Shinsaibashi Grand Hotel Osaka

Hartanah 3.0 bintang
Hotel terdapat 2 restoran, berhampiran Nipponbashi

Pilih tarikh untuk melihat harga

Ulasan

8.8 daripada 10
Cemerlang

Kemudahan popular

  • Sarapan tersedia
  • Restoran
  • Bar
  • Pengemasan
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam sehari, 7 hari seminggu
  • Dobi

Pilihan bilik

Penapis yang tersedia untuk bilik
Menunjukkan 7 daripada 7 bilik

Double Room

8.4 daripada 10
Sangat baik
(11 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Economy Twin Room

8.8 daripada 10
Cemerlang
(9 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Twin Room

8.0 daripada 10
Sangat baik
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Triple Room

9.0 daripada 10
Hebat
(7 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • 18 meter persegi
  • Boleh menampung 3
  • 3 Katil Bujang (Single)

Single Room

9.0 daripada 10
Hebat
(2 ulasan)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • 15 meter persegi
  • Boleh menampung 1
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Double Room (Sukiyaki Dinner, check-in by 9 p.m.)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • Boleh menampung 2
  • 1 Katil Kelamin (Double)

Twin Room (Sukiyaki Dinner, check-in by 9 p.m.)

Sorotan

Kalis bunyi
Penyaman udara
Peti sejuk
TV skrin rata
Langsir/tirai gelap terus
Tandas dengan bidet elektronik
Gabungan pancuran/tab mandi
Jubah mandi
  • Boleh menampung 2
  • 2 Katil Bujang (Single)

Anda juga mungkin menyukai

Mod logo
Log masuk untuk melihat diskaun dan faedah yang layak. Lebih banyak ganjaran untuk lebih banyak pengembaraan!

Tentang kawasan sekitar

Peta
2-4-4 Higashishinsaibashi, Chuo-ku, Osaka, Osaka, 542-0083

Tempat berdekatan

  • Jalan Membeli-belah Shinsaibashi-suji - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Dotonbori - 4 min berjalan kaki - 0.4 km
  • Papan Iklan Glico Dotonbori - 6 min berjalan kaki - 0.5 km
  • Pasar Kuromon - 8 min berjalan kaki - 0.7 km
  • Nipponbashi - 13 min berjalan kaki - 1.2 km

Bergerak

  • Stesen Nagahoribashi - 6 minit berjalan kaki
  • Stesen Kitntetsu-Nipponbashi - 8 minit berjalan kaki
  • Osaka (KIX-Lapangan Terbang Antarabangsa Kansai) - 55 minit memandu

Restoran

  • ‪焼肉 マル - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪台湾まぜそば あらし - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪デーバグ - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪ときすし 東心斎橋店 - ‬1 min berjalan kaki
  • ‪京洛焼肉 ぽめ - ‬1 min berjalan kaki

Tentang hartanah ini

Shinsaibashi Grand Hotel Osaka

Hotel berdekatan Nipponbashi
Terletak berdekatan Menara Tsutenkaku dan Dunia Spa, Shinsaibashi Grand Hotel Osaka menyediakan kedai kopi/kafe, taman dan kemudahan dobi. Nikmati hidangan di dua tapak restoran. Kekal terhubung dengan akses Internet wayarles percuma dan tetamu boleh mencari kemudahan lain seperti bar.
Anda juga akan mendapati manfaat seperti:
  • Sarapan bufet (surcaj), surat khabar percuma dan lif
  • Peti simpan selamat di meja/kaunter hadapan, meja/kaunter hadapan 24 jam dan mesin layan diri
  • Sajian kopi/teh di ruang bersama, tempat simpanan bagasi dan TV di lobi
  • Ulasan tetamu memberikan markah tertinggi untuk kakitangan yang mesra
Ciri-ciri bilik
Kesemua 159 bilik mempunyai keselesaan seperti ruang kerja komputer riba dan penyaman udara, serta sentuhan bermakna seperti Wi-fi percuma dan dinding kalis bunyi.
Lain-lain kemudahan termasuk:
  • Tandas dengan bidet elektronik, gabungan pancuran/tab mandi dan kelengkapan dandanan diri percuma
  • 32-inci TV skrin rata dengan saluran TV premium
  • Peti sejuk, sistem pemanasan kawalan suhu dan setiap hari

Hartanah serupa

Kemudahan hartanah

Internet

  • Tersedia di semua bilik: Wi-fi percuma dan Internet berwayar
  • Tersedia di sesetengah kawasan awam: Wi-fi percuma dan Internet berwayar

Tempat letak kenderaan dan pengangkutan

  • Tiada tempat letak kenderaan di tapak hartanah tersedia

Makanan dan minuman

  • Setiap hari sarapan bufet tersedia 6:30 hingga 10:30 dengan bayaran: JPY 1,500 seorang
  • 1 bar/ruang istirahat
  • 1 kedai kopi/kafe
  • 2 restoran
  • Kopi dan teh di kawasan umum

Aktiviti menarik

  • TV di ruang bersama

Mesra keluarga

  • Bilik kalis bunyi
  • Kemudahan dobi
  • Peti sejuk dalam bilik

Kemudahan

  • Kemudahan dobi
  • Ketuhar gelombang mikro berkongsi
  • Meja/kaunter hadapan 24 jam
  • Mesin layan diri
  • Peti besi di meja/kaunter hadapan
  • Surat khabar percuma di lobi
  • Tempat simpanan bagasi

Perkhidmatan tetamu

  • Pengemasan (harian)

Kawasan luar

  • Taman

Kebolehcapaian

  • Jika anda mempunyai permintaan untuk keperluan kebolehcapaian tertentu, sila hubungi hartanah menggunakan maklumat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.
  • Bilik air awam mudah diakses kerusi roda
  • Kerusi roda di tapak hartanah
  • Laluan bebas tangga ke pintu masuk
  • Laluan ke lif mudah diakses kerusi roda
  • Laluan ke pintu masuk yang diterangi dengan baik
  • Laluan perjalanan mudah diakses kerusi roda
  • Lif
  • Meja khidmat rencam mudah diakses kerusi roda
  • Meja pendaftaran mudah diakses kerusi roda
  • Mudah diakses kerusi roda (mungkin mempunyai batasan)
  • Papan tanda braille/timbul
  • Penggera visual di koridor

Lain-lain

  • 2,017 bangunan
  • 9 tingkat
  • Dibina pada 2017

Kemudahan bilik

Bilik tidur

  • Cadar disediakan
  • Langsir gelap terus

Bilik mandi

  • Bidet
  • Gabungan pancuran mandi/tab mandi
  • Jubah mandi
  • Kelengkapan dandanan diri percuma
  • Selipar
  • Tuala disediakan

Hiburan

  • TV skrin rata 32-inci dengan saluran digital premium

Makanan dan minuman

  • Air botol percuma
  • Peti sejuk

Lain-lain

  • Bilik kalis bunyi
  • Meja
  • Penyaman udara (kawalan suhu)
  • Penyesuai elektrik
  • Ruang kerja komputer riba
  • Seterika/papan seterika atas permintaan
  • Sistem pemanasan (kawalan suhu)
  • Skrin tingkap
  • Telefon

Dasar

Daftar masuk

Daftar masuk bermula jam 15:00
Umur minimum daftar masuk - 18

Daftar keluar

Daftar keluar sebelum 11:00

Arahan daftar masuk khas

Kakitangan meja hadapan akan menyambut tetamu ketika ketibaan di hartanah
Maklumat yang disediakan oleh pihak hartanah mungkin diterjemahkan menggunakan alat terjemahan automatik

Kaedah akses

Kaunter hadapan dengan kakitangan

Haiwan peliharaan

Haiwan kesayangan tidak dibenarkan

Kanak-kanak dan katil tambahan

Kanak-kanak adalah dialu-alukan
1 kanak-kanak, sehingga umur 1 tahun, boleh menginap percuma jika menggunakan katil sedia ada apabila tinggal di bilik ibu bapa atau penjaga
Katil lipat simpan/tambahan tidak tersedia
Tempat tidur bayi (katil bayi) tidak disediakan

Jenis bayaran hartanah

Maklumat penting

Fi

Anda akan diminta membayar caj-caj berikut di hartanah. Fi mungkin termasuk cukai yang berkenaan:

  • Satu cukai bandar mungkin dikuti di hartanah. Cukai bandar adalah antara JPY 100 hingga JPY 10,000 seorang, setiap malam, bergantung pada kadar harga bilik setiap malam. Sila ambil perhatian bahawa pengecualian tambahan mungkin terpakai. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi pihak hartanah menggunakan maklumat yang terdapat pada pengesahan tempahan yang diterima selepas membuat tempahan.

Kami telah menyertakan semua caj yang disediakan kepada kami oleh hartanah.

Kemudahan tambahan

  • Fi untuk sarapan bufet: kira-kira JPY 1500 seorang

Senarai di atas mungkin tidak menyeluruh. Bayaran dan deposit mungkin tidak merangkumi cukai dan tertakluk kepada perubahan.

Untuk makluman anda

Bayaran tetamu tambahan mungkin dikenakan dan berbeza mengikut dasar hartanah
Pengenalan bergambar keluaran kerajaan dan kad kredit, kad debit atau deposit tunai mungkin diperlukan semasa daftar masuk untuk bayaran sampingan
Permintaan khas adalah tertakluk kepada ketersediaan semasa daftar masuk dan boleh dikenakan bayaran tambahan; permintaan khas tidak dapat dijamin
Hartanah ini menerima kad kredit dan wang tunai
Bilik tetamu bebas-bising tidak dapat dijamin

Perkara yang kami harus menyebut

Kementerian Kesihatan, Buruh dan Kebajikan Jepun menghendaki semua pelawat antarabangsa untuk memberi nombor pasport dan kewarganegaraan mereka semasa mendaftar di sebarang kemudahan penginapan (inapan pinggir (inn), hotel, motel, dll. ); selain itu, tuan punya penginapan dikehendaki membuat salinan pasport bagi semua tetamu yang mendaftar dan menyimpan salinan tersebut dalam fail

Hartanah juga dikenali sebagai

Shinsaibashi Grand Hotel
Shinsaibashi Grand Osaka
Shinsaibashi Grand
Shinsaibashi Grand Osaka Osaka
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Hotel
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Osaka
Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Hotel Osaka

Soalan lazim

Adakah Shinsaibashi Grand Hotel Osaka mesra haiwan kesayangan?

Tidak, haiwan kesayangan tidak dibenarkan di hartanah.

Berapakah fi parkir di Shinsaibashi Grand Hotel Osaka?

Hotel ini tidak menawarkan parkir.

Apakah masa daftar masuk di Shinsaibashi Grand Hotel Osaka?

Daftar masuk bermula jam 15:00.

Apakah masa daftar keluar di Shinsaibashi Grand Hotel Osaka?

Daftar keluar adalah jam 11:00.

Di manakah terletaknya Shinsaibashi Grand Hotel Osaka?

Terletak di Minami, hotel ini dalam jarak 2 bt (3 km) dari Nipponbashi, Menara Tsutenkaku dan Dunia Spa. Kyocera Dome Osaka dan Istana Osaka juga dalam 3 bt (5 km). Stesen Nagahoribashi sejauh 6 minit berjalan kaki dan Stesen Nippombashi sejauh 8 minit berjalan kaki.

Ulasan

Shinsaibashi Grand Hotel Osaka Ulasan

8.8

Cemerlang

9.0

Kebersihan

8.4

Lokasi

9.2

Kakitangan & perkhidmatan

8.6

Mesra alam

8.8

Keadaan hartanah & kemudahan
Penilaian 10 - Cemerlang. 192 daripada 356 ulasan
Penilaian 8 - Baik. 121 daripada 356 ulasan
Penilaian 6 - Boleh diterima. 34 daripada 356 ulasan
Penilaian 4 - Lemah. 7 daripada 356 ulasan
Penilaian 2 - Teruk. 2 daripada 356 ulasan

Ulasan

10/10 Cemerlang

PHUTHEP, tunyaburee

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
ที่พักใกล้แหล่งท่องเที่ยวมากอาหารเช้าเยอะและอร่อย มีน้ำมีน้ำอัดลมชากาแฟให้ดื่มตลอด
Menginap 4 malam pada Nov 2025

8/10 Baik

Maria

Sukakan: Kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Das Zimmer
Menginap 2 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Minerva, Whittier

Menginap 3 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Walter

Sukakan: Kebersihan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Great location and correct service. Buffet breakfast was excellent
Menginap 4 malam pada Nov 2025

10/10 Cemerlang

Caleb

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Hotel lobby and staff were excellent, clean, and efficient! The room i stayed in had plenty of space, the amenities were great, and was offered toiletries. The location of this hotel is just a short walk from Dotonburi and not too far from train stations.
Menginap 1 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Marie

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Overall this hotel is in a great location if you are looking to stay in Shibuya. It’s a 2-3 min walk from the station, and you are right in the heart of Shibuya near the Shibuya Crossing. Convenience store is a 2 min walk away. The staff are very friendly and nice. They accept luggage transfers if you are trying to ship it there from other hotels. The hotel also has laundry machines and a microwave too. Rooms are what they look like in the pictures. A little run down but we were able to fit 4 luggage’s just fine. Breakfast though is pretty good. Would recommend trying at least once. Fresh food and juices. I would probably stay again in a bigger room though.
Menginap 3 malam pada Okt 2025

10/10 Cemerlang

paul

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Breakfast was excellent, lots of choices from Western to Asian dishes. Loved the self serve soft drink and coffee station including the large eating area. Highly recommend.
Menginap 5 malam pada Okt 2025

8/10 Baik

Naoko

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
おしゃれカフェがあると嬉しい
Menginap 1 malam pada Okt 2025

6/10 Boleh diterima

Juliana

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Good quiet. They offer two face mask at the reception when we checked in. The only down side they charge you additional Accommodation Tax of what you already paid.
Menginap 7 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Jason

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Staff is extremely nice and professional.
Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Arika

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
とても過ごしやすかったです
Menginap 2 malam pada Sep 2025

6/10 Boleh diterima

ALESSIA

Mengembara bersama pasangan
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Comodo per la posizione (a 10 minuti da Dotonbori con stazione metro rossa a 5 minuti). Camera piccola come negli standard, pulizia perfetti, personale gentile. Unico motivo per le 3 stelle: la colazione. Se non amate la colazione salata questo non è il posto giusto. Angolo dolce formato solo dallo stesso tipo di torta in 2 gusti e 3 dispenser di cereali. Il resto era formato da ravioli, zuppa, noodles e fritto. Inoltre non presente neanche del succo/spremuta in caraffa, ma come succo all’arancia c’è della Fanta da un distributore o bibite gassate. Quindi consigliamo di ampliare la scelta dolce anche per chi non ha voglia di mangiare cose fritte al mattino o semplicemente salato.
Menginap 3 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Masayuki

Menginap 2 malam pada Sep 2025

8/10 Baik

Youngdo

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
The staff was so friendly, and cleaned the room everyday. Even refilled each room with new water each day which was amazing! The area is little far from subway station, but it is in middle of four subway stations. So you can choose where to walk to.
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

6/10 Boleh diterima

Nayeem

Menginap 3 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Gerald

Menginap 1 malam pada Sep 2025

10/10 Cemerlang

Gustavo Alberto

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kakitangan & perkhidmatan
Pk
Menginap 3 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

TAKASHI

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 2 malam pada Ogo 2025

10/10 Cemerlang

José

Menginap 6 malam pada Ogo 2025

8/10 Baik

ICHUN

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Apr 2025

6/10 Boleh diterima

BINBIN, Rowland Heights

Mengembara bersama keluarga dan kanak-kanak
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan
Awesome location — literally steps from Dotonbori! The room was small, but that’s totally expected for Japan. The only downside was the noise — some guests were really loud late at night and early in the morning. Wish the hotel had stepped in or reminded them to keep it down. It did make it a bit harder to get good sleep.
Menginap 1 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

??

Menginap 1 malam pada Jun 2025

4/10 Lemah

Pengembara yang disahkan

Tidak sukakan: Keadaan hartanah & kemudahan, keselesaan bilik
Menginap 3 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Hélène

Mengembara bersama keluarga
Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, kemudahan, keadaan hartanah & kemudahan
Très bien situé.
Menginap 2 malam pada Jul 2025

10/10 Cemerlang

Thomas

Sukakan: Kebersihan, kakitangan & perkhidmatan, keadaan hartanah & kemudahan
Menginap 2 malam pada Mei 2025