Relais des Lilas

Hartanah 3.0 bintang
Hotel di Parthenay terdapat meja/kaunter hadapan 24 jam dan restoran

Pilih tarikh untuk melihat harga

Galeri foto untuk Relais des Lilas

Bahagian luar
Double Room | Seterika/papan seterika, katil bayi/kot (percuma)
Taman
Sarapan bufet pada hujung minggu (EUR 10 seorang)
Meja sambut tetamu

Ulasan

7.8 daripada 10
Baik

Kemudahan popular

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Pengemasan
  • Mesra haiwan kesayangan
  • Sarapan tersedia
  • Termasuk parkir
  • Wi-fi percuma

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 2 daripada 2 bilik

Double Room

7.0 daripada 10
Baik
(7 ulasan)

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 16 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Triple Room

Sorotan

Sistem pemanasan
Katil bayi/kot percuma
TV skrin rata
Bilik mandi persendirian
Pengemasan harian
Almari pakaian
  • 19 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 1 Katil Kelamin (Double) dan 1 Katil Bujang (Single)
Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
197 Avenue Aristide Briand, Parthenay, 79200

Tempat berdekatan

  • Pintu Gerbang Saint-Jacques - 5 min memandu - 3.1 km
  • Port de l'Horloge - 5 min memandu - 3.1 km
  • Mazieres en Gatine Golf - 22 min memandu - 24.4 km
  • Domaine Des Forges Golf - 35 min memandu - 32.9 km
  • Futuroscope - 55 min memandu - 65.5 km

Bergerak

  • Stesen Chalandray - 15 minit memandu
  • Poitiers (PIS-Biard) - 43 minit memandu

Restoran

  • ‪Le Coupe Gorge - ‬4 min memandu
  • ‪Bistrot De L'Avenue - ‬3 min memandu
  • ‪Moopy's Bay - ‬4 min memandu
  • ‪Café du Théatre - ‬3 min memandu
  • ‪Skipper - ‬4 min memandu

Tentang hartanah ini

Relais des Lilas

Sorotan hartanah
Anda boleh menantikan teres, taman dan restoran di Relais des Lilas. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma di kawasan awam.
Manfaat tambahan termasuk:
  • Percuma letak kenderaan sendiri
  • Sarapan bufet (surcaj), lif dan dewan bankuet
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam, hartanah bebas asap rokok dan tempat simpanan bagasi
Lagi kemudahan termasuk:
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj) dan katil bayi/kot (percuma)
  • Berbilang bilik mandi dengan tab mandi atau pancuran dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • TV skrin rata dengan saluran kabel
  • Sistem pemanasan dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Akses Internet
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tempat letak kenderaan sendiri percuma di tapak hartanah
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda tersedia

Makanan dan minuman

  • Hujung minggu sarapan bufet tersedia 8:00 hingga 10:00 dengan bayaran: EUR 10 seorang
  • 1 restoran

Restoran di tapak hartanah

  • Au relais des lilas

Mesra keluarga

  • Katil bayi di dalam bilik
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Kemudahan

  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Taman
  • Teres

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Lif
  • Palang cekau berdekatan tandas
  • Tempat duduk tandas ditinggikan
  • Tempat letak kenderaan mudah diakses kerusi roda

Lain-lain

  • Dewan bankuet
  • Hartanah bebas asap rokok

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Katil bayi percuma
  • Katil lipat simpan/tambahan (surcaj)

Bilik mandi

  • Bilik mandi persendirian
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Pengering rambut (atas permintaan)
  • Tab mandi atau pancuran mandi
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata dengan saluran kabel

Lain-lain

  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan

Dasar

Daftar masuk

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00
Daftar masuk lewat tertakluk kepada ketersediaan
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00
Daftar keluar tanpa sentuh tersedia

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Jika anda merancang untuk tiba selepas 22:00, sila hubungi hartanah lebih awal menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan dibenarkan dengan bayaran tambahan dikenakan sebanyak EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
Haiwan perkhidmatan dialu-alukan dan dikecualikan daripada fi
Sekatan dikenakan; untuk mengetahui dengan lebih lanjut, hubungi hartanah melalui nombor yang terdapat pada pengesahan tempahan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
Katil lipat simpan/tambahan tersedia dengan bayaran sebanyak EUR15.0 semalam
Tempat tidur bayi percuma tersedia di hartanah dengan permintaan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Cukai bandar raya dikenakan: EUR 0.85 seorang semalam. Cukai ini tidak dikenakan kepada kanak-kanak di bawah usia 18 tahun.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira EUR 10 seorang
  • Bayaran haiwan kesayangan: EUR 5 setiap haiwan kesayangan, semalam
  • Haiwan perkhidmatan terkecuali daripada fi
  • Bayaran katil lipat simpan: EUR 15.0 semalam

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Tetamu mesti menghubungi hartanah ini lebih awal untuk menempah katil bayi dan katil lipat simpan/tambahan
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai

Perkara yang kami harus menyebut

Urus niaga tunai di hartanah ini tidak boleh melebihi EUR1000, disebabkan peraturan negara; untuk butiran lanjut, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat dalam pengesahan tempahan

Penarafan kebangsaan

Hartanah ini telah menerima penarafan bintang rasminya daripada French Tourism Development Agency, ATOUT France.

Hartanah juga dikenali sebagai

Relais Lilas Hotel Parthenay
Relais Lilas Hotel
Relais Lilas Parthenay
Relais Lilas
Relais des Lilas Hotel
Relais des Lilas Parthenay
Relais des Lilas Hotel Parthenay

Soalan lazim

Adakah Relais des Lilas mesra haiwan kesayangan?

Ya, haiwan kesayangan dibenarkan di hartanah ini. Terdapat fi sebanyak EUR5 setiap haiwan kesayangan, semalam. Haiwan khidmat terkecuali daripada fi. Beberapa sekatan mungkin dikenakan, jadi sila hubungi hartanah untuk mendapatkan butiran lanjut.

Berapakah fi parkir di Relais des Lilas?

Letak kenderaan sendiri adalah percuma di hartanah ini.

Apakah masa daftar masuk di Relais des Lilas?

Masa mula daftar masuk: 17:00; Masa tamat daftar masuk: 4:00. Daftar masuk lewat tersedia ketika masa terhad.

Apakah masa daftar keluar di Relais des Lilas?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Relais des Lilas?

Terletak di Parthenay, hotel ini sejauh 3 bt (5 km) dari Port de l'Horloge, Pintu Gerbang Saint-Jacques dan Istana Parthenay. Gereja Saint Peter Parthenay-le-Vieux adalah 2.8 bt (4.5 km) jauhnya.

Ulasan

Relais des Lilas Ulasan

7.8

Baik

8.0

Kebersihan

6.8

Lokasi

8.2

Kakitangan & perkhidmatan

7.4

Mesra alam

7.4

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 39 daripada 153 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 72 daripada 153 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 25 daripada 153 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 12 daripada 153 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 5 daripada 153 ulasan

Ulasan

8/10 Baik

Keith, Rostrenen

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Nice spacicous rooms. One problem was the heat. No aircon. The outside temperature was particularly hot, 39°C. The room fan helped but other areas were extremely warm. Still like this hotel and will stay again in the future.
Menginap 1 malam pada Ogo 2025

4/10 Lemah

Pierre-Jean

Pengembara perniagaan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Accueil du matin bien meilleur que celui du soir. Petit déjeuner correct et varié. Serviettes et draps propres. Par contre, pour le reste, rien ne va. Hôtel clairement vétuste. Installations vieillissantes et complètement dépassées. On sent que l’entretien général du bâtiment et les réparations ne sont assurées qu’à leur plus strict minimum. La SdB était dans un état comme j’ai rarement vu dans un hôtel, surtout pour un 3 étoiles. J’en donnerai 1. La chambre pas beaucoup mieux. La literie est très fatiguée et de mauvaise qualité. J’ai vraiment du mal à comprendre que des clients aient pu noter 10/10 l’établissement. En bref, je n’y retournerai pas.
Menginap 1 malam pada Jun 2025

6/10 Boleh diterima

Guillaume

Mengembara bersama kumpulan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

Patrick

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour agréable dans un hôtel calme le weekend. Nous y retournons régulièrement.
Menginap 1 malam pada Mei 2025

2/10 Teruk

Paul

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan

poor service attension

Very poor attension to opening the breakfast times. I was to open at 7am, but didnt open until 7.45 on a Monday before our teams work. Poor selection of breakfast, no taking care of damp towels in room or the room when returning. Would assume there was cleaning to take place the days I stayed. Over payed for the price it was
Menginap 4 malam pada Mei 2025

4/10 Lemah

Julien

Menginap 1 malam pada Mei 2025

8/10 Baik

JeanMarc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

Stéphane

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Séjour convenable établissement propre
Menginap 1 malam pada Apr 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Pengembara perniagaan
Très moyen
Menginap 1 malam pada Apr 2025

10/10 Cemerlang

alain

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Mac 2025

8/10 Baik

Dominique

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 4 malam pada Feb 2025

6/10 Boleh diterima

Philippe

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Absolument rien de positif y compris pour le petit déjeuner, ou si vous arrivez à 9h30 pour un service jusqu'à 10h, vous n'avez rien à manger et à 10h tout pile c'est ranger. Même plus la possibilité d'un café. Bref pas top !
Menginap 1 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

alain

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Feb 2025

4/10 Lemah

Philippe

Tidak sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Ne recommande pas cet établissement !!!

Je ne recommande à personne. Nous prenons cet hôtel car il est à côté de l'Ehpad et c'est plus pratique afin de profiter au maximum de la personne qui est dans cet établissement spécialisé lors de nos visites. Propriété à revoir en totalité, rideaux occultant troués donc plus occultant du tout. Il y fait un froid insupportable...on a même pas envie d'aller à la douche tellement il fait froid dans cet hôtel y compris dans la salle du petit déjeuner.. Il n'y a même plus de bouilloire pour un petit thé histoire de se réchauffer un peu. En ce qui concerne le petit déjeuner, alors là séjour couronné en beauté. Service jusqu'à 10h normalement, donc il doit y avoir de quoi manger au minimum jusqu'à 10h. Et bien non ! À 9h30 il n'y avait déjà plus de pain. Et à 10h pile et bien aucune possibilité de reprendre un café car la machine était à l'arrêt. Tout est rangé à 10h. Hors à 9h55 des personnes peuvent encore arriver, et bien ce n'est pas la peine car de toute façon il n'y aura rien à manger. Nous avons constaté cela à plusieurs reprises ça n'est pas un cas isolé. Mais aujourd'hui, cerise sur gâteau, le monsieur de l'accueil qui débarrasse le petit déjeuner n'a même pas attendu que les gens partent, il a demandé si ils avaient terminés pour prendre les plateaux. De ce fait, ces personnes ont regagnés leur chambre. Bravo ! Il faut revoir la totalité des services de cet établissement. Un manque de savoir vivre complet pour un établissement d'accueil clientèle. Gros travaux à prévoir
Menginap 1 malam pada Dis 2024

10/10 Cemerlang

PHILIPPE

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

JEAN-PAUL

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik

Un bon séjour.

Notre séjour s'est bien passé. Chambre propre, bien chauffée. Petit déjeuner parfait
Menginap 1 malam pada Dis 2024

8/10 Baik

Yannis

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 1 malam pada Dis 2024

2/10 Teruk

Jeremy

Tidak sukakan: Kebersihan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

SYLVIE

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan
Chambre correct mais vu le prix, on ne peut pas demander mieux. Accueil agréable bien organisé malgré notre arrivee tardive.
Menginap 1 malam pada Nov 2024

6/10 Boleh diterima

Francois

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan
Tidak sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Menginap 1 malam pada Okt 2024

8/10 Baik

Pascal

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Okt 2024

10/10 Cemerlang

Romain

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

10/10 Cemerlang

Marc

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

6/10 Boleh diterima

David

Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 1 malam pada Sep 2024

8/10 Baik

Kamal

Pengembara perniagaan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Vraiment excellent rapport qualité prix personnel très accueillant très propre
Menginap 1 malam pada Sep 2024