Hotel Oásis

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Patos terdapat sarapan percuma dan meja/kaunter hadapan 24 jam

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Hotel Oásis

Bahagian luar
Standard Double or Twin Room | Bar mini, dilengkapkan perabot secara berasingan, meja
Bahagian luar
Standard Double or Twin Room | Dapur peribadi
Kemudahan mesyuarat

Ulasan

9.2 daripada 10
Hebat

Kemudahan popular

  • Termasuk sarapan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Termasuk parkir
  • Penyaman udara
  • Wi-fi percuma
  • Restoran
Harga semasa ialah RM199
RM209 jumlah
termasuk cukai & fi
6 Okt - 7 Okt

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Standard Room

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • Pemandangan gunung
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double) ATAU 2 Katil Bujang (Single)

Standard Double or Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Ruang duduk berasingan
Dilengkapi perabot secara berasingan
Penyaman udara
TV
Langsir/tirai gelap terus
Bilik mandi persendirian
Bar mini
Meja
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single) ATAU 1 Katil Kelamin (Double)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

São Sebastião, sebuah kawasan kejiranan di Patos, menempatkan Hotel Oásis.
Peta
Patos, Alça Sudeste, 345, Patos, PB, 58700000

Bergerak

  • Patos Station - 9 minit berjalan kaki
  • Patos de Paraiba (JPO-Brigadeiro Firmino Ayres) - 12 minit memandu

Restoran

  • ‪Hashi Mix - ‬6 min berjalan kaki
  • ‪Amazônia Mix - ‬8 min berjalan kaki
  • ‪Churrascaria Boi Forte - ‬5 min berjalan kaki
  • ‪Cheers Empório - ‬13 min berjalan kaki
  • ‪Buteco Conveniência - ‬7 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Hotel Oásis

Hotel terletak di São Sebastião
Hotel Oásis menyediakan kemudahan seperti sarapan bufet percuma dan restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • TV di lobi, hartanah bebas asap rokok dan dewan bankuet
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam dan lif
Ciri-ciri bilik
Kesemua 58 bilik yang dilengkapkan perabot secara berasingan menampilkan keselesaan seperti penyaman udara dan tempat duduk berasingan, di samping kemudahan seperti Wi-fi percuma dan bar mini.
Lagi kemudahan termasuk:
  • Bilik mandi persendirian dengan pancuran mandi
  • Tempat duduk berasingan, pengemasan (atas permintaan) dan meja

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Sarapan bufet percuma tersedia 6:00 hingga 9:00 pada hari bekerja dan 7:00 hingga 10:00 pada hujung minggu
  • 1 restoran

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (atas permintaan)
  • Perkhidmatan "turndown"

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Boleh diakses kerusi roda
  • Kaunter dan singki berketinggian rendah
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV

Makanan dan minuman

  • Bar mini

Lain-lain

  • Meja
  • Panggilan tempatan percuma
  • Penyaman udara
  • Perabot berasingan
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Telefon
  • Tempat duduk berasingan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00
Daftar masuk awal tertakluk kepada ketersediaan
Daftar masuk awal tersedia dengan fi
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 12:00 tengah hari
Daftar keluar lewat tertakluk kepada ketersediaan
Fi daftar keluar lewat akan dikenakan

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 17:30, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Kemudahan tambahan

  • Daftar masuk awal tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)
  • Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan)

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit; wang tunai tidak diterima
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Ibu bapa atau penjaga sah yang mengembara dengan kanak-kanak di bawah umur 18 tahun mesti mengemukakan sijil kelahiran kanak-kanak tersebut dan kad pengenalan bergambar (misalnya, pasport) semasa daftar masuk. Untuk perjalanan antarabangsa ke Brazil, jika hanya ibu atau bapa yang mengembara dengan kanak-kanak, selain sijil kelahiran kanak-kanak dan kad pengenalan bergambar, ibu atau bapa berkenaan mesti juga mengemukakan surat kebenaran perjalanan yang ditandatangani oleh ibu atau bapa yang tidak ikut bersama dan diperakui oleh notari. Sekiranya ibu bapa atau penjaga sah, sebagaimana perlu, tidak dapat atau tidak rela memberi kebenaran ini, maka kebenaran kehakiman adalah perlu. Pelawat yang berhasrat untuk mengembara ke Brazil dengan kanak-kanak harus berunding dengan pejabat konsulat Brazil sebelum mengembara untuk mendapat maklumat lanjut.

Hartanah juga dikenali sebagai

Hotel Oásis Patos
Oásis Patos
Hotel Hotel Oásis Patos
Patos Hotel Oásis Hotel
Oásis
Hotel Hotel Oásis
Hotel Oásis Hotel
Hotel Oásis Patos
Hotel Oásis Hotel Patos

Soalan lazim

Adakah Hotel Oásis mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapa kos yang diperlukan untuk menginap di Hotel Oásis?

Setakat 5 Okt 2025, harga yang ditemui untuk penginapan 1 malam bagi 2 dewasa di Hotel Oásis pada 6 Okt 2025 bermula serendah RM 199.03, tidak termasuk cukai dan fi. Harga ini berdasarkan harga satu malam paling rendah yang ditemui dalam 24 jam yang lalu untuk penginapan dalam masa 30 hari akan datang. Harga tertakluk kepada perubahan. Pilih tarikh anda untuk melihat harga yang lebih tepat.

Berapakah fi parkir di Hotel Oásis?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Hotel Oásis?

Masa mula daftar masuk: 14:00; Masa tamat daftar masuk: 18:00. Fi dikenakan untuk daftar masuk awal (tertakluk pada ketersediaan). Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Hotel Oásis?

Daftar keluar adalah jam 12:00 tengah hari. Daftar keluar lewat tersedia dengan fi (tertakluk pada ketersediaan).

Di manakah terletaknya Hotel Oásis?

Hotel ini terletak di sekitar (São Sebastião) di Patos. Patos Station sejauh 9 minit berjalan kaki.

Ulasan

Hotel Oásis Ulasan

9.2

Hebat

9.0

Kebersihan

6.0

Lokasi

9.4

Kakitangan & perkhidmatan

9.0

Mesra alam

9.0

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 45 daripada 61 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 10 daripada 61 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 3 daripada 61 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 2 daripada 61 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 1 daripada 61 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

Thyago

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Fiquei muito satisfeito com minha experiência neste hotel. Tudo organizado e limpo, transmitindo conforto e cuidado. As toalhas e os lençóis eram de ótima qualidade. O café da manhã foi um verdadeiro destaque – variado, saboroso e bem servido. Com certeza voltaria e recomendo a todos que buscam hospedagem de qualidade!
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Arthur

Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Miguel

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Adorei a minha estadia, os funcionários muito educados, fui muito bem recebida. O café da manhã também é maravilhoso, voltarei com certeza.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

10/10 Cemerlang

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Nilson

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Atendeu a espectativa.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ingridt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Ingridt

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

Eduardo

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mei 2025

10/10 Cemerlang

GERALDO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Jurandi

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

6/10 Boleh diterima

Leandro

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Kebersihan
Menginap 2 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Tarcisio

Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Fernanda

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Nov 2024

10/10 Cemerlang

Carlos E S

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
EXCELENTE ATENDIMENTO DE TODOS OS FUNCIONÁRIOS EM GERAL, LIMPEZA DO HOTEL IMPECÁVEL, ESTACIONAMENTO DISPONÍVEL, MUITO BOM MESMO.
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Heraldo p de

Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

RODRIGO AUGUSTO

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

gostei. indico

muito bom. hotel novo. cafe da manha muito bom. indico
Menginap 2 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

AUDIJANE

Menginap 1 malam pada Ogo 2024

10/10 Cemerlang

José Leonardo Claudino

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Gilmauro

Menginap 1 malam pada Jun 2024

8/10 Baik

Rafael

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Jun 2024

10/10 Cemerlang

Herberto

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Jun 2024

2/10 Teruk

Lucas

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Terrível

A limpeza é muito ruim, tinha barata morta e outra eu matei. Cama nao muito, lencol nao agasalha bem.
Menginap 2 malam pada Apr 2024

10/10 Cemerlang

Iago

Menginap 2 malam pada Jan 2024

4/10 Lemah

Leandro

Tidak sukakan: Kebersihan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Higiene deixando a desejar, tv não funciona.
Menginap 3 malam pada Dis 2023

10/10 Cemerlang

BRENNO

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Nov 2023