitality?

Sadly, the D'Wharf has forgotten that hotels are in the business of hospitality. Instead of being greeted and welcomed, guests are told that check in is at 3pm but they will make an exception and allow 1:30 pm. Pay 50 MYR and you can get it two hours earlier. It matters not that we arrived tired after a morning of cycling and assured them that we would leave the next day by 7:30 am. It is not that there was no room available, the hotel was barely occupied, but policies are set in stone and a warm welcome and providing comfort to guests is not a priority. Better that the room sits vacant, that guests stand around and watch the clock click by, than allow the use of the room. We also wanted a room with one bed, of which there were countless available, but that required an upgrade, and again the comfort of the guest took second place to "policies". The lack of concern for guest comfort starts with the check in procedure, and continues with the near threadbare towels to there being no lounge chairs around what is otherwise a nice pool. You should also ignore the peeling paint on the outside, glass wall railings that have not been cleaned. The rooms are a good size and were they not made of concrete, I am sure management would have found a way to make them smaller to reduce costs.
Menginap 2 malam pada Jan 2024

2/10 Teruk

Franz

Menginap 1 malam pada Dis 2023

6/10 Boleh diterima

Mohan

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Dis 2023

8/10 Baik

Nirmala

Quite spacious room with kitchenette
Menginap 1 malam pada Okt 2023

8/10 Baik

KAH HOCK

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Property common area look rundown but the room was really clean and comfortable. Facilities like pools, playground and gym are decent. Gym is well equipped. Breakfast was good too. Nothing much within walking distance but there are a couple of fast food joints and 24hrs mart.
Menginap 2 malam pada Ogo 2023

8/10 Baik

Magdi

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Clean, well kept, good location
Menginap 1 malam pada Dis 2022

8/10 Baik

Yip

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Overall ok

Got nice sea view and will come back stay again
Menginap 2 malam pada Okt 2022

10/10 Cemerlang

mohd

Menginap 1 malam pada Sep 2022